Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scandinavia Office supply ringer

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg snakket med dem et par gange. Jeg tror i kan kende dem.

Første gang de ringer spørger den "flinke" sælger om hun må tale med den ansvarlige for indkøb af printer patroner (de skulle snart prøve med et nyt produkt).  Jeg siger, at jeg ikke vil have noget, hvorefter hun spørger om jeg ikke vil spare penge. Dette kan jeg kun sige nej til, hun spørger så om jeg har penge nok, hvor til jeg svare:

Ja, jeg svømmer i dem............ Det siger hun (meget irreteret) at hun ikke tror på. Måske fordi jeg små griner lidt mens jeg siger det. Til sidst bliver hun så sur at hun knalder røret på uden at sige pænt farvel.

Næste gang (idag)

Stadig flink sælger der ringer: vedrørende den undersøgelse som vi har deltaget i !!!!! for 3 uger siden. Jeg nævner jeg ikke har deltaget i nogen undersøgelse, og at jeg ikke ønsker at blive kontaktet af dem hvilket hun acceptere.

Jeg har så efterfølgende GOOGLET dem, og kan næsten ikke finde dem. Det viser sig at de er en filial af

SCANDINAVIAN OFFICE SUPPLY FILIAL AF SCANDINAVIAN OFFICE SUPPLY AB. SVERIGE 

Cvr.            18997649

Startdato    16.10.1999

Adresse: C/O Ernst & Young  A/S Att.   Henrik Meldg, Tagensvej 86, 2200 København N

Telefon:

Fax:

Email

Branche.     980000 uoplyst(herunder hvilende selskaber)
Virksomhedsform    170 Filial af udenlansk aktieselskab, kommanditakties
Kreditoplysninger:
Antal Ansatte:    0

&n
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:07
  Næste gang de ringer til dig, gider du så ikke lige hilse dem fra mig og minde dem om at de stadig skylder os nedenstående:

- 3 flasker god vin

- 2 lækre æsker chokolade
- En prisliste
- En prøve-toner
- Et digitalkamera

De ved at næste gang de ringer hertil og ikke har leveret ovenstående som de ellers løbende har lovet os, så går jeg ud og selv køber 3 flasker rigtig god vin, 2 store æsker overlækker chokolade samt et mellem klasse digitalkamera og sender derefter en faktura til dem på indkøbet inklusiv den tid der er brugt på det. Jeg fik vist skåret det tydeligt nok ud i pap for telefonsælgeren sidste gang, at jeg mente det seriøst, siden ingen af dem har ringet hertil igen i de sidste 4-5 måneder. Men min trussel er stadig reel - Ringer de, så skal jeg på indkøb og de får efterfølgende fakturaen. På det punkt er jeg total kold i r..... .

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Skrevet kl. 19:07
Jeg forsøgte at kopier oplysningerne fra CVR.dk direkte ind, det smaderede indlæget i breden, hvor ved jeg ikke men det lærer jeg nok senere.

mvh.

Thomas Bonde

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Skrevet kl. 19:12
Dato: 08-05-2007 19:06:40 Forfatter: Jesper Norbøll
  Næste gang de ringer til dig, gider du så ikke lige hilse dem fra mig og minde dem om at de stadig skylder os nedenstående:

- 3 flasker god vin

- 2 lækre æsker chokolade
- En prisliste
- En prøve-toner
- Et digitalkamera

De ved at næste gang de ringer hertil og ikke har leveret ovenstående som de ellers løbende har lovet os, så går jeg ud og selv køber 3 flasker rigtig god vin, 2 store æsker overlækker chokolade samt et mellem klasse digitalkamera og sender derefter en faktura til dem på indkøbet inklusiv den tid der er brugt på det. Jeg fik vist skåret det tydeligt nok ud i pap for telefonsælgeren sidste gang, at jeg mente det seriøst, siden ingen af dem har ringet hertil igen i de sidste 4-5 måneder. Men min trussel er stadig reel - Ringer de, så skal jeg på indkøb og de får efterfølgende fakturaen. På det punkt er jeg total kold i r..... .

