Hold kæft hvor er det sejt Mohammed! |
Tænker på at købe guiden, Men kan forstå at trafikken til ens Adsense site ikke kommer til at bygge på Google og SEO. Bygger den da på Facebook trafik istedet?
På forhånd tak.:-)
Hold kæft hvor er det sejt Mohammed! |
Hej Boysen, jeg tror at du desværre ikke kan bruge metoden til branding eller øgning af salg i webshop. Du kan dog bruge metoden, og sakffe hurtige penge med som du kan købe flere skilte til webshoppen. :) Håber det var svar nok, ellers er du altid velkommen til at spørge! :) |
De bedste hilsner
Mohammed
Tak til alle de gode anmeldelser og anmeldere! - Det varmer virkeligt, jeg ved ikke hvordan jeg skal takke jer! Til dem der har købt bogen, håber jeg i tjener bogens pris hjem igen meget snart. |
De bedste hilsner
Mohammed
Det var egentlig ikke fordi jeg havde tænkt mig at gøre brug af bogen, men systemet ser så let ud at jeg sgu bliver nødt til at prøve. Så må vi se hvordan det kommer til at gå :o) Forsat held og lykke med salget. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Trafikken bygger hverken på SEO eller Sociale medier. Trafikken er heller ikke fra Facebook :) |
De bedste hilsner
Mohammed
Går ud fra trafikken er fra AdWords? |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Nej Jonas, overhovedet ikke. Jeg kan ikke røbe trafikkilden da det er kernen i selve bogen. :) |
De bedste hilsner
Mohammed
Fair nok :) |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Svar lige på din PB |