Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Webhotel med god performance

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Martin Wolsing:
Webhosting er selvfølgelig ikke dumme. Leverer de samme produkt som fx. meebok

Så du mener at webhosting.dk er ligeglade og kunderne behandles efter hvad de betaler, du har godt nok meget dårlige erfaringer med det danske hostingmarked. Prøv du en af de større udbydere af (pånær surftown) og du vil se du tager fejl.

webhostings produkter er oceaner fra hvad meebox eller nogen andre leverer, var du kunde der ville du vide bedre.

Nok om det, søg du lidt videre, er personligt ligeglad, forsøger bare at vejlede men du vil ikke lytte, og egentligt ville jeg være glad for at dit site ikke kommer på en af de servere jeg benytter :-)

at kalde webhosting.dk en af de største på marked ville være synd at sige, da de har en omsætning sidste år på ca. 3 millioner, hvilket er meget lidt. Tænk på one.com som er dansk der har over en million kunder, Surftown for ikke at glemme Dandomain. Plus der findes en masse andre store i Danmark, hvor webhosting.dk er en meget lille udbyder.

btw, du kan selv tjekke deres regnskaber

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 17:43

Du kan evt også forsøge dig med e-studio.dk. De tilbyder managed VPS uden merpris, dog med det forbehold at du ikke har specielle krav til opsætningen. Hvad de putter ind under betegnelsen "specielle krav" kan du jo høre dem om, men jeg har været rigtig godt tilfreds med der alm. webhoteller førhen så tror bestemt du vil få glæde af dem også :)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 18:01

itdealer:
hvor webhosting.dk er en meget lille udbyder.

Nu måler man vel ikke størrelse i omsætning men vel i antallet af kunder, de fleste udbydere har flere selskaber, i landet og udenfor landet så at bruge omsætningen som indikator er nok ikke helt korrekt. Kan jeg ikke lige finde det tal du benævner da omsætningen ikke er oplyst siden 2010. Snakker vi profit er det tydeligt at f.eks Dandomain nok er dem der gør det bedst, men igen, man kan ikke vide om der er andre selskaber hvor profitten flyttes til, one.com kan man ikke rigtigt checke da de er flyttet til Dubai sandsynligvis for at undgå at betale dansk skat.

Lad os tage dine tal, du siger one.com har 1 mill websites, tvivler jeg godt nok på, one.com hoster ca 175.000 DK domæner dd. at de skulle have 825.000 udenfor Danmark er nok tvivlsomt, dandomain 105.000 .dk, suftown ca. 60000 .dk, webhosting ca 22000 .dk så måske du skulle checke dine tal lidt efter.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 18:03

itdealer:
one.com som er dansk der har over en million kunder

dandomain siger på deres sider at de har 400.000 domæner, medmindre de sælger 3 gange ikke .dk end .dk er det jo nok en lidt letfældig omgang med sandheden :-)

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 18:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vil i ikke være rare at respektere de henstillinger der er kommet om at holde emnet?

Jeg, og andre der måtte være i samme situation, kan ikke bruge denne debat til noget som helst, så før den venligst et andet sted. Mere end halvdelen af indlæggene i denne tråd er komplet irrelevante for min ønske om lidt hjælp. De gode indlæg druknet ganske enkelt i mængden, og jeg frygter at det skræmmer de folk væk, der rent faktisk har noget relevant at byde ind med. Og det skræmmer også mig væk, når jeg næste gang har noget jeg ønsker hjælp til, eller måske kan hjælpe andre med.

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:15

vil anbefale cloud fra meebox

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har lige læst hele tråden og er ikke blevet et gram kloger på hvad for en udbyder der kan trække en meget krævende site

Venligst

René Buch

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hr. Buch:
Har lige læst hele tråden og er ikke blevet et gram kloger på hvad for en udbyder der kan trække en meget krævende site

Hej Buch,

Du får sandsynligvis ikke svar på det spørgsmål her i tråden, eller i andre tråde på offentlige forums. Hosting af lidt mere krævende sites, er ikke hyldevarer der kan håndteres via et webinterface. Efter min mening kræver det en personlig/direkte kontakt for at få nærmere afstemt, hvad der forventes og hvad der skal til.

Derfor er mit råd, stadig, at tage kontakt til de udbydere du/man finder interesante, og så evt. få nogle referencer eller teknisk dokumentation for performance m.m..

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:34

Brian Reinhold Jensen:
Derfor er mit råd, stadig, at tage kontakt til de udbydere du/man finder interesante, og så evt. få nogle referencer eller teknisk dokumentation for performance m.m..

Tak for et sagligt svar! Denne "min far er større end din far" tråd har ikke gavn for trådstarter

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 08:36

Brian Reinhold Jensen:
Du får sandsynligvis ikke svar på det spørgsmål her i tråden, eller i andre tråde på offentlige forums. Hosting af lidt mere krævende sites, er ikke hyldevarer der kan håndteres via et webinterface. Efter min mening kræver det en personlig/direkte kontakt for at få nærmere afstemt, hvad der forventes og hvad der skal til.

Præcis. Det er også derfor jeg håbede på at folk, der havde en side med nogenlunde samme statistik, ville melde sig på banen med deres erfaringer. 

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)