Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TUPPERWARE Hjemmeside. Gode ideer til forandring?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes godt du kunne have lidt flere produktbilleder på forsiden, ellers så syntes jeg den er dejlig lækker og indbydende.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 11:29

danstorm:

Michael R. Gertz:
Min mor var Plastik konsulent for nogle år siden, og der undersøgte vi om man måtte lave webshop eller online bestilling, den gang var svaret NEJ!!! det skulle sælges til party's som de kalder dem.

Det er egentlig spøjst at et produkt som skulle være så fantastisk som Tupperware skal være så besværligt at sælge - at give forhandlerne mulighed for at sælge via webshops kan da næsten kun give et boost til deres MLM indtjening?

Vi kan ikke blive mere enige, men de mener vidst at det giver bedre salg, hvis man fremviser varen for folk, og de får lov at pille ved den. Det er sikkert rigtig nok at det sælger godt, ved min mor tjente pænt godt på det.

Men at vælge den mulighed fra, hvor kunder kan købe over nettet forstår jeg ikke. Dog ville man nok bare ende med et hav at webshops med de samme varer, og med de samme priser.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mht. salg af Tupperware på nettet: I har slet ikke forstået konceptet (det skal lige siges, at jeg ikke noget med Tupperware at gøre).

Når der sælges via homeparties er det ikke bare en skål (eller en kjole, eller hvad der nu sælges på et homeparty) der sælges. Det er en oplevelse og socialt samvær. Når man får samlet sådan en flok damer, køber den enkelte mere, end man ellers havde gjort - stemningen bliver kort og godt pisket op. Derfor kan man også tage nogle ret høje priser, og jeg er helt sikker på, at indtjeningen ved at sælge via homeparties er væsentligt højere end hvis det blev solgt i en webshop. Det er ikke engang sikkert, at der ville blive solgt flere enheder i en webshop - prisen ville bare blive lavere.

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:24

Tak for alle jeres svar. Rigtig fint.. Det er ikke tilladt at sælge varen online, men man må gerne hente "løs salg" ind, derfor er det lavet sådan.

Men jeg kan også spørge på en anden måde... Vil i ringe til mig hvis i vil holde Tuppeware party ?? eller hvad mangler der, før at i ville gør det ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:34

DKHeinerup:
Men jeg kan også spørge på en anden måde... Vil i ringe til mig hvis i vil holde Tuppeware party ?? eller hvad mangler der, før at i ville gør det ?

Helt overordnet synes jeg det er en rigtig pæn side. Og når nu du ikke må sælge på anden måde, så synes jeg også din "Løs Salg Guide" er fin - men det er, set med "online øjne" meget tekst man skal igennem, for at bestille varer.  

Jeg ville dog under alle omstændigheder kalde den noget andet end Løs salg guiden. Det udtryk giver ikke rigtig mening. Hvad med: "Sådan bestiller du" - eller - "Køb Tupperware".

Og så er dit primære produkt vel i princippet, at du sælger homeparty's? Altså en komsammen hvor folk hygger sig - og hvor værtinden får en gave. 

Hvorfor ikke have det som det primære billede på forsiden i stedet for far og søn der fisker? Altså, et billede af folk der hygger sig - i selskab med hinanden og Tupperware - og så en knap/tekst, hvor der står: FÅ EN FLOT VÆRTINDEGAVE - KLIK HER!

Og når man så klikker, kommer man til en beskrivelse af, hvordan det foregår at holde et party. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)