Hejsa Jeg ville teste om "Hurtig levering 1-3 dage" og "Gratis levering over 700 kr." ikke ville være bedre i den røde markering ligesom på det billede jeg har vedhæftet. Synes det forsvinder oppe i toppen - det er 2 gode salgsparameter som kunder ikke kan se, der ender deroppe. Mvh |
Bergmann:Vi er ved at arbejde på check-out processen, så den bliver 1 page - men jeg tror faktisk ikke at det (kun) er der problemet ligger.
Hej Kenneth,
1 page check-out kan være farligt, da du så ikke længere vil kunne se hvor det præcist 'går galt'.
I dag har du order1.html, order2.html og order3.html i dit check-out som du kan optimere på.
Hvis du ikke allerede har gjort det, så vil jeg anbefale dig at få opsat tragtvisualisering i analytics. På den måde vil du kunne se hvor brugeren falder af i dit check-out.
Der er et hav af teste du kan køre. Jeg bruger selv Visual Website Optimizer, det er al for fedt når man lige forbedre konverteringen med 20% hist og her - det kan sgu mærkes.
På din shop ville jeg straks teste order1, order2 og order3 uden produktmenu. Så snart kunden har klikket sig videre til order1, så er det fordi han/hun pønser på, at gennemføre en ordre, så er det dumt at lokke kunden til at klikke på din produktmenu og dermed væk fra dit check-out.
Jeg ville også teste hvad det ville gøre, at få din Trustpilot højere op på siden - du skal jo skabe tillid hos kunden. Pt. er det nok ikke ret mange kunder der ser din Trustpilot, da man skal scrolle helt ned i bunden. Smid den evt. op ved siden af søgeboksen i topmenuen.
Sørg for at teste alt med Visual Website Optimizer eller andet program. Det der med mavefornemmelser og lignende, det er ikke altid lige præcist.
Held og lykke med din shop :)
mvh.
Tobias Bay