Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haves: laangsoommt webhotel med laaanng loadtid. Søges: hurtigere løsning til rimelige penge

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Prøv Cliche.dk

Tjek diverse udbydere

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:26

For mig at se står valkget mellem unoeuro, one.com eller hosting4real, hvis sidstnævnte holder hvad de lover, er det et ret godt produkt til billige penge.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kresten Kjaer:

For mig at se står valkget mellem unoeuro, one.com eller hosting4real

Jeg ville ikke anbefale dig nogen af ovenstående, unoeuro.com og one.com er små discount-leverandører som primært bør bruges til små private hygge hjemmesider

Den sidste virker imo. ikke videre seriøs og desuden står serverne ikke i Danmark. Jeg vil istedet anbefale en dansk udbyder såsom f.eks. Surf-Town (der har deres helt eget net og datacenter i dk) eller Meebox (der har lejet sig ind hos Netgroup) og begge har vist at de har de absolut bedste intentioner. (Der har for begge parter været nedbrud de sidste par år, det kan stort set ikke undgåes når man laver hosting i den klasse. Men de er, så vidt jeg ved, blevet løst professionelt)

Held og lykke med projektet :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:43

Fair nok. Jeg ved, at du har væsentlig bedre styr på de forskellige udbydere end jeg. Så det bliver hermed også min anbefaling.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 14:46

Mikkel Mikjær Christensen:

Den sidste virker imo. ikke videre seriøs og desuden står serverne ikke i Danmark.

På hvilken måde er den sidste ikke videre seriøs? Og nej serverne står ikke i danmark, behøves de skam heller ikke for at levere kvalitet

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:18

Hej Alle

Jeg har nu bestilt flytning af mit webhotel.

Tak for alle jeres tips og råd - og til alle der bød ind med erfaringer!! Super.

Mvh

Søren

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:30

Den sidste virker imo. ikke videre seriøs

Hvorfor ikke? 

desuden står serverne ikke i Danmark

For os ikke-tekniske hvilken betydning har det så?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:44

Changes:
Personligt har jeg hørt en del positivt om Meebox og deres hastigheder

Hvor har du hørt det henne ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:57

Mark:
Hvorfor ikke? 

Min holdning er subjektiv, jeg har 10 års erfaring i hostingbranchen og jeg vurderer ikke at siden er af en kaliber så jeg tør anbefale den. Sammenlign. evt siden med surftown's hjemmeside.

Mark:
For os ikke-tekniske hvilken betydning har det så?

Der er forskellige juridiske og tekniske implikationer ved at benytte offshore hosting, men sådan helt lavpratisk kan vi jo prøve og sammenligne svartiderne på firmaernes egen hjemmesider: (her kunne vi godt have valgt at lave måling på http-servicen istedet for ping, det er bare mere omstændigt og kræver indhentning af tilladelser fra de implicerede parter)

Mikkels-MacBook-Pro:~ mmc$ ping -c 4 surftown.dk
PING surftown.dk (212.97.133.78): 56 data bytes
64 bytes from 212.97.133.78: icmp_seq=0 ttl=57 time=15.179 ms
64 bytes from 212.97.133.78: icmp_seq=1 ttl=57 time=14.814 ms
64 bytes from 212.97.133.78: icmp_seq=2 ttl=57 time=16.708 ms
64 bytes from 212.97.133.78: icmp_seq=3 ttl=57 time=15.087 ms

--- surftown.dk ping statistics ---
4 packets transmitted, 4 packets received, 0.0% packet loss
round-trip min/avg/max/stddev = 14.814/15.447/16.708/0.740 ms
Mikkels-MacBook-Pro:~ mmc$ ping -c 4 hosting4real.net
PING hosting4real.net (95.211.160.71): 56 data bytes
64 bytes from 95.211.160.71: icmp_seq=0 ttl=53 time=30.218 ms
64 bytes from 95.211.160.71: icmp_seq=1 ttl=53 time=31.039 ms
64 bytes from 95.211.160.71: icmp_seq=2 ttl=53 time=30.477 ms
64 bytes from 95.211.160.71: icmp_seq=3 ttl=53 time=29.821 ms

--- hosting4real.net ping statistics ---
4 packets transmitted, 4 packets received, 0.0% packet loss
round-trip min/avg/max/stddev = 29.821/30.389/31.039/0.442 ms

Men som du (eller ihvertfald den teknisk kyndige læser) kan se her så er gennemsnitssvar tiden på hhv. (Surftown) 15.45 og (Hosting4Real) 30.39. Ping er den mest simple service overhovedet, og derfor er det den der vil give de absolut korteste svartider. Dvs hvis vi beder om f.eks. at se en hjemmeside istedet vil der påløbe yderligere tid mens webserveren generere et resultat til dig. Men den fordobling i svartid du ser her, vil typisk være proportionel tilsvarende når vi måler på HTTP Servicen.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 18:43

Tjoo, ping siger jo også utrolig meget om hastigheden på serveren :)

Og ja, fra dit netværk har den dobbelt i svartid - det betyder ikke den er fra andre :)

Men i sidste ende, hvis vi kan bevise at siden loader hurtigere hos os end en anden, så har man jo tal på det. Og hvis en person syntes løsning x passer bedre end løsning y, så er det da løsning x man skal vælge.

Man kan ikke vinde hver gang, og hver kunde - mennesker er forskellige, sætter forskellige krav - så ja vi har generelt lidt højere ping til de fleste danskere, nok også alle danskere, det betyder dog ikke at deres sider loader langsommere end tidligere udbyder.

Og så er ping en mærkelig sammenligning - det siger noget om netværket ja, men det siger skam intet om hvor hurtig serveren er til at afvikle en stump, men det ved du jo.

Vi kan miste kunder på højere ping, og ved du hvad? Det er helt fint, hvis jeg mente servere i danmark var nødvendigt for firma'et, så var der servere i danmark, men da jeg ikke finder det nødvendigt, så behøves jeg jo ikke have nogle der :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)