Hvor ser du, at unge der går i skole driver virksomhed til perfektion? Jeg vil gerne se det, sort på hvidt..
Har du hørt om ironi før ?.
Ja, men det var jo ikke ironi du brugte. Hvis du googler ironi finder du:
"Ironi er en måde at udtrykke sig på, ved at sige det modsatte af, hvad man mener. Ved fx. at drille, lave sjov eller demonstrere uholdbarheden af et synspunkt på en måde, der virker mindre aggressiv end en direkte tilbagevisning."
Du udtrykte dig ikke modsatrettet, du lavede ikke sjov og du demonstrerede ikke uholdbarheden af et synspunkt - du var bare grov overfor de unge iværksættere herinde, og jeg tror ikke umiddelbart nogen sad og klappede i sine små hænder og tænke "da capo, da capo! Ham Michael er jo det rene Ludvig Holberg!"
Til min tidligere kommentar herinde, så forstår jeg ikke hvilken påstand jeg skal underbygge? At han kan skaffe varelager for 150K, det egner sig til b2b eller b2c, eller at det kræver hårdt arbejde? Jeg har sort på hvidt, at man kan skaffe et varelager med omtalte produkt for under 150K, og de andre virksomheder i udlandet benytter sig af både b2c og b2b med stor succes, så ja.. det har jeg vel faktisk sort på hvidt. Skal jeg have sort på hvidt, at det kræver hårdt arbejde? Det kan jeg jo sjovt nok ikke, eftersom det ikke er noget faktuelt, men jeg har belæg for at sige som jeg gør.
Om jeg har erfaring med at starte firma? Hvad tror du jeg laver her på amino? Førnævnte produkt var et tilbud til trådstarter, da jeg ser det som et fantastisk produkt, med stort potentiale i DK. Jeg har selv mange jern i ilden lige pt. så derfor ville jeg ikke have noget imod at give et godt produkt fra mig til en kommende iværksætter, mod at jeg selvfølgelig fik en del af kagen. Jeg har fundet produktet, researched, lavet markedsanalyse og indledt forhandlingerne - selvfølgelig skal jeg have en del af kagen for det arbejde. Men eftersom trådstarter tydeligvis synes det var en rigtigt dårlig idé, så starter jeg det selvfølgelig selv op med en ansat, og får med tiden ham til at varetage netop den del af min forretning - for til Danmark, det skal det sgu.