Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense: Hvordan man tjener over 20.000 på bare en måned med Google AdSense

Side 2 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Jeg har tilbudt Mohammed at købe den og anmelde den på Amino, jeg synes sgu det er syndt for at ham at i rakker ham sådan ned. 

Forsat god aften til alle Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mohammed Al-Noury:

Hej BusinessMaroc.

Hvis vi tager udgangspunkt i 20.000 sharp som er omsætningen, så betaler du nok 1/5 for trafik og lign. Så kan du regne ud hvor meget overskuddet bliver. :)

De bedste hilsner

Det er da et svar der er til og forstå, så skal der da bare sparkes r.. med dit salg...

Du kan godt være mega stolt af dig selv! Og husk tag ikke al kritik negativt, det er ikke altid ting der skrives er det folk ville forklare i en face-2-face samtale - men krtik kan være hårdt, men kan give medvind.

Og der var nogen der kritiserede dit design, hvis ikke du ved det, så er det den type design som "folk er trætte af" der sælger, så det håber jeg også for dig :)

Køb ren argan olie her

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Mike D.Jensen:
Stik en af de hårde affiliate drenge sådan en bog og få en udtalese af dem, hvis de kan lide den kan alle :)

Jeg gad også godt se hvad det er guruerne sidder og holder skjult for alle de små og sølle internet marketers. Nu synes jeg, at jeg kender et par af dem, og de er ret dygtige til at dele ud af alt de ved - at folk ikke altid gider at lytte er så deres eget problem. :p

Men det er selvfølgeligt også nemmere, hvis der er en ufejlbarlig vej til uendelig pengestrøm. 

I øvrigt - for at man kan kalde noget en "normalpris" skal varen have været prissat i længere tid med netop den pris. Hvad der gøres her er ikke lovligt. Det slår ikke nogen ihjel, og jeg tvivler på at nogen er pernid nok til at melde det, men bare lige et heads up - det er ikke lovligt og i og for sig ret dårlig stil.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 21:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe det faktisk skægt det lige var dig Halfdan som kommenterede mit svar, da det faktisk var dig jeg havde i tankerne. Vi ved jo alle sammen godt at du er en af dem der sidder med dine ærlige meninger og deler ud af erfaringer.

Så mit råd til trådstarter er: Giv en bog til Halfdan og lad os se om den er godkendt af en deltager i Affiliate DM x 2 :)  

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 21:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Internexus:

Jeg har tilbudt Mohammed at købe den og anmelde den på Amino, jeg synes sgu det er syndt for at ham at i rakker ham sådan ned. 

Forsat god aften til alle Smile

Tilbudt, er det ikke bare at gøre det? Jeg mener alle kan vel købe den og alle må jo lave en anmeldelse, sæt igang Smile

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 21:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Langholz:

Ikke for at være negativ eller ekstrem kritisk, men jeg syntes det er lidt at "røvrende" folk at du nu sætter prisen ned til 500 kroner. Jeg tænker mere, hvis der nu var nogle der købte den for nogle dage siden, hvor de troede den kostede 5000 kroner, men kunne købe den for 2500 kroner. Jeg går selvfølgelig ud fra, at du i dette tilfælde har tilbudt dem at få pengene tilbage. 

Dertil syntes jeg det er væsentligt at du opgiver lidt flere information om din bog. Giv os eventuelt et lille indblik i den. Det kunne være du ville udgive et gratis kapitel, hvor man så kan vurdere om den er noget værd. Nu læste jeg sidst de 20.000 kroner ikke var overskuddet. Det er et super flot resultat, men spørgsmålet er jo om du har brugt 25.000 kroner på adwords for at tjene de 20.000 eller om du har brugt 2.000 kroner på adwords for at opnå de 20.000 kroner omsætning. (Jeg forstod det som at du købte trafik til sitet?)

Som sagt skal du ikke tolke mit svar som værende negativt, jeg kunne bare selv godt tænke mig noget mere information inden jeg valgte at bruge 500 kroner på at købe din bog. :)

(Update: Kan se du lige har opgivet du bruger 1/5 på at købe trafik, så flotte tal du præsentere. Overvej stadig om du ikke skulle udgive et gratis kapitel af din bog) :)

Hej Kim, jeg valgte at sætte bogen til 500 kr. fordi at der ikke rigtig var nogen der gad give 5000 eller 2500 kr. for den.. Heldigvis er ingen blevet snydt. :)

Det med et gratis kapitel kan jeg ikke give, for der er kun 6-7 i bogen. Bogen forklarer metoden direkte. :)

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Leopatra:

@Mohammed

Vi har ingen jordisk chance for at vide, hvor meget der bliver brugt på reklamer og lignende. Når du skriver, at man kan TJENE 20.000 kroner med din idiotsikre metode, forventer alle at der er tale om OVERSKUD.

Du fik det at vide sidst, så få det nu bare ændret.

Hvorvidt bogen er 5.000 kroner eller 500 kroner værd, skal jeg ikke gøre mig klog på.

Leopatra, som du kan se så har jeg forklaret at man bruger en ca. 1/5 på trafik og lign. Læs førend du udtaler dig. :)

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg har købt den, og kommer med en anmeldelse i morgen... (håber jeg)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Jeg har købt den, og kommer med en anmeldelse i morgen... (håber jeg)

God stil - håber det fungerer for dig Yes

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 22:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Jeg har købt den, og kommer med en anmeldelse i morgen... (håber jeg)

Fedt! Glæder mig til at læse din anmeldelse! 

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Side 2 ud af 19 (183 indlæg)