Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg starte med 150.000kr og have ren mel i posen ?!

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 150.000kr og ønsker at være iværksætter.Jeg kan desværre ikke finde en branche jeg kan kaste mig ud i. Jeg håber nogen kan komme med forslag. Jeg ved man skal lide det man kan lide at lave og tro mig jeg kan lide lave alt!

Det som jeg ha meget lyst til er være en grossist. Altså have et lager og sælge til b2b og b2c.

Hvad kan jeg lide:

Sælge ting.
Snakke med mennesker.
Kan lide bruge hænder
kan lide køre

Jeg vil meget gerne i en branche , hvor man ikke skal snyde i afgifter, snyde i skat for at tilbyde samme priser som konnukenter!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 10:37

Hvis du er en god face-to-facesælger behøver du heller ikke at have priser, som ligger i den laveste ende. 

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 56
Fra  Dytten.dk Skrevet kl. 10:37

Hej,

Jeg synes måske du skal finde ting, du interesser dig for. Det er altid meget nemmer at sælge noget du interesser dig for og har en god forstand på.

Det vil være min bud :)

Håber det hjalp lidt på vej i den rette retning.

Mvh, Jonas Samulionis

Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:00
Jeg ved man skal lave det man intresser sig for.. Mv

Jeg søger konkret ideer med denne tråd.
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 14:17

Dit indlæg er meget ukonkret, og jeg tror ikke, at du kan forvente, at en fra Amino lige kan hive den perfekte idé frem til dig.

Tænk lidt nærmere om, hvad du egentlig interesserer dig for (ingen kan lide alt) og se så, om du ikke kan finde på noget. En sådan proces tager tid, og det er vel også helt naturligt.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:18

Du kan være "chef" for webshops så?

Jeg har altid haft lysten til at "eje" X antal webshops, mens andre styre dem for X antal kroner..

Min ide. 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 14:23

Christoffer Tornbjerg:

Jeg har altid haft lysten til at "eje" X antal webshops, mens andre styre dem for X antal kroner..

Min ide. 

Fin idé, selvom det nok er ret begrænset, hvor mange bare nogenlunde succesfulde webshops man kan købe sig ind i for 150.000 kr. Kan trådstarter blot finde én, synes jeg, at det ville være ret godt gået.

Men ellers helt fint bud Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 14:45

tension00:

Jeg har 150.000kr og ønsker at være iværksætter.Jeg kan desværre ikke finde en branche jeg kan kaste mig ud i. Jeg håber nogen kan komme med forslag. Jeg ved man skal lide det man kan lide at lave og tro mig jeg kan lide lave alt!

Det som jeg ha meget lyst til er være en grossist. Altså have et lager og sælge til b2b og b2c.

Hvad kan jeg lide:

Sælge ting.
Snakke med mennesker.
Kan lide bruge hænder
kan lide køre

Jeg vil meget gerne i en branche , hvor man ikke skal snyde i afgifter, snyde i skat for at tilbyde samme priser som konnukenter!

Jeg må tilslutte mig koret i, at du bliver nødt til at have nogle præferencer. Der er ikke nogen mennesker, der kan lide alt lige godt. I forhold til din startkapital kan du måske bruge Amino.dk's kapitalsektion øverst på siden. 

Hvis du er en dygtig sælger og kan lide at køre, så kunne du starte din egen virksomhed som kørende sælger, hvor du kontakter virksomheder, som ønsker øget salg af et konkret produkt, og som du så får provision af salget. Når virksomheder vokser sig større kan du måske ansætte nye sælgere og selv agere som coach for dem.

Eksempel: Det kan være en virksomhed, der sælger tastaturer og muse til andre virksomheder. Du tager kontakt til dem og laver en aftale. Og kører derefter fra virksomhed til virksomhed og sælger produkterne. Det kan selvfølgelig også være alt mulig andet (kontorstole, lamper, dørmåtter, låse, alarmsystemer osv.)

Bare en tanke.. 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:46

Alexander Langhede Andersen:

Christoffer Tornbjerg:

Min ide. 

Fin idé, selvom det nok er ret begrænset, hvor mange bare nogenlunde succesfulde webshops man kan købe sig ind i for 150.000 kr. Kan trådstarter blot finde én, synes jeg, at det ville være ret godt gået.

Men ellers helt fint bud Smile

Nu tænkte jeg ikke kæmpe webshops.
Men simple mindre niche webshops som ofte ikke er så dyre :-)
Eventuelt købe en "pakke" af 5 (der er f.eks. Thomas herinde fra som laver shops til 3.500 på tilbud skulle jeg mene) 
Købe varelager til nogle af dem, eller bruge dropshipping :-)

Det er som sagt ikke nødvendigt trådstarter styre dem alle, men at han fandt nogle der ville :)

Jeg ville f.eks. godt prøve kræfter med det ;)
(Også derfor at jeg selv syntes det kunne være en fed ide, havde jeg selv 150.000 havde jeg prøvet den ide for at give folk chancen :) ) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Kongerslev
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Gamedirect Skrevet kl. 14:49

Hej

Du kan låne mig nogen af dem. Jeg skal nemlig starte en webshop op hvor jeg skal sælge spil, jeg mangler bare penge til at købe spillende hjem fra leverandørende.

Venlig hilsen
Christopher

Venlig hilsen, Christopher (Direktør-Gamedirect.dk)

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)