Hej Jesper nu har jeg da så sparet dig for lidt arbejde med at finde adressen.

Jeg syndes bare de skulle med ind i denne katagori så de snart kan googles ordentligt.

Thomas Bonde
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Dato: 08-05-2007 18:45:34
Forfatter:selvpension45
2. Er optaget på krak, men uden telefon nummer. DVS at man kan ikke komme i kontakt med dem hvis man vil købe nogle printer patroner, som de jo meget gerne vil sælge.

Det er jo fordi at deres produkt er så eksklusivt, at kun speciel udvalgte personer, der bliver kontaktet telefonisk, har mulighed for at købe ;)
- Fed observation.

Fra Køge
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:31
Ja, det er her vi alle får glæde af salgsteknikker, der er udviklet af dørsælgere i USA igennem 50erne.

Griner - det er inponerende - man møder det rigtig mange steder, men den type af telemarketing baserede virksomheder sætter rekord for højderne af dumhed.

Samme firma ringede til mig - hvortil jeg hurtigt tilføjede, at jeg altid havde haft forståelsesvanskeligheder, men hvis han sendte tilbudet i en mail - ja, så skulle jeg da nok kigge på det????

Jeg tror mailen smuttede for den flinke mand - men han var da venlig nok til at ringe mig op igen et par måneder senere. Nu er jeg lidt nørdet - så jeg har den underlige vane, at huske hvad folk hedder og hvor de ringer fra. Og da det jo var samme firma og person navn - fik jeg nævnt noget om denne her mail han skulle have sendt....

I tror det er løgn - spaden begynder at fortælle mig, at hans chef havde oplevet et dødsfald og han derfor ikke kunne sende mig mailen, og han (chefen) var den eneste der havde mailadgang, da deres leveredør havde "dizzet" dem???

Nuvel - jeg får sagt noget i retning af, at nu skulle den flinke mand gå ud og øve sig lidt i salg - og så ville jeg overveje at hyre han til at klovne for børnene i brnehaven. Han har ikke ringet siden??? he he

En anden én:

En tidligere ansat hos mig tog en dag telefonen - og der gik ca. 30 sek. før han sad med røret 40 cm væk fra øret og tog en morfar...... da han vågnede igen 23 minutter senere - forslog han gudhjælpemig at han (ham i røret) skulle tale med mig. Den ide var jeg ikke så varm på - så jeg fandt på noget.... og stak af.

Nå, men et par dage senere har den her sælger så fundet mit mobilnummer (så noget kunne han da finde ud af) og ringer til mig, imens jeg sidder i bilen på vej hjem fra en kunde i jylland.............

Kender I ikke det - jeg var varm! Han gik så igang - men børn med canser og hvor synd det var for dem osv. Og nu er jeg ikke lukket helt ned - så jeg kunne da sagtens se pointen, men det var som at spille poker med en der viser alle hans kort fra start.

Uden at overdrive - han talte uafbrudt i et kvarter????????????? ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Nå, men har var en kylling, for da de 15 minutter var gået blev han nød til at trække vejret - og i pausen sagde jeg "Ved du hvad vi laver?"

Så kørte han igen - de små stakler til børn og han skulle bruge tiden på dem og ikke at undersøge hvad alle han ringede til laver!!! Jo jo, fik jeg fremstammet - men alligevel....DU kan jo spørge mig sagde jeg til ham?

Og det gjorde han så - "bl.a. salgstræning sagde jeg så"............. Griner, han kørte igen

Sådan blev han ved og da jeg havde talt med ham i ca. 5 kvarter - lukkede jeg ham af og det var det........

