Hej Amino'er Min partner er kok, og har mange års erfaring i faget. Han har allerede en virksomhed hvor han laver man til selskaber, og har drevet en række andre restauranet og pizzariaer. Jeg er selv lokal kendt i byen og har et rigtig godt netværk, så det vil være nemt for os at få omtale i byen. Jeg stiller selvfølgelig mig selv nogle kritiske spørgsmål, et af dem er hvorfor vi skulle kunne tjene penge, når de tidligere ejere ikke kunne? Så jeg vil gerne lave lidt budgetter osv. for at få nogle svar. I den forbindelse har jeg brug for jeres hjælp. Hvor meget plejer avancen typisk at være i restaurationsbranchen for mad og drikkevarer? Vi vil have simple retter til små 60-70 kr. såvel som store hovedretter til op mod 150 kr. På forhånd tak for jeres svar, hvis i har brug for mere info, så stil endelig en masse spørgsmål :) Mads Vinther |
Hvordan ligger du rent konkurrencemæssigt, jeg tænker på, er der lignende caféer i byen?
Hvordan vil lige netop din café adskille sig fra de andre cafeer og restauranter?