Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense: Hvordan man tjener over 20.000 på bare en måned med Google AdSense

Side 3 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 22:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Jeg har tilbudt Mohammed at købe den og anmelde den på Amino, jeg synes sgu det er syndt for at ham at i rakker ham sådan ned. 

Forsat god aften til alle Smile

god stil Yes  

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Syntes vi skal give trådstarter noget kredit.

Han er 14 år og prøver mere end mange andre herinde at skabe noget.

Har jo åbenbart allerede skabt noget værdi som han prøver at tjene yderligere på.

Vi var lidt hårde ved ham i første tråd det har han tænkt over og taget handling, respekt.

Glæder mig til anmeldelsen, er den god for du også et salg herfra!
Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 22:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:
Jeg har købt den, og kommer med en anmeldelse i morgen... (håber jeg)
Glæder mig til, at høre fra dig! 
Kan du ikke smide et link eller noget i den her tråd? :-)
Hilsen
Emil Juul 

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Alle

Jeg fik bogen meget hurtigt, og jeg tog mig lige tiden til at læse de 7 sider. 

Jeg må indrømme, jeg er imponeret. Jeg har ikke prøvet metoden endnu, og jeg må indrømme jeg har et par spørgsmål til bogen, evt. noget som han kunne tilføje i bogen :-)

Mohammed går meget hurtigt i gennem bogen, og før du køber bogen, vil jeg anbefale dig at du har styr på din basis viden i:

- Google

- Wordpress

Har du SLET ikke styr på disse to, så vent med at købe bogen, for guds skyld - Bogen kan godt sælges for 500 kr, uden problemer.

Jeg vil i morgen, bruge tiden på at teste hans metode, og hvis den virker, så tager jeg hatten af for en 14 årig. Også burde han ikke tage 500 kr mere. Men gå tilbage til sin oprindelige pris.

Personligt, ville jeg aldrig dele denne hemmelighed, hvis det var mig som lå inde med den.  

Hurtig, lækker og 100% forstålig - og 100% Respekt til denne unge knægt, hvis hans metode virker(vil vise sig om nogle dage).

Forsat god aften alle!

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det kun 7 sider ?

Er du affiliate ? :) får da helt lyst til at købe den :)

Måske jeg skal, hvis prisen stiger.
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 7 person

Har købt bogen.

Læst de 7 sider!!!

Magen til makværk skal man lede længe efter. - Den forholder sig kun til halvdelen af de relevante emner. Mange emner nævnes, men behandles ikke. Og endnu flere spørgsmål nævnes ikke engang.

Bogen er 10 kr. værd... Og det kun fordi den kan skrives ud og bruges til optænding i brændeovnen.

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina:
Er det kun 7 sider ?

Er du affiliate ? :) får da helt lyst til at købe den :)

Måske jeg skal, hvis prisen stiger.

Ja Olina, kun syv sider. :)

Undskylder, men forstår ikke helt hvad du mener? Måske uddybe en smule mere :)

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten læs lige min anmeldelse, hvis ikke du har styr på Wordpress og Google, så er det ikke værd at købe den.

Bogen beskriver metoden, rigtigt godt. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Folk burde godt nok lige tænke sig om før de skriver indimellem, første tråd blev total ødelagt og denne her er egentlig det samme nu.

Nå, nok med sure opstød. Jeg har læst bogen nu og har både kritik og ros! Først og fremmest så vil jeg starte med rosen, og sige at Mohammed faktisk kommer med en reel strategi til at lave penge online som jeg (uden at have testet den) sagtens kan se vil fungere. Strategien er væsentligt anderledes end de sædvanlige hypede affiliate/adsense strategier hvor det tager endog MEGET lang tid at få noget indtjening. I og med han ikke får trafikken via SEO så vil man selvfølgelig også se resultater fra start. Strategien er ny i forhold til hvad man ellers læser herinde og hvis man har et par tusinde i startkapital vil man ret ubesværet kunne prøve det af! 

Hvis jeg skal komme med kritik, så bunder det mest i at nogle få områder kunne uddybes lidt mere, opsætningen er ikke top professionel m.v. Men det er stadig forståeligt og har man spørgsmål er jeg sikker på han gerne vil uddybe, det gjorde han ihvertfald ved mig ved det ene punkt jeg var i tvivl omkring. 

Jeg kan ikke sige det fungerer da jeg ikke har prøvet det, men synes faktisk strategien er interessant og fordi det ikke er noget der normalt snakkes om herinde, eller andre steder jeg er stødt på, så får han et plus fra mig, - jeg tror ihvertfald lige selv jeg vil prøve det Yes

PS: (Skrevet efter at have læst Carstens post), hvis man ikke har nogen erfaring med Wordpress, Affiliate, Adsense eller Keyword research og ikke magter finde den viden andetsteds hvor det bliver bragt i hobetal bør man holde sig fra bogen. SAMT hvis alting skal være 100% grammatisk korrekt og opstillet i fine bokse før man gider læse det.Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Carsten læs lige min anmeldelse, hvis ikke du har styr på Wordpress og Google, så er det ikke værd at købe den.

Bogen beskriver metoden, rigtigt godt. 

Jeg forholder mig ikke til om metoden virker. - Jeg forholder mig til bogen.

Den er rodet skrevet.

Den bringer emner på banen den ikke bahandler.

Der står ingen steder i salgsmaterialet, at den kræver forhåndsviden.

Alt i alt en opremsning, som hverken du eller jeg ved virker.

Hvis du nu, om et par dage må konstatere, at det ikke virker. Er det så stadig en god bog?

Side 3 ud af 19 (183 indlæg)