Jeg vil da helt sikkert anbefale dig at starte en affiliate side op, om noget som du interesserer dig for..
Hvis du fx er helt vild med fodbold, så kunne du måske skrive en masse spændende ting om fodbolde, fodboldstøvler, benskinner osv osv.
eller hvis du elsker gadgets, så kan du lave en hjemmeside med en masse artikler om gadgets.. et eksempel på en artikel kunne fx være "top ti sommer gadgets til stranden" el. lignende.
Du kan se en masse forskellige affiliatesider, og få inspiration på www.affiliatedm.dk
Hatten af for dit initiativ og iværksætter ånd. Der er rigtig mange ting forbundet med at drive en webshop. Har du allerede noget viden om internettet og opbygning af hjemmesider, så kunne en blog - hvor du skriver om ting du har en stærk interesse for være en mulighed?. Alternativt kigge nærmere på afiliate markedet. Der er en masse information derude på nettet du kan kigge nærmere på og prøve dig frem med tid som den væsentligste indsats.
Jeg startede selv i den alder med programmering af små hjemmesider, tjente da også mine første 500 kr på det.
Sørg for at finde noget du brænder for. Ellers kører du død i det, og så er det ikke sjovt længere.
Det vigtigste er at det er noget du gider, for du kan have en ret fed timeløn(for en 12-årig), men det er noget skidt hvis du ikke gider.
Find ting du interessere dig for, og lav hjemmesider omkring det emne. Dengang jeg startede var det Netstationen(n.dk) der var meget oppe, og det var der jeg tog mit udgangspunkt.
God vind, og respekt for den tidlige alder. Ville ønske jeg havde Amino dengang.
Hey Jonathan, jeg er præcis samme alder som dig. Har også sådan en side allerede; Gnis.dk, har skrevet i et år på appnyt.dk.. Hvis du ikke er startet selv endnu, er der massere plads til nye på begge sider.