EAN - nej, der burde måske kunne laves en filtrering.
Mobil nummer- det er af hensyn til GLS, og besked om levering af pakke.
Landekoder : nej, det bør kunne ændres.
Tak for input. Jeg ved, mange bække små... Men tror du virkelig at det gør den store forskel? J
Tjah - det kan du jo måle og se om din konvertering stiger efter disse ændringer.
Den med EAN nummer ved privat køb er helt sikkert en konverteringsdræber, da jeg tror mange vil opfatte det som om, at man kun kan købe med EAN nummer.
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk
Det har selvfølgelig noget at sige, men udelukker jeg de 25% som kommer fra mobilenheder (heraf 54% fra iPad) og ser på de som har mindst skærmopløsning, så ser det umiddelbart ud til at have ganske lidt betydning.
Men klart, siden skal optimeres til mobile enheder.
Kenneth
www.goodies.dk - er dansk distributør af tyske Cilio og Quandt.
Synes umiddelnbart at sitet er behageligt og funktioner lettilgængelige. Shopdiagnose som foreslået er en god idé.
De 1,5% i konverteringsrate er det muligt på samlet trafik? Hvordan er fordelingen mellem organisk og betalt?
Har I kørt nogle forsøg med retargeting via Google Adwords el. Facebooks exchange?
Har I foretaget nogle a/b-test? Kan anbefale Visual Website Optimizer. Det er let at gå til og meget stærkt. Overskrifter, knapper, farveskala, osv. kan testet fra et wysiwyg interface.