Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense: Hvordan man tjener over 20.000 på bare en måned med Google AdSense

Side 6 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Internexus:

Mohammed Al-Noury:

Jean:

Tænker på at købe guiden, Men kan forstå at trafikken til ens Adsense site ikke kommer til at bygge på Google og SEO. Bygger den da på Facebook trafik istedet?

På forhånd tak.:-)

Trafikken bygger hverken på SEO eller Sociale medier. Trafikken er heller ikke fra Facebook :)

Svar lige på din PB Stick out tongue

Fik du prøvet det af ? Og virker det ? :)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 18:53 | Låst

Stille og roligt Olina :-) 

Nu skal han lige svare på mine spørgsmål, så går jeg igang.

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 19:02 | Låst

Internexus:

Stille og roligt Olina :-) 

Nu skal han lige svare på mine spørgsmål, så går jeg igang.

Så er dine spørgsmål besvaret. :)

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:41 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har efterhånden lært på den hårde (og desværre meget dyre) måde, at "Når noget lyder for godt til at være sandt, så er det det som regel også..." og jeg må da sige, at "Betal 500 kr. og tjen 16.000 kr. på kun en måned" nemt falder i den kategori...

Men jeg håber da, at en køber af bogen vil be- eller afkræfte påstanden? :)

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Skrevet kl. 22:40 | Låst

Har du da ikke læst anmeldelserne? Synes du skulle tage og læse dem grundigt alle sammen.. :-)

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:44 | Låst

Mohammed Al-Noury:

Har du da ikke læst anmeldelserne? Synes du skulle tage og læse dem grundigt alle sammen.. :-)

Helt enig. btw. jeg er igang med at teste det - og jeg lover et hurtigt og kort svar. Det bliver enten: Virker/ikke virker :-)

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Skrevet kl. 23:00 | Låst

Perfekt!

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 23:19 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mohammed,

Godt at se, at du ikke lader dig påvirke af den til tider stærke modvind, der nogle gange kan være herinde. :)

Mht metoden var jeg 90 % sikker på, at der var tale om adwords/adsense arbitrage. Men da trafikken ikke kommer fra adwords + facebook eller seo, ja så har du helt sikkert fat i noget, som mange har overset.

Nu ved jeg ikke hvordan konkurrencen er i udlandet på din metode, men ellers overvej stærkt at sælge på engelsk på udenlandske sites.
Automatiser købsprocessen hvis du ikke allerede har gjort det. Dette kan du fx gøre via E-Junkie og paypal. Du skal muligvis have en over grundet din alder.

Men følger lige med på sidelinien, da det bestemt er spændende :)

Held og lykke med dit projekt!

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Skrevet kl. 23:25 | Låst

Hej Jesper!

Mange tak skal du have! God ide, havde ikke tænkt på det. Takker igen.

Jeg forstår ikke hvad du mener med at automatisere med paypal og e-junkie.. Kunne du uddybe lidt mere?

Tak igen :-)

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 00:00 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det var så lidt :)

Paypal er et betalingssystem, hvor du bl.a kan modtage betaling fra andre.
Der er mange nye webshops der bruger dette, for at spare penge i forbindelse med at kunne modtage kort fra kunder. Paypal tager et gebyr pr køb, hvorimod andre firma typisk skal have mdr betaling + gebyr pr køb.
Du kan godt nøjes med Paypal (de sender en mail til dig, når du får penge) og så sender du varen.

E-junkie er en smart service du kan bruge, hvis du vil automatisere købsprocessen. Det er en form for shoppingcart, dog uden betalingssystem. Men så kan du bruge paypal hertil.
Det smarte med E-junkie er, at de sørger for at levere den elektroniske købte vare til kunden automatisk.
Så sparer du tid og den sparede tid, kan du bruge på at optimere din forretning og dine reklamer. :)
E-Junkie kan også sætte et vandmærke i e-bogen med købers navn og e-mail. Dette kan forhåbentlig også hjælpe til, at bogen beholdes af køber :)

Håber ovenstående giver mening for dig, ellers må du endelig sige til.

Side 6 ud af 19 (183 indlæg)