Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop - helt fra bunden.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:
Ja Nils's tilbud er da også fint? Og som Nils skriver, så går de ikke "ned" i den timeløn Thomas gør, men hvad er forskellen?

Jeg har 10 mand at skulle aflønne.

Så bliver nød til at tjene nogle penge til at financiere en forretning der kan servicere kunderne hvis en medarbejder holder ferie eller er syg.

Christoffer Tornbjerg:
Så derfor er Thomas's tilbud det værd for Thomas.

Det giver fuldt ud mening når man er alene om sin forretning.

- Og ikke nødvendigvis skal tænke langsigtet på virksomheden og de elementer der ligger i kølvandet på det.

Valget af leverandør af sin løsning ligger vel dybest set i hvilken pris man mener sikkerheden for sin forretning er værd.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:08

Christoffer Tornbjerg:
Det var da et dårligt eksempel..

Ikke hvis man læser og forstår det :-)

Christoffer Tornbjerg:
Bilen til 50.000 kr. kan ligeså vel være bedre fordi manden der sælger den til 100.000 kr. er en svindler :-)

Præcist, det var også derfor jeg skrev at det KAN være en bedre handel, ikke nødvendigvis at det er en bedre handel.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 15:10

Nils:

Christoffer Tornbjerg:
Ja Nils's tilbud er da også fint? Og som Nils skriver, så går de ikke "ned" i den timeløn Thomas gør, men hvad er forskellen?

Jeg har 10 mand at skulle aflønne.

Så bliver nød til at tjene nogle penge til at financiere en forretning der kan servicere kunderne hvis en medarbejder holder ferie eller er syg.

Det også helt fint Nils :)-

Jeg skrev det skam ikke for at hakke på dig/jer eller for at lave forskel :)! Bestemt ikke!

Nils:

Christoffer Tornbjerg:
Så derfor er Thomas's tilbud det værd for Thomas.

Det giver fuldt ud mening når man er alene om sin forretning.

- Og ikke nødvendigvis skal tænke langsigtet på virksomheden og de elementer der ligger i kølvandet på det.

Valget af leverandør af sin løsning ligger vel dybest set i hvilken pris man mener sikkerheden for sin forretning er værd.

Din første linje giver mig jo bare ret :)?

- Thomas tænker som han tænker, det ved jeg intet om :)

Valget af leverandør har mange faktorer, og jeg siger bestemt ikke jeg ikke ville vælge jer Nils, jeg siger bare at Thomas's tilbud er godt, og smart for hans markedsføring :-)

Når Thomas har normal pris er det jo 12-13k også, skulle jeg mene, så prisforskellen er vel ikke så stor igen :-)

God weekend til jer, jeg vil hoppe ud af hytten :)! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 15:12

Lundsby:

Christoffer Tornbjerg:
Det var da et dårligt eksempel..

Ikke hvis man læser og forstår det :-)

Forstod det skam fint, men det stadigvæk et dårligt eksempel :)

Kan sagtens læse Lundsby.

Lundsby:

Christoffer Tornbjerg:
Bilen til 50.000 kr. kan ligeså vel være bedre fordi manden der sælger den til 100.000 kr. er en svindler :-)

Præcist, det var også derfor jeg skrev at det KAN være en bedre handel, ikke nødvendigvis at det er en bedre handel.

Så hvad er problemet :)?
Hvorfor blander du dig når du ikke laver shops eller råder opretter? :)
Du blander dig kun for at nedgøre Thomas og andre "shop-arbejdere" og fordi du har kaffepause.

Stop og tag den privat med dig selv i stedet :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 15:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christoffer Tornbjerg:
Jeg skrev det skam ikke for at hakke på dig/jer eller for at lave forskel :)! Bestemt ikke!

Christoffer Tornbjerg:
Valget af leverandør har mange faktorer, og jeg siger bestemt ikke jeg ikke ville vælge jer Nils

Jeg tolker helt bestemt også dine indlæg at du har tillid til commercegruppen Smile

Christoffer Tornbjerg:
Din første linje giver mig jo bare ret :)?

Jep.

Christoffer Tornbjerg:
God weekend til jer, jeg vil hoppe ud af hytten :)!

Tak i lige måde Wink

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:21

Vi kan jo diskutere priser fra nu af til juleaften. Fakta er, at jeg afgiver et tilbud på en Magento-shop til 3.495,- til trådstarter, det får nogen måske ondt et sted over - sådan er det bare.

