Jeg har i sin tid også foreslået en mindste alder for medlemmer på 18 år - og det syns jeg er fair nok. Der er gået for meget "børnehave" og nedladende tone såfald man ville sælge noget her.
Jeg fik også en masse verbale tæsk dengang for min ide om mindste alder - og erkender at det er berigende at få gode råd fra jer erfarne fremfor en 15 årig. 
Så det du siger er at en på 15-18 år ikke kan give gode råd? Du siger samtidig også, at man først bør udleve sin drøm som 18 årig, eller ikke kan søge om hjælp.
Det sjove er