Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haves: laangsoommt webhotel med laaanng loadtid. Søges: hurtigere løsning til rimelige penge

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har pt. hosted min shop hos web10 på basispakken. At tilgå min side fra både browser direkte og google tager lang tid, at surfe rundt på shoppen lige så lang tid. Loadtiden er over 8 sekunder og jeg frygter, at miste en hel del kunder på det.

Jeg er udmærket klar over, at jeg har en billig webhotelløsning, men jeg har flere steder læst om gode loadtider på selv billige pakker. Det skal straks siges, at jeg er villig til at betale ekstra, hvis der opnås et hurtigere og mere stabilt resultat.

Men hvad er jeres erfaringer? Personligt har jeg hørt en del positivt om Meebox og deres hastigheder?

Mvh

Søren

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 10:16

Hej Changes

Skriv lige adressen på den webside, så skal eg lige tjekke den. Måske er det dit indhold, som fylder meget, og derfor påvirker loadtiden.

et godt sted at teste er www.tools.pingdom.com

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 10:17

Det kan jo også have noget at gøre med hvor godt du har optimeret din side. 8 sekunder lyder rigtig voldsomt. Har du prøvet at lave noget hastighedstjek, som f.eks. via http://gtmetrix.com/?

Vi hoster en del webshops, men det er ikke 9 kroner / mnd løsninger: http://redhost.dk/

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 10:20

Tak for jeres foreløbige svar.

Det skal siges, at jeg kører med en OpenCart shopløsning.

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 10:36

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Hej Changes

Skriv lige adressen på den webside, så skal eg lige tjekke den. Måske er det dit indhold, som fylder meget, og derfor påvirker loadtiden.

et godt sted at teste er www.tools.pingdom.com

Det er dayliving.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 10:42

Man kan jo nærmest nå at lave kaffe inden den er færdig med at loade!

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 10:44

Hos mig kører din shop virkelig godt - måske er det blot din internetforbindelse, som ikke er optimal?

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 10:52

Lucas: Ja, det er lidt det jeg mener og andre, der har besøgt siden siger det samme.

Torben: Hmm, det er da en option, men der er op til flere, der har sagt at den var meget langsom.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 10:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Torben Brighs:

Hos mig kører din shop virkelig godt - måske er det blot din internetforbindelse, som ikke er optimal?

Om du har 5 eller 30megabit internet, gør ik den store forskel, hvis siden ikke er særlig stor (det her er 600kilobyte) - dvs - 5megabit / 8 = 625kilobyte/s - 10% for at være realistiske - så vil overførslen af siden, hvis man kigger på hastigheden ikke have meget forskel - så har du din latency - som kan give en betydning - men burde ikke tage 10 sekunder at loade.

Hvis man kigger på loading tid - så TTFB (time to first byte) er lang, hvilket ikke har noget med internetforbindelsen at gøre.

UPDATE:

Udover self din TCP connect og DNS lookup :) - Så hvis du tager tiden serveren modtager dit request til den er færdig - siger intet om connection speed på en internetforbindelse, men mere hastigheden af serveren til at afvikle siden.

evt kig på: http://gtmetrix.com/reports/dayliving.dk/l0WQpFpU

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 11:16

Super, tak for dit "analysearbejde" Lucas.

Så kan vi altså godt konkludere, at siden er for langsom.

Er der nogle, der har nogle konkrete bud på hurtige webhoteller? Gerne en pakke, hvor der mere end ét domæne inkluderet.

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)