Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du lease et luksus ur?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  123udlejning Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Claus,

Alt kan udlejes! :) især dyre ure. Tænk på alle de fester, hvor man kunne ankomme i Limousine, iført smoking og ikke mindst et Rolex ur.

[Reklame fjernet af moderator]

Mvh

Alexander Svensson,

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min umiddelbare reaktion var, at "jeg ville da ikke leje/lease noget som helst".

Men så kom jeg i tanker om, at jeg faktisk lejede min brudekjole dengang, fordi jeg syntes, det var fjollet at have sådan en kjole hængende bagefter.

Men et ur eller en taske, nej tak, Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor lease det?? Når man nu kan købe det?

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
Hvorfor lease det?? Når man nu kan købe det?

Hvorfor lease det når man kan se hvad klokken er på sin mobiltelefon? ;)

Just kidding, ved godt et ur lige så meget er et smykke, som det er til at se hvad klokken er på (hvis ikke mere), men personligt og i min omgangskreds er uret en uddøende gadget.

Den gruppe jeg tror går mest med dyre ure er jakkesæt-folkene, forretningsfolk, sælgere, direktører osv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det kunne jeg sagtens finde på. Så kan man jo nemt skifte hvert år. Jeg er ikke typen, der har behov for at have 2-3 stykker i skuffen. 1 er fint, men det kunne være rart at skifte engang imellem.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var Rolex kun nævnt som eksempel, men der er jo mange andre, langt mere interessante, urmærker at vælge imellem - Panerai, IWC, Nomos Glashütte, Patek Philippe, U-BOAT blot for at nævne nogle få.

Der skal nok være et marked for det, men en svær logistik. Også en udfordring at et ur for mange er en "eje" ting og ikke en "brugs" ting som en bil eller et TV.

Tror at trådstarter ville få mere kvalificerede svar ved at stille samme spørgsmål i et dedikeret urforum. Mange Amino brugere er næppe i den rigtige målgruppe.

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv indenfor urbranchen - dog ikke i luksussegmentet. Men vi kæmper dagligt med kundens idé om hvad der er skade, og hvad der er slitage. Den problemstilling må også eksistere i det højere segment.

Afhængig af hvordan du definerer leasing, så ser jeg en kæmpe problemstilling i den dag leasingperioden ophører. Hvordan håndterer du evt skader (kontra slitage) når uret returneres? Du bliver vel nødsaget til at være "skrap" for ikke at tabe penge på ure i ringere stand (værdi)? Er du skrap, får du med garanti utilfredse kunder der går amok på TrustPilot og lignende.

Men jeg synes det er interessant idé. Vi har selv gået og pønset på noget rentefri afbetaling, men det er kun blevet ved tanken, da der også her, er en del potentielle hvepsereder..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også der er et marked i korttidsudlejning, eksempelvis af 24 timers varighed. Mange folk vil gerne fremstå lidt smartere til møder, sammenkomster, familiefester osv., så det er måske ogås et segment man kan overveje.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en god idé med leasing af luksus ure, men personligt syntes jeg det er for kedeligt kun at lease et ur over så mange måneder. Jeg tror på at folk vil skifte stil, og have forskellige ure på over en løbende periode, så hvis du kunne lave så man lejede et x antal ure over en periode. Så tror jeg der vil være større chance for det bliver en succes.

F.eks. kunne man jo sige at man fik 3 forskellige ure over 6 eller 12 måneder.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)