Jeg har altid haft lysten til at "eje" X antal webshops, mens andre styre dem for X antal kroner..
Min ide.
Fin idé, selvom det nok er ret begrænset, hvor mange bare nogenlunde succesfulde webshops man kan købe sig ind i for 150.000 kr. Kan trådstarter blot finde én, synes jeg, at det ville være ret godt gået.
Men ellers helt fint bud
Nu tænkte jeg ikke kæmpe webshops. Men simple mindre niche webshops som ofte ikke er så dyre :-) Eventuelt købe en "pakke" af 5 (der er f.eks. Thomas herinde fra som laver shops til 3.500 på tilbud skulle jeg mene) Købe varelager til nogle af dem, eller bruge dropshipping :-)
Det er som sagt ikke nødvendigt trådstarter styre dem alle, men at han fandt nogle der ville :)
Jeg ville f.eks. godt prøve kræfter med det ;) (Også derfor at jeg selv syntes det kunne være en fed ide, havde jeg selv 150.000 havde jeg prøvet den ide for at give folk chancen :) )
Jamen, det lyder da som en fin idé. Jeg forstod det således, at du ville foreslå ham at købe sig ind i eksisterende webshops, hvilket naturligvis er noget dyrere
Jeg har kendskab til et produkt, som kommer fra udenfor EU. Det er kendt i sydeuropa og omsætter på verdensplan for 3-cifret million beløb (dollars $). Jeg er i kontakt med den øverste chef, omkring import til dk, sverige, norge og finland. Men vi er kun netop startet vores dialog, og du kunne overtage for mig mod at jeg fik andel i forretningen. Jeg vil altså være passiv.
Produktet har stort potentiale, og er oplagt at sælge både b2b og b2c, og du vil godt kunne anskaffe dig varelager og få opbygget en forretning med før omtalte produkt for 150.000 DKK. Det kræver bare hårdt arbejde.
Send mig en pm hvis det lyder interessant, og vedlæg nogle informationer omkring dig selv.
Til andre: nej, jeg skriver ikke hvad produktet er, før jeg har forhandlet licens aftalen færdig. Det må i have fuld respekt for :o)
Venlig hilsen
Justin Timberlækker
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Jeg har altid haft lysten til at "eje" X antal webshops, mens andre styre dem for X antal kroner..
Min ide.
Fin idé, selvom det nok er ret begrænset, hvor mange bare nogenlunde succesfulde webshops man kan købe sig ind i for 150.000 kr. Kan trådstarter blot finde én, synes jeg, at det ville være ret godt gået.
Men ellers helt fint bud
Nu tænkte jeg ikke kæmpe webshops. Men simple mindre niche webshops som ofte ikke er så dyre :-) Eventuelt købe en "pakke" af 5 (der er f.eks. Thomas herinde fra som laver shops til 3.500 på tilbud skulle jeg mene) Købe varelager til nogle af dem, eller bruge dropshipping :-)
Det er som sagt ikke nødvendigt trådstarter styre dem alle, men at han fandt nogle der ville :)
Jeg ville f.eks. godt prøve kræfter med det ;) (Også derfor at jeg selv syntes det kunne være en fed ide, havde jeg selv 150.000 havde jeg prøvet den ide for at give folk chancen :) )
Jamen, det lyder da som en fin idé. Jeg forstod det således, at du ville foreslå ham at købe sig ind i eksisterende webshops, hvilket naturligvis er noget dyrere
Hold dig fra at kaste pengene ud på andre folks projekter. Der er alt for stor chance for du mister alt, hellere smide dem på rød eller sort på rouletten !!
Jeg vil foreslå at du gemmer pengene og venter til du finder en ide du brænder for. Hvis du leder længe nok kommer den.
Hvis du ved du gerne en dag vil starte en webshop så brug 5000 DKK inde på amazon på diverse bøger om ehandel, konerteringsoptimering, seo, sem, marketing etc. - hvis du bliver ekspert på disse områder kan du så begynde at lede efter virksomheder til salg på amino hvor du qua din viden kan se forbedringsmuligheder.
Folk prøver vist kun udnytte en, end hjælpe med ideer!
En skriver feks pm til mig: .......,
Hey,
Vi er et team på 3, som har en masse ideer. Vi søger 2 ting:
- En investor
- En sælger
Det virker som om du kan levere begge dele, så måske vi skulle snakke sammen. Du må meget gerne kontakte mig for mere info.
Tak
Helt ærligt - hvad havde du forventet? At folk bare ville levere en genial idé til dig?
Synes det er ret arrogant at hænge en anden ud, som blot har skrevet dig en uforpligtende besked, du jo potentielt godt kunne have været interesseret i. Du kan jo bare lade være med at reagere på den, hvis du ikke er interesseret.