Folk burde godt nok lige tænke sig om før de skriver indimellem, første tråd blev total ødelagt og denne her er egentlig det samme nu.
Nå, nok med sure opstød. Jeg har læst bogen nu og har både kritik og ros! Først og fremmest så vil jeg starte med rosen, og sige at Mohammed faktisk kommer med en reel strategi til at lave penge online som jeg (uden at have testet den) sagtens kan se vil fungere. Strategien er væsentligt anderledes end de sædvanlige hypede affiliate/adsense strategier hvor det tager endog MEGET lang tid at få noget indtjening. I og med han ikke får trafikken via SEO så vil man selvfølgelig også se resultater fra start. Strategien er ny i forhold til hvad man ellers læser herinde og hvis man har et par tusinde i startkapital vil man ret ubesværet kunne prøve det af!
Hvis jeg skal komme med kritik, så bunder det mest i at nogle få områder kunne uddybes lidt mere, opsætningen er ikke top professionel m.v. Men det er stadig forståeligt og har man spørgsmål er jeg sikker på han gerne vil uddybe, det gjorde han ihvertfald ved mig ved det ene punkt jeg var i tvivl omkring.
Jeg kan ikke sige det fungerer da jeg ikke har prøvet det, men synes faktisk strategien er interessant og fordi det ikke er noget der normalt snakkes om herinde, eller andre steder jeg er stødt på, så får han et plus fra mig, - jeg tror ihvertfald lige selv jeg vil prøve det 
PS: (Skrevet efter at have læst Carstens post), hvis man ikke har nogen erfaring med Wordpress, Affiliate, Adsense eller Keyword research og ikke magter finde den viden andetsteds hvor det bliver bragt i hobetal bør man holde sig fra bogen. SAMT hvis alting skal være 100% grammatisk korrekt og opstillet i fine bokse før man gider læse det.
Jeg har alene forholdt mig til bogen. - Metoden er jeg ikke nået til at prøve.