Prøv Cliche.dk Tjek diverse udbydere |
For mig at se står valkget mellem unoeuro, one.com eller hosting4real, hvis sidstnævnte holder hvad de lover, er det et ret godt produkt til billige penge.
Prøv Cliche.dk Tjek diverse udbydere |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
For mig at se står valkget mellem unoeuro, one.com eller hosting4real, hvis sidstnævnte holder hvad de lover, er det et ret godt produkt til billige penge. |
Jeg ville ikke anbefale dig nogen af ovenstående, unoeuro.com og one.com er små discount-leverandører som primært bør bruges til små private hygge hjemmesider. Den sidste virker imo. ikke videre seriøs og desuden står serverne ikke i Danmark. Jeg vil istedet anbefale en dansk udbyder såsom f.eks. Surf-Town (der har deres helt eget net og datacenter i dk) eller Meebox (der har lejet sig ind hos Netgroup) og begge har vist at de har de absolut bedste intentioner. (Der har for begge parter været nedbrud de sidste par år, det kan stort set ikke undgåes når man laver hosting i den klasse. Men de er, så vidt jeg ved, blevet løst professionelt) Held og lykke med projektet :) |
Fair nok. Jeg ved, at du har væsentlig bedre styr på de forskellige udbydere end jeg. Så det bliver hermed også min anbefaling. |
På hvilken måde er den sidste ikke videre seriøs? Og nej serverne står ikke i danmark, behøves de skam heller ikke for at levere kvalitet |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Hvorfor ikke?
For os ikke-tekniske hvilken betydning har det så? |
Hvor har du hørt det henne ?. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Min holdning er subjektiv, jeg har 10 års erfaring i hostingbranchen og jeg vurderer ikke at siden er af en kaliber så jeg tør anbefale den. Sammenlign. evt siden med surftown's hjemmeside.
Der er forskellige juridiske og tekniske implikationer ved at benytte offshore hosting, men sådan helt lavpratisk kan vi jo prøve og sammenligne svartiderne på firmaernes egen hjemmesider: (her kunne vi godt have valgt at lave måling på http-servicen istedet for ping, det er bare mere omstændigt og kræver indhentning af tilladelser fra de implicerede parter) Mikkels-MacBook-Pro:~ mmc$ ping -c 4 surftown.dk Men som du (eller ihvertfald den teknisk kyndige læser) kan se her så er gennemsnitssvar tiden på hhv. (Surftown) 15.45 og (Hosting4Real) 30.39. Ping er den mest simple service overhovedet, og derfor er det den der vil give de absolut korteste svartider. Dvs hvis vi beder om f.eks. at se en hjemmeside istedet vil der påløbe yderligere tid mens webserveren generere et resultat til dig. Men den fordobling i svartid du ser her, vil typisk være proportionel tilsvarende når vi måler på HTTP Servicen. |
Tjoo, ping siger jo også utrolig meget om hastigheden på serveren :) Og ja, fra dit netværk har den dobbelt i svartid - det betyder ikke den er fra andre :) Men i sidste ende, hvis vi kan bevise at siden loader hurtigere hos os end en anden, så har man jo tal på det. Og hvis en person syntes løsning x passer bedre end løsning y, så er det da løsning x man skal vælge. Man kan ikke vinde hver gang, og hver kunde - mennesker er forskellige, sætter forskellige krav - så ja vi har generelt lidt højere ping til de fleste danskere, nok også alle danskere, det betyder dog ikke at deres sider loader langsommere end tidligere udbyder. Og så er ping en mærkelig sammenligning - det siger noget om netværket ja, men det siger skam intet om hvor hurtig serveren er til at afvikle en stump, men det ved du jo. Vi kan miste kunder på højere ping, og ved du hvad? Det er helt fint, hvis jeg mente servere i danmark var nødvendigt for firma'et, så var der servere i danmark, men da jeg ikke finder det nødvendigt, så behøves jeg jo ikke have nogle der :) |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.