Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er 12 og vil gerne starte en god hjemmeside - ideer?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Jeg er en dreng på 12, snart 13 der gerne vil starte en hjemmeside.

Har prøvet og lavet nogle for sjov sider med nogle forskellige gratis hosting sider.

Men har aldrig prøvet og lave en hjemmeside for at tjene penge på eks. Reklamer.

Kunne godt tænke mig at lave en side for børn/unge på min alder.

Eller måske skulle jeg lave en webshop, men hvad skulle jeg så sælge?

Håber i vil hjælpe mig og har nogle gode ideer!
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 17:43

Hej Jonathan!

Start med noget Affiliate. Jeg ved ikke hvor meget kendskab du har til hjemmesider og opbygningen? (HTML, PHP, Java, osv.)

Mange hilsner

Mads

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:44

Du er sku tidligt ude :) - men friskt nok..

Jeg tror da det kunne være en go ida at starte med en side der handler om din aldersgruppe.

Måske "hva sker der for dig" i forskellige områder - måske ungdomsklubber, sport, fester, koncerter eller hvad det lige er i tænder på :)

Så kunne du få go træning med en hjemmeside, og senere bygge en webshop.

Der er jo nogle flere udfordringer med en webshop, med betalingsløsning, varelager, leverandører osv. osv.

Så den ville jeg vente lidt med hvis jeg var dig.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 18:01

super fedt at du vil starte i den alder!

Jeg vil da helt sikkert anbefale dig at starte en affiliate side op, om noget som du interesserer dig for..

Hvis du fx er helt vild med fodbold, så kunne du måske skrive en masse spændende ting om fodbolde, fodboldstøvler, benskinner osv osv.

eller hvis du elsker gadgets, så kan du lave en hjemmeside med en masse artikler om gadgets.. et eksempel på en artikel kunne fx være "top ti sommer gadgets til stranden" el. lignende.

Du kan se en masse forskellige affiliatesider, og få inspiration på www.affiliatedm.dk 

Mvh Tobias.

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 18:13

Hejsa,

Hatten af for dit initiativ og iværksætter ånd. Der er rigtig mange ting forbundet med at drive en webshop. Har du allerede noget viden om internettet og opbygning af hjemmesider, så kunne en blog - hvor du skriver om ting du har en stærk interesse for være en mulighed?. Alternativt kigge nærmere på afiliate markedet. Der er en masse information derude på nettet du kan kigge nærmere på og prøve dig frem med tid som den væsentligste indsats.

God fornøjelse bliver spændende :-). 

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Jeg vil selv mene jeg er ret god til wordpress , php osv! :)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 18:35

Jeg startede selv i den alder med programmering af små hjemmesider, tjente da også mine første 500 kr på det.

Sørg for at finde noget du brænder for. Ellers kører du død i det, og så er det ikke sjovt længere.

Det vigtigste er at det er noget du gider, for du kan have en ret fed timeløn(for en 12-årig), men det er noget skidt hvis du ikke gider.

Find ting du interessere dig for, og lav hjemmesider omkring det emne. Dengang jeg startede var det Netstationen(n.dk) der var meget oppe, og det var der jeg tog mit udgangspunkt.

God vind, og respekt for den tidlige alder. Ville ønske jeg havde Amino dengang.

Mvh. Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22

Et lille screen shot fra min "eksempel" side. :)

Har i lang tid godt kunne lide gadgets så det var en rigtig god idé en af jer fik! 

Vil lige rette det sidste af min "eksempelside" inden jeg laver en rigtig med domæne og det hele..

Ville gerne vide om nogle af jeg der kan svare mig på hvordan jeg markedsføre siden?

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 22:51

For at få flest mulige besøgende på din side skal du arbejder med SEO.

Derudover er det super vigtigt at få de sociale medier(facebook, twitter, google+ osv.) indover din side, således at folk kan dele din side.

Prøv i øvrigt også at "tænke ud af boksen" mht. markedsføringen, du går højest sandsynligt i folkeskolen, tænk over måder at bruge det på.

Mvh. Emil

Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:57

Hey Jonathan, jeg er præcis samme alder som dig. Har også sådan en side allerede; Gnis.dk, har skrevet i et år på appnyt.dk.. Hvis du ikke er startet selv endnu, er der massere plads til nye på begge sider.

-Mads

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)