Hej alle aminoer Jeg har lige modtaget et opkald fra Scandinavian office supply, som mente at vi havde været så søde at svare på nogle spørgsmål, for måske et halvt år siden, så nu ville de gerne give os en gave.... Om vi stadig havde en hp printer...blev der spurgt... Se der havde jeg en rød lampe der lyste, jeg kan selvfølgelig ikke huske 100% om vi har været med i en rundspørge om printere, men mente det faktisk ikke. Da jeg tidligere har været i kløerne på et firma, der solgte blækpatroner og som mente at vi havde lovet at købe et vist parti, efter at have købt et par enkle, begyndte jeg at spørge ind til dette firma der ringede nu. Jeg skal måske lige sige at det firma jeg har haft problemer med tidligere, er et firma der ofte har flere navne (men de samme ejere) og som tidligere har været meget oppe i medierne, fordi det drejer sig om at fuske og true sig til ordre. Det forsøgte de også med mig, heldigvis uden held. De kørte en ren hets i mod os og var meget truende i telefonen, hvilket tilsidst fik mig til at ringe til politiet. Da jeg nu begyndte at spørge ind til dette nye firma Scandinavian office supply, blev sælgeren vist noget paf...hun var sikkert ny...så jeg fik en anden i røret - Anders Petersen, som ikke kunne forstå hvorfor jeg havde så mange spørgsmål. Jeg sagde dog at jeg blot gerne ville vide deres cvr.nr. og lidt om firmaet - det var der vel ikke noget galt i, men han svarede at de var et engelsk selskab, så de havde ikke noget cvr.nr. ....nååååå.... Han begyndte faktisk at blive lidt gal over at jeg spurgte, og sagde at det kunne jeg jo se på den faktura jeg fik...faktura, hvorfor skulle jeg have en faktura, jeg ville jo modtage en gave fra dem....det var jo sammen med de blækpatroner som jeg jo også gerne skulle købe....Så måtte jeg jo sige, at så drejede det sig jo om et salg, så langt var den anden sælger jo ikke nået....han blev dog mere og mere ubehagelig over mine spørgsmål og heldigvis, var det ham der endte med at smide røret på. Måske - måske ikke er dette firma Scandinavian office supply, reelt nok, men jeg tror det nu ikke. Så til alle jer der endnu ikke har stiftet bekendtskab med sådanne firmaer, så pas på med hvad I køber af sælgere der ringer uopfordret og ofte fra hemmeligt nummer. Vælg jeres leverandører selv, eller søg oplysninger om dem før I binder jer for noget. Blækpatroner kan man købe mange andre steder |
Hvis du kigger på cvr.dk ligger scandinavian office supplier i skanderborg og er skam dansk registreret med cvr-nummer og det hele..
Men om de er reelle, ved jeg ikke