Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du lease et luksus ur?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

standen på ure er ganske afgørende for værdien - så som nævnt af en anden, vil et hak i uret efter en tur i asfalten eller stød mod køkkengulvet være fatalt, og næppe noget man kan forsikre. Medregn også service omkostninger - jeg tror ikke på den desværre

De mange jeg kender der vil ha flere ure at vælge mellem, køber dem stille og roligt over tid, og ofte som brugte så kantstensafskrivningen er taget. Derved kan man faktisk skifte ur ret tit uden det koster andet end den første investering

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 13:01

Hej Claus,

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget det vil koste at lease et ur, og hvilke betingelser der følger med dér... :) Men jeg personligt kan bedst lide at "eje" mit ur :) - Så det ville ikke være noget for mig, med mindre at det var ekstraordinært billigt at lease et ur i 100.000 kroners klassen! :)

- Anders 

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 19:54

Først vil jeg bare hold da kæft det er rart at være et sted hvor man får så mange seriøse tilbagemeldinger

Men ja det stadig bare en idé uden mere i det endnu.

Har også overvejet 24/48 timers leje

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:38

En anden vinkel kunne også være en subscription model, hvor man er medlem af en "klub" og kan låne alt det man vil, men max 1-2 "ude" af gangen.

Lidt a la Lovefilm's koncept 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)