Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konvertering - hvad er problemet, meget er prøvet.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Galten
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 42
Fra  Goodies.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Nu har vi prøvet diverse forbedringer på shoppen, men vores konvertering er stadig ikke særlig god. (1,5%)

http://www.onskebasen.dk 

Vi er ved at arbejde på check-out processen, så den bliver 1 page - men jeg tror faktisk ikke at det (kun) er der problemet ligger.

Jeg tor vi trænger til nogle andre øjne for at finde de reelle udfordringer, Kan I komme med et par gode forslag til hvad der kan gøres bedre?

Hilsen

Kenneth

www.goodies.dk - er dansk distributør af tyske Cilio og Quandt.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 10:59

Du kunne overveje at prøve http://shopdiagnose.dk/ - det er nogle skarpe drenge/herrer der står bag det koncept :-)

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 11:01

Ved første øjekast i dit checkout undrer jeg mig over, at der er mulighed for at indtaste EAN nr. som privat kunde?

Er det nødvendigt med at kunden SKAL indtaste sit mobil nr ?

Overvej at ændre Rabatkode til Gavekort, så du ikke mister kunden ved, at de begynde at lede efter rabatkoder.

I og med at I kun sender til Danmark, er det så nødvendigt med den drop-down menu?

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Galten
Tilmeldt 3. Feb 06
Fra  Goodies.dk Skrevet kl. 11:08

Hej Søren, 

EAN - nej, der burde måske kunne laves en filtrering.

Mobil nummer- det er af hensyn til GLS, og besked om levering af pakke.

Landekoder : nej, det bør kunne ændres.

Tak for input. Jeg ved, mange bække små... Men tror du virkelig at det gør den store forskel? J

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 11:10

Hvordan ser det i ud analytics med mobile konverteringer?

Kan se shoppen ikke er optimeret til denne og måske er der noget at hente der Wink

Hvis vi går udfra at 25-45% af trafikken kommer den vej, og konv. måske ligger på 0.15% / 0.50%, ja så trækker den en del ned på det samlet resultat.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 11:14

Bergmann:

Hej Søren, 

EAN - nej, der burde måske kunne laves en filtrering.

Mobil nummer- det er af hensyn til GLS, og besked om levering af pakke.

Landekoder : nej, det bør kunne ændres.

Tak for input. Jeg ved, mange bække små... Men tror du virkelig at det gør den store forskel? J

Tjah - det kan du jo måle og se om din konvertering stiger efter disse ændringer.

Den med EAN nummer ved privat køb er helt sikkert en konverteringsdræber, da jeg tror mange vil opfatte det som om, at man kun kan købe med EAN nummer.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Galten
Tilmeldt 3. Feb 06
Fra  Goodies.dk Skrevet kl. 11:21

Hej Dennis, 

Det har selvfølgelig noget at sige, men udelukker jeg de 25% som kommer fra mobilenheder (heraf 54% fra iPad) og ser på de som har mindst skærmopløsning, så ser det umiddelbart ud til at have ganske lidt betydning.

Men klart, siden skal optimeres til mobile enheder.

Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32

Synes umiddelnbart at sitet er behageligt og funktioner lettilgængelige. Shopdiagnose som foreslået er en god idé.

De 1,5% i konverteringsrate er det muligt på samlet trafik? Hvordan er fordelingen mellem organisk og betalt?

Har I kørt nogle forsøg med retargeting via Google Adwords el. Facebooks exchange?

Har I foretaget nogle a/b-test? Kan anbefale Visual Website Optimizer. Det er let at gå til og meget stærkt. Overskrifter, knapper, farveskala, osv. kan testet fra et wysiwyg interface.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33

Der har også været et par test cases, hvor TrustPilot-mærket løftede konverteringsraterne 20-30%, mener jeg.

Det kunne måske være en idé set i lyset af det at flytte TP op above the fold. Evt. i en a/b-test.

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 11:44

.... også få de der TP stjerner "justeret" ind til det rigtige. 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)