Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop - helt fra bunden.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Så prøver vi lige igen: Din mening om mine referencer kunne jeg ikke være mere ligeglad med. Folk der ønsker referencer kan få dem tilsendt - det tror jeg efterhånden jeg har skåret ud i pap og bøjet i neon - så selv du burde forstå det.

Omkring valg af system - ja, Magento er enestående. Men at man skal bruge formuer på support man ellers får gratis hos andre, hvor der betales månedligt - det holder jo ikke. Jeg har redesignet shops for kunder, der benytter "lukkede" systemer - her betales typisk ca 500 kr. pr. måned og der er skam support - lige indtil det bliver for kompliceret, så skal der alligevel betales for ekstern hjælp. Fuldstændig som i alle andre systemer.

Smartweb er med betalingsgateway? Det er nyt for mig, men kan være jeg læser forkert:
Betalingsmodul til Nets fra 139,-/mdr.
Sites og sproglag 139,-/mdr.
Varefilter 69,-/mdr.

Nej, man kan ikke sammenligne æbler og pærer, men du laver jo selv en prissammenligning på de 2 løsninger.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:49

Thomas:
Din mening om mine referencer kunne jeg ikke være mere ligeglad med.

Den information var også mere til trådstarter og andre. Man kan jo læse lidt på min profil om min baggrund, og så selv afgøre om man syntes min observation er relevant.

Thomas:
Smartweb er med betalingsgateway? Det er nyt for mig, men kan være jeg læser forkert:
Betalingsmodul til Nets fra 139,-/mdr.
Sites og sproglag 139,-/mdr.
Varefilter 69,-/mdr.

Nu er jeg ikke 100 meter meste i SmartWebs priser, jeg antog at da der stod "Pakken indeholder alle betalingsformer og integration til Post Danmark og GLS." på http://www.smartweb.dk/priser/ så var gateway med, men jeg kan tage fejl. Det må Maibritt kunne afklare.

Thomas:
Nej, man kan ikke sammenligne æbler og pærer, men du laver jo selv en prissammenligning på de 2 løsninger.

Jeg konkluderede jo netop IKKE at SmartWeb var billigere end din løsning, men fremhævede blot forskellen for netop at illustrer at der var tale om pærer og bananer.

Derfor er din kritik af SmartWebs priser, netop en kritik, og ikke anderledes end at den kritik jeg kommer med, når jeg ikke er begejstret for din referencer.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:59

Ja, og sådan kunne vi jo blive ved - du antager som regel altid at andre konkluderer et eller andet, hvor du selv bare kommer med sobre og relevante informationer. Det er temmelig grinagtigt :D

Jeg konkluderede blot, at omkostningerne ved mit tilbud var lavere end mange af de månedlig betalte løsninger - og det inkluderer sådan set også SmartWeb og Dandomain for den sags skyld.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:03

Thomas:
Ja, og sådan kunne vi jo blive ved - du antager som regel altid at andre konkluderer et eller andet, hvor du selv bare kommer med sobre og relevante informationer. Det er temmelig grinagtigt :D

Ja, nu bruger jeg jo ikke ord som "grinagtigt" eller skriver at andre debattere på et niveau som Nationen, så jeg syntes egentligt at jeg holder en meget sober tone. Jeg kan heller ikke få øje på noget jeg har skrevet som jeg ikke har underbygget med saglige argumenter.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:30

Hej Emil.

Tag et kig på denne "beginners guide" til start af webshop.

http://www.shopnyt.dk/guide-start-en-webshop.html

Mvh.

ShopNyt

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 21:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:
Og til dem der betvivler min erfaring, så vil jeg kort sige at jeg trods alt har arbejdet med marketing i ca 25 år - har været medstifter af et reklamebureau med over 10 ansatte, hvor vi i øvrigt som nogen af de første i landet udviklede websitet. Senere har jeg været medstifter af en dansk IT-virksomhed, hvor vi producerede eksterne enheder, der blev solgt i mere end 15 lande - vores eksportandel var over 85%. Og så har jeg i øvrigt været marketingchef i en international IT-virksomhed og produkt/marketingchef i en dansk IT-virksomhed, hvor jeg stod for udviklingen af vores website. Så lad være med at betvivle min erfaring! Tak.

Cool! - Det kan man også se på din linkedIn profil Smile

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)