Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg starte med 150.000kr og have ren mel i posen ?!

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Justin Timberlake:
Til min tidligere kommentar herinde, så forstår jeg ikke hvilken påstand jeg skal underbygge?

Når du engang har prøvet at starte et firma og drevet det i nogle år. Så kan det være at der kommer lidt indhold i dine indlæg. istedet for sarkasme. Du må gerne Google ordet.

Jeg vil gerne se den markedsanalyse du har lavet på dit produkt ?. Det havde jo nok også været smartere at du havde tilbudt den til trådstarter fra starten af ?. Så var han måske også interesseret i dit produkt. det eneste du har fremlagt ind til nu er jo varm luft. Derfor den manglende interesse

Og jeg har intet mod unge iværksættere. Selv om du gerne vil have det til at se sådan ud.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:26

Michael:

Justin Timberlake:
Til min tidligere kommentar herinde, så forstår jeg ikke hvilken påstand jeg skal underbygge?

Når du engang har prøvet at starte et firma og drevet det i nogle år. Så kan det være at der kommer lidt indhold i dine indlæg. istedet for sarkasme. Du må gerne Google ordet.

Jeg vil gerne se den markedsanalyse du har lavet på dit produkt ?. Det havde jo nok også været smartere at du havde tilbudt den til trådstarter fra starten af ?. Så var han måske også interesseret i dit produkt. det eneste du har fremlagt ind til nu er jo varm luft. Derfor den manglende interesse

Og jeg har intet mod unge iværksættere. Selv om du gerne vil have det til at se sådan ud.

Det er flot Mikael, du er god nok. Jeg respektere dig.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 01:59 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:44

Jeg søger slet ikke nye ideer.

Som sagt jeg er en person som interesser sig for MANGE ting. Jeg har lyst til

1) Producere emballage, pizzabox mv (Ved ik om det kan betale sig)
2) Grossit indfor emballage ("Import"- )
3) Brød fabrik

Ja ideer og interesser er mange! 

Tilmeldt 25. Jan 13
Skrevet kl. 14:55 | Låst
Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:35

Du kunne prøve at finde noget indenfor 3D print, jeg tror der er stort udvikles potentiale indenfor det område og du har råd til software og en brugt printer og lidt materialer og kan dermed bygge dig op derfra, det er noget du kan lave hjemmefra og kræver ikke noget særligt plads ;), Du kunne i princippet have det stående i et studie værelse på et kollegie ;) Der er folk som har tjent kassen på at lave gips figurere fra WOW til folk og kikser dit firma, så har du forhåbentlig dannet dig så meget erfaring at du ville kunne få job i et fremtidens firmaer. Personligt har jeg ikke kapital jeg tør risikere i 3D print(Burde nok, men har andre planer for livet og noget som venter på mig i fremtiden), jeg tror dog at dem der tør satse på 3D print vil kunne få en fordel for det varer ikke længe før det bliver "kæmpe" stort efter min mening og har også hørt Thorborg udtale noget lignende ;)

Så se om du måske kan finde dig en niche indenfor dette område og køb en printer og gå i gang :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tension00:
3) Brød fabrik
En brødfabrik kunne godt lyde til at ha fordel af rent mel i posen som du beskriver. Det er et godt mål under alle omstændighedre-  RESPEKT for det men

Helt ærligt, sådan her kan du ikke finde anvendelse for 150.000 kr. Du er nødt til at ha en bedre egen ide om dem. Jeg ved at 150 t lyder af meget for mange , men det er ikke store penge hvis du skal starte virksomhed og selv ha løn fra den - så du er nødt til at starte helt om - find din ide og bild dig ikke ind du får den her

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Jan 13
Skrevet kl. 03:06 | Låst
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:41
Jeg ved 150k er ingen penge, men der må være noget med kan starte med. Neeej tak ingen webshops !
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 01:33

tension00:
Jeg ved 150k er ingen penge, men der må være noget med kan starte med. Neeej tak ingen webshops !

Så er der ikke meget tilbage.

Få dig dit eget rengøringsfirma? (det koster sikkert også mere end 150k)

150k er ikke hvad det har været.

Eventuelt invester?
Leg med valuta?

Det ville være hovedeløst at starte et firma der laver pizzabakker - og især når du ikke har kapital til at lave rigtig store indkøb så du kan udkonkurrere (hvem end der levere de bakker)...

Held og lykke, men du finder ikke idéen ved at spørge herinde :-)

(Spil lotto for dem alle nu når det alligevel virker som om du bare vil bruge dem på et kvart firma :-)) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)