Morale: Godt at ingen af dem er ansat i gennembrud.nu

Mvh, Christian Campbell http://www.gennembrud.nu/

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:18
Sidste gang de ringede til os, ville jeg smøre lidt tykt på, så jeg fortalte at vi ikke var interesseret i deres chokolade, da alle på kontoret led af sukkersyge. "Nå, det var ikke så godt", sagde sælgeren i røret og fortsatte med at spørge ind til vores printere. Herefter fortalte jeg, at da vi er et webbureau foregår al vores kommunikation online, så vi har ikke brug for printere og de er blevet skrottet. "Så er der jo ikke så meget jeg kan sælge jer", fortsatte sælgeren, hvilket jeg kunne give ham ret i og lagde røret på.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 09:37
De skylder også mig  3 flasker rødvin, en æske chokolade og et mini thestel.
De mente, at jeg havde deltaget i en markedsføringstest. Det kunne jeg dog ikke huske, men inden jeg nåede at indføre et ord, forsatte sælgeren med et statement om lysrør!!!!
De havde exclusiv forhandling af et mærke som var 100 gange bedre end alm. lysrør.
Da jeg endelig fik et ord indført og spurgte til prisen, så var den 10 gange højere end de dyreste jeg kunne købe hos elinstallatøren!!!
Dette bortforklarede sælgeren med, at deres var 100 gange bedre og fortsatte med, at jeg kunne få en prøvepakke med 25 lysrør til fuld pris???
De ville så sende min "gave" med lysrørene. Jeg afviste "tilbuddet" og sælgeren lagde på efter endnu et par forsøg på at overtale mig.
Dagen efter ankom en pakke hvorpå der var anført, at det var 25 lysrør!!!!   Jeg afviste at modtage pakken, og 2 dage efter ringeden sur sælger. Hun spurgte, hvorfor jeg havde afvist pakken, når jeg nu selv havde bestilt????
Jeg gentog min afvisning fra tidligere opkald, hvorefter hun svarede, at hun havde en optagelse af, at jeg havde bestilt varen. Jeg afviste endnu en gang og opfordrede hende til at afspille optagelsen, men den lagde hos hendes chef, og han ville gå i retten med den?????

Sagen afsluttedes med 3-4 breve fra dem, hvor jeg til slut henviste til et brev fra min advokat. Derefter har jeg intet hørt fra dem.
Morale:    Læg røret på så snart du erfarer, hvad det drejer sig om. De er snydere og bedragere.

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Skrevet kl. 22:20
Hej for at starte denne her tråd googlede jeg Scandinavian office Supply, og kunne overhoved ikke finde noget på dem direkte.

Igår prøvede jeg igen, der var mit indlæg kommet op på side 2 og og nu ligger tråden øverest så andre kan finde noget på dem og deres salgs metoder, hvis de bare vil google dem, kan de lære af vores andres erfaringer med dem.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 17:59
Har lige haft et opkald fra dem i dag. De påstod også at mit forma havde deltaget i en undersøgelse og de var så glade for det at de ville give mig nolge højtalere ?!
Da jeg så sagde at jeg var/er eneste i firmaet og ikke har deltaget i en undersøgelse fra dem, så blev kvinden ved med at ville tale med den ansvarlige for printerne.... jeg sukkede og sagde at jeg var eneste i firmaet og derfor "ansvarlig".
Den løb ud i sandet da hun spurgte hvilken printer jeg så havde, og det aner jeg ikke (var ikke på kontoret), og da hun pressede på for at få modelnr. af vide sagde jeg at når jeg ikke kunne huske mærket kunne jeg nok heller ikke huske et modelnr! Så sagde hun farvel og jeg smækkede på.
Der var helt vildt larm i baggrunden og det var faktisk det der fik mig op af stolen. Har prøvet det med it-fagregistreret, hvor samme "larm" i baggrunden var.

Nå, men, hvad er det egenligt de vil? Vil de bare sælge mig printerpatroner eller hvad? Jeg har svært ved at se fidusen :)

Hilsen
Steffen

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)