Så prøver vi lige igen: Din mening om mine referencer kunne jeg ikke være mere ligeglad med. Folk der ønsker referencer kan få dem tilsendt - det tror jeg efterhånden jeg har skåret ud i pap og bøjet i neon - så selv du burde forstå det. |
Thomas:Din mening om mine referencer kunne jeg ikke være mere ligeglad med.
Den information var også mere til trådstarter og andre. Man kan jo læse lidt på min profil om min baggrund, og så selv afgøre om man syntes min observation er relevant.
Thomas:Smartweb er med betalingsgateway? Det er nyt for mig, men kan være jeg læser forkert:
Betalingsmodul til Nets fra 139,-/mdr.
Sites og sproglag 139,-/mdr.
Varefilter 69,-/mdr.
Nu er jeg ikke 100 meter meste i SmartWebs priser, jeg antog at da der stod "Pakken indeholder alle betalingsformer og integration til Post Danmark og GLS." på http://www.smartweb.dk/priser/ så var gateway med, men jeg kan tage fejl. Det må Maibritt kunne afklare.
Thomas:Nej, man kan ikke sammenligne æbler og pærer, men du laver jo selv en prissammenligning på de 2 løsninger.
Jeg konkluderede jo netop IKKE at SmartWeb var billigere end din løsning, men fremhævede blot forskellen for netop at illustrer at der var tale om pærer og bananer.
Derfor er din kritik af SmartWebs priser, netop en kritik, og ikke anderledes end at den kritik jeg kommer med, når jeg ikke er begejstret for din referencer.