Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er 12 og vil gerne starte en god hjemmeside - ideer?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan!

Jeg vil bare opfordre dig til også, at bruge denne side hol.dk når du har problemer eller spørgsmål til programmeringen m.m. fordi der er folk noget yngre end de er på Amino, her kan tonen hurtig blive lidt hård, hvis man er "nybegynder" og ung :-)

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:22

Hej Jonathan

Hatten af for dine sunde interesser i så ung en alder! :)

Først og fremmest synes jeg du skal fokusere MEGET INTENST på SEO - Det er nemlig i høj grad via Google, at du vil kunne få besøgende uden selv at udbrede kendskabet til din side - det kræver selvfølgelig noget rigtig godt indhold, og det er derfor vigtigt at du ISÆR i starten koncentrerer dig om et emne du interesserer dig meget i.

Læs alt hvad du kan på Amino.dk om SEO, der er rigtig mange SUPER gode indlæg og emner om netop dette. Det første du bør gå i gang med, er en AdSense- og/eller en affiliate-side. Her har du ikke behov for varelager, de eneste udgifter du har i starten er 45 kr. til .dk domæne og et par hundrede kroner til webhotel.

HUSK at du skal have snakket med dine forældre om at få registreret dig i CVR registret, du skal nemlig betale skat hvis du begynder at tjene penge. Nu er du jo godtnok meget ung, så jeg ved ikke helt hvordan reglerne er for dig - men det kan dine forældre garanteret hjælpe dig med :)

Held og lykke og god fornøjelse med projektet!

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 14:00

Hej Jonathan,

Jeg vil klart anbefale dig at prøve Affiliate Marketing af på en wordpress blog. Det er rimelig nemt at gå til, og du kan få et domæne + hosting et år for ca. 150 kr. 

Affiliate Marketing opsætter du basalt set en blog, og skriver artikler omkring nogle produkter for nogle webshops. Du modtager så en vis procentsats af det beløb, som dine besøgende køber i disse webshops. Herigennem kan du få meget erfaringen inden for SEO/WEB/Hosting etc. Som du klart kan udnytte fremover.

Hvis du vil i gang med affiliate markting, så har jeg her et indlæg til nybegyndere i branchen -> http://casperharlev.dk/kom-i-gang-med-affiliate-marketing 

Den vil måske kunne hjælpe dig videre. Den er skrevet rimelig meget step by step, og indeholder mange af de vigtigste step i opbygningen af en affiliate-side :)

Har du spørgsmål, så skal du være velkommen til at sende en mail eller facebook-besked :)

Vh

Casper Harlev

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:20

Thomas Løwe Hansen:
HUSK at du skal have snakket med dine forældre om at få by Text-Enhance" id="_GPLITA_0" style="text-decoration: underline;" href="#" in_rurl="http://i.trkjmp.com/click?v=REs6MzY0OTM6NDE6cmVnaXN0cmVyZXQ6NTM4NWFkYjJkOTAyYjY1YzZhMDcxNTExYWY4YzhhNDE6ei0xMzU2LTEzODE5OTp3d3cuYW1pbm8uZGs6NDUwNDI6NDQ5MWJmNTAwNjM4MzM2MWQ2NWM3YjRmNDg3NTA5OWI" in_hdr="">registreret dig i CVR registret, du skal nemlig betale skat hvis du begynder at tjene penge. Nu er du jo godtnok meget ung, så jeg ved ikke helt hvordan reglerne er for dig - men det kan dine forældre garanteret hjælpe dig med :)

Nu skal han liige op og tjene 50.000 før at han behøves det :-) Og i hans unge alder har han vel frikort?

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 14:31

Internexus:

Nu skal han liige op og tjene 50.000 før at han behøves det :-) Og i hans unge alder har han vel frikort?

Godt nok omsætning på 50.000 kr ;)

Men du skal slet ikke begynde at overveje start af selskab på nuværende tidspunkt. Får du tjent lidt lommepenge på en af dine sider, så kan dine forældre sikkert hjælpe dig med hvordan du kan indberette det. Du har en frikort, så med mindre det bliver til mange penge, så bliver det heller ikke et problem med skat :)

Find dig et emne og et ledigt domæne, så er det bare at komme i gang :)

Vh

Casper Harlev

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 15:14

Hej Jonathan,

Super fedt at se du gerne vil igang med dit eget!

Jeg startede selv min webshop som 13årig og lige siden er det bare styrtet fremad! (Jeg er 15 nu.)

Jeg har lige du ting der er gode at huske på:

- Lav kun det du kan lide, sig fuck det til hvad andre siger!

- Hyg dig med det!

God fornøjelse med livet som ung iværksætter Wink

De bedste hilsner

Mads Larsen

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:08

Hej Jonathan

Jeg vil som de andre anbefale dig at komme igang med affiliate og/eller opsætning af hjemmesider til private og mindre virksomheder. Der findes mange steder på nettet, hvor du kan lære alt lige fra HTML/CSS til PHP. Jeg ved ikke om du kender Envato, men prøv at google dem og besøg nogle af deres websites. Der kan du lære en masse og jo før du ved det, sidder du og koder. Jeg startede selv med at lave hjemmesider, da jeg var 12 år gammel og jeg er 21 nu og lærer stadig. Bare kom igang - des tidligere desto bedre! 

Dansk web- og designbureau beliggende i Odense

Arctic Studios

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 12:34

Det er virkelig fedt at se så mange unge, der allerede er godt i gang!

Hvis I skal bruge hjælp ifht. grafisk arbejde eller et par idéer til markedsføring, kan I altid kontakte mig. Det skal selvfølgelig ikke koster Jer noget :)

Mads 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)