Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense: Hvordan man tjener over 20.000 på bare en måned med Google AdSense

Side 4 ud af 19 (183 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Martin :

Folk burde godt nok lige tænke sig om før de skriver indimellem, første tråd blev total ødelagt og denne her er egentlig det samme nu.

Nå, nok med sure opstød. Jeg har læst bogen nu og har både kritik og ros! Først og fremmest så vil jeg starte med rosen, og sige at Mohammed faktisk kommer med en reel strategi til at lave penge online som jeg (uden at have testet den) sagtens kan se vil fungere. Strategien er væsentligt anderledes end de sædvanlige hypede affiliate/adsense strategier hvor det tager endog MEGET lang tid at få noget indtjening. I og med han ikke får trafikken via SEO så vil man selvfølgelig også se resultater fra start. Strategien er ny i forhold til hvad man ellers læser herinde og hvis man har et par tusinde i startkapital vil man ret ubesværet kunne prøve det af! 

Hvis jeg skal komme med kritik, så bunder det mest i at nogle få områder kunne uddybes lidt mere, opsætningen er ikke top professionel m.v. Men det er stadig forståeligt og har man spørgsmål er jeg sikker på han gerne vil uddybe, det gjorde han ihvertfald ved mig ved det ene punkt jeg var i tvivl omkring. 

Jeg kan ikke sige det fungerer da jeg ikke har prøvet det, men synes faktisk strategien er interessant og fordi det ikke er noget der normalt snakkes om herinde, eller andre steder jeg er stødt på, så får han et plus fra mig, - jeg tror ihvertfald lige selv jeg vil prøve det Yes

PS: (Skrevet efter at have læst Carstens post), hvis man ikke har nogen erfaring med Wordpress, Affiliate, Adsense eller Keyword research og ikke magter finde den viden andetsteds hvor det bliver bragt i hobetal bør man holde sig fra bogen. SAMT hvis alting skal være 100% grammatisk korrekt og opstillet i fine bokse før man gider læse det.Smile

Så siger du at bogen er god? - Eller siger du at metoden er god?
Jeg har alene forholdt mig til bogen. - Metoden er jeg ikke nået til at prøve.
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Carsten Kvist:

Alt i alt en opremsning, som hverken du eller jeg ved virker.

Hvis du nu, om et par dage må konstatere, at det ikke virker. Er det så stadig en god bog?

Nej, men du kunne jo vente med at kritisere indholdet, til du ved, om det rent faktisk virker? At der så er plads til yderligere forbedringer i form af sprog og uddybning er vel ganske forståeligt, når knægten kun er 14 år.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Carsten Kvist:

Så siger du at bogen er god? - Eller siger du at metoden er god?
Jeg har alene forholdt mig til bogen. - Metoden er jeg ikke nået til at prøve.

Jeg siger at din "anmeldelse" er noget sjusk som fortjener 1 stjerne. Du forholder dig til opsætning og ligegyldigheder og ikke til bogens tema "introduktion til den geniale metode, der er ved at vende internet marketing på hovedet" & "Hvordan jeg tjener over 20.000 om måneden med Google Adsense". 

Du fortsætter i samme stil som de 20-25 tidligere indlæg og går efter opsætning/cover whatever, fremfor indholdet som formidler hemmeligheden man køber bogen for at få. 

Sorry, det er ikke noget personligt, men synes ærligtalt folk opfører sig voldsomt tarveligt i første såvel som anden tråd. Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom til at give Carsten 1 stjerne på hans svar til mig hvilket ironisk nok ikke var meningen, så hvis en venlig sjæl gider give ham 5 og lave en udligning vil det være herligt - der heller ingen grund til jeg bidrager yderligere til den dårlige karma i tråden Cool

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Martin :
Kom til at give Carsten 1 stjerne på hans svar til mig hvilket ironisk nok ikke var meningen, så hvis en venlig sjæl gider give ham 5 og lave en udligning vil det være herligt - der heller ingen grund til jeg bidrager yderligere til den dårlige karma i tråden Cool

Så er den klaret :o)

Jeg var én af dem der var efter Mohammed i første tråd, men han lukkede eftertrykkeligt bagdelen på mig og dokumenterede sine resultater. Så er der selvfølgelig alt det der med forskel på indtjening og omsætning, men alt i alt har jeg jeg fået en kæmpe respekt for knægten. Især hans måde at tackle al kritikken på. Det er simpelthen så stærkt.

Og nu er prisen så også kommet ned i et leje, hvor jeg nok bliver nødt til at købe bogen. Ikke så meget fordi jeg vil bruge den, for det har jeg ikke tid til, men fordi jeg synes han fortjener den anerkendelse og succes. Han har været vildt cool, og det har jeg stor stor respekt for.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Præcis men du burde da havde tid når det er automatisk.

Han er sku cool.

Imponerende lille mand, viser også bare han tror på sit produkt!
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 57
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 00:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg var en af dem der spurgte lidt ind til hele "omsætning vs. overskud" debatten i går, men Mohammed sendte mig en PM, og forklarede forholdet. Thumbs up for at rykke hurtigt på spørgsmål.

Og i dag har jeg så købt bogen. Ved ikke, om jeg får den brugt sådan for alvor, men den form for energi og iværksætteri vil jeg til enhver tid støtte op omkring. Og så er jeg bare født voldsomt nysgerrig. :)

Godt gået, Mohammed! Held og lykke fremover. :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ønsker ikke at bevæge mig ud i nye forretningsområder i øjeblikket, men vil gerne hører om det kan bruges til at brande sin virksomhed, eller hæve omsætningen o fx en webshop? for så er jeg kunde ;)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 02:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Jeg ønsker ikke at bevæge mig ud i nye forretningsområder i øjeblikket, men vil gerne hører om det kan bruges til at brande sin virksomhed, eller hæve omsætningen o fx en webshop? for så er jeg kunde ;)

Det handler om ar tjene penge på adsense, så næppe :/

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Frederiksen
Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 04:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh den hedder nok mere 1/50 hvis du bare har lidt forstand på servere og webhotel :)

Side 4 ud af 19 (183 indlæg)