Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop - helt fra bunden.

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Aalborg,
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har denne plan om, at starte en webshop med e-cigaretter, og nu da jeg næsten har fundet en leverandør, må det være på tide, at få lidt mere at vide omkring et emne, som jeg næsten ikke ved noget om. 

Jeg er godt klar over, at det hurtigt kan gå hen, at blive til en masse penge, som jeg skal ud at bruge. Det jeg gerne vil vide er, hvad jeg kan få en webshop for med godt design, og som ikke er langsom for kunderne. Jeg tænker om 10.000 kr. er nok, hvis så noget som kreditkortbetaling osv. skal være inkl. de 10.000 - samt at den skal se godt ud. 

Jeg håber det er til at forstå, hvad jeg mener, og at i/du kan give mig et ordentligt svar. :-)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:18

Det kan jeg svare dig meget enkelt på, hvis du er hurtig så kan du få en komplet Magento-webshop med design sat køreklar op, så du kun skal oprette dine tekster og produkter til 3.495,-

Du kan se mere på vores side www.wuuzuu.com om de løsninger vi leverer.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 44
Fra  Digitalist ApS Skrevet kl. 20:32

Prøv at tage et kig på www.shopify.com. Det er et super lækkert og yderst nemt og brugervenligt at komme i gang med. Det er muligt at starte for helt ned til 14 dollars om måneden + betalingsgateway som f.eks. kan fåes ved ePay til dkk 99,- pr. måned og så er du i gang.

De har samtidigt masser af rigtig flotte færdige design skabeloner som ikke ligner mange af de andre "billige" standard skabeloner nogle andre systemer tilbyder. Dem kan du starte ud med og nemt tilrette med egen grafik elementer for at gøre den mere unik.

Da det er et ret stort system (over 50.000) løsninger er det også nemt at finde hjælp til opsætningen både i Danmark og i udlandet.

Held og lykke med projektet

Allround webninja hos digitalist.dk og WPBuddy.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen Shopify er da en mulighed, man skal så blot være opmærksom på, at det ikke er såkaldt open source og med mindre man køber den store "pakke" så skal man altså give dem en del af sin omsætning hver måned.

Det kan være fint for nogle, men hvis man bare regner på 24 måneders drift, så løber det altså hurtigt op.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 23:26

Pas på. Der er mange om buddet i øjeblikket og hvis du overvejer at sælge væsker også, må de jf. lægemiddelstyrelsen ikke indeholde nikotin.

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 23:37

Thomas:

Jamen Shopify er da en mulighed, man skal så blot være opmærksom på, at det ikke er såkaldt open source og med mindre man køber den store "pakke" så skal man altså give dem en del af sin omsætning hver måned.

Det kan være fint for nogle, men hvis man bare regner på 24 måneders drift, så løber det altså hurtigt op.

Må give Thomas ret :-)

Har da selv tænkt tanken at starte en webshop med shopify og alle de andre "gratis" /billige moduler.
Men hvis man ser over "den lange bane" så er Thomas's tilbud virkelig knald godt :)
Sidst Thomas havde tilbuddet var jeg lige ved at bide på fordi hvis du sammenligner med andre leverandører er det virkelig billigt :-)

(Ville også gerne "bide på" nu, men har ikke tiden til at arbejde med det :-D)

Shopify kan du sagtens bruge (Opretter) - Men bare husk at hvis du omsætter for X antal, mister du X antal, omsætter du for XX antal, mister du XX antal :-)

Thomas's (og andres tilbud/bud) er en gangs betaling / udgift hvorefter du bare kan "høste" din indtjening selv :)

Lidt credit til Thomas, samt et råd til opretter :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 11:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil

Smartweb er et sikkert og billigt valg. Du kan få en opstarts webshop med alt det grundlæggende for 299 kr./mrd. Gratis support, gratis oprettelse, ingen licens. Der PayPal med i pakken og ellers kan du købe et betalingsmondul til Nets (Dankort, Visakort m.m.) for 139 kr./mrd. 

Start evt. med at prøve en gratis demo i 30 dage på http://www.smartweb.dk/webshop/

Læs på Trustpilot hvad smartwebbrugerne skriver om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Mvh. Maibritt 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:45

@Maibrit

Det virker sikkert fint det system.
Og tilbuddet lyder da også "fangende" men man skal huske at vejlede opretter rigtigt, og ikke sælge noget han ender med at bide sit dankort i stykker af. (overdrevet..)

Husk når du reklamere (om du ejer det eller ej) - Så skal du fortælle at f.eks. domænet er billigere ved så mange andre host.

At der er "en masse" ekstra ting han/opretter skal købe hvis man egentlig vil have det her "super" system.

Demo tingen virker da fint :-)

Syntes dog at basere et tip på trustpilot og gratis paypal er et ekstremt dårligt tip, da paypal skræmmer mange kunder og eller ødelægger dine salg. (Det er efterhånden gennemdiskuteret så meget at danskere hellere vil bruge Nets)

Ellers er det vel et fint system til folk der kan lide at åbne pungen hver måned ....

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:48

F.eks.

http://www.smartweb.dk/priser/ 

Allerede inden man har købt modulet, ser man en liste over ting der koster ekstra.

Varerfilter f.eks. som vel nærmest er et must..

Det så allerede 69kr oveni PER måned. 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:52

299 om måneden for en shop, hvor man skal lave sit eget design. Om det er billigt? Tja, det kommer til at koste blod, sved og sikkert også tårer, hvis man ikke har begreb om webdesign og uanset hvad, så løber det op i min. 3600 om året.

Jeg vil tillade mig at sige, at sammenlignet med vores tilbud på en Magento-løsning MED design til 3.495,- så er det på ingen måde billigt.

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)