Om jeg så blev kørt over af en lastbil 2 dage efter kunden har fået sin shop, så er den snak om sikkerhed lidt ligegyldig - det er MAGENTO, et system hvor der findes tusindvis af udviklere over hele verden. Så dybest set kan køber jo bare gå et andet sted hen.

Og Lundsby, du evner om nogen at få kørt en debat af sporet og komme med hentydninger, der ikke hører nogen steder hjemme. Det er sket gang på gang, ikke kun i "vores" debatter, men også overfor andre på Amino. Og det værste er, at du ikke engang selv kan se det - det nærmer sig et niveau som Nationen.

Til trådstarter:
Du kan jo handle hvor du vil - du kan vælge at bruge et open source system hos os, hvor du får en komplet Magento-løsning med design til 3.495,- eller du kan smide 200-1000 kr. pr. måned. Valget er helt frit. Men at påstå en månedlig betalt løsning er billigere - det tror jeg godt selv du kan regne ud ikke er tilfældet.

Og til dem der betvivler min erfaring, så vil jeg kort sige at jeg trods alt har arbejdet med marketing i ca 25 år - har været medstifter af et reklamebureau med over 10 ansatte, hvor vi i øvrigt som nogen af de første i landet udviklede websitet. Senere har jeg været medstifter af en dansk IT-virksomhed, hvor vi producerede eksterne enheder, der blev solgt i mere end 15 lande - vores eksportandel var over 85%. Og så har jeg i øvrigt været marketingchef i en international IT-virksomhed og produkt/marketingchef i en dansk IT-virksomhed, hvor jeg stod for udviklingen af vores website. Så lad være med at betvivle min erfaring! Tak.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:38

Christoffer Tornbjerg:

Forstod det skam fint, men det stadigvæk et dårligt eksempel :)

Hvis du har forstået det, hvad mener du så var dårligt ved det?

Christoffer Tornbjerg:
Hvorfor blander du dig når du ikke laver shops eller råder opretter? :)

Jeg råder da i høj grad tråd opretter, ligesom du fortæller om dit take på tingene, så fortæller jeg om mit.

Men af en eller anden grund, så syntes du at fordi jeg mener noget andet end dig, så bør jeg ikke skrive i tråden og bør blande mig udenom.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:44

Thomas:
Og Lundsby, du evner om nogen at få kørt en debat af sporet og komme med hentydninger, der ikke hører nogen steder hjemme. Det er sket gang på gang, ikke kun i "vores" debatter, men også overfor andre på Amino. Og det værste er, at du ikke engang selv kan se det - det nærmer sig et niveau som Nationen.

Det er sjovt at bare fordi skriver at jeg mener at dine referencer eksempler på gode webshops, så skal det skriver du straks om Nationen etc.
Hvis jeg havde ment, at dine referencer var super fede og jeg var sikker på at der bag hver shop sad en top tilfreds kunde, så havde alt været fryd og gammen i dine øjne.

Det sjove er også den dobbelt moral, der gælder når du syntes det er okay direkte at kritiserer SmartWebs priser, men ikke kan holde til at nogle gør det samme om det du leverer.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:50

Jeg kritiserer ikke deres priser, jeg konkluderer bare at det ikke er billigere end et tilbud på en Magento-shop til 3.495,- Det er skam ikke mere i det, hvis man ikke selv kan regne det ud, så vil jeg anbefale skolepengene tilbage eller evt. investering i en ny lommeregner Big Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:04

Thomas:
Jeg kritiserer ikke deres priser, jeg konkluderer bare at det ikke er billigere end et tilbud på en Magento-shop til 3.495,- Det er skam ikke mere i det, hvis man ikke selv kan regne det ud, så vil jeg anbefale skolepengene tilbage eller evt. investering i en ny lommeregner Big Smile

Hvis man har bare den mindste smule matematisk indsigt, er det helt oplagt at man ikke kan konkluderer det! Det er jo to helt forskellige ting man får. Kan du ikke selv se det? som man sagde ikke folkeskolen, så skal man ikke blande pærer og bananer.

SmartWeb inkl. iøvrigt gateway, så der ser ud til ikke er med i dit tilbud, så det er 99 kr. oveni pr. måned, derudover er der gratis support, som typisk sparer en masse konsulent timer, hosting (af professionel karakter, som i snit skulle stå i omkring 150 kr. pr. måned).
Men Magento er at fantastisk stort system, der kan en masse ting som SmartWeb ikke kan så der er også noget at sige den anden vej.

Så dit indlæg er en kritik, en vurdering fra din side, ligesom mit indlæg omkring kvaliteten af dine referencer er en vurdering fra min side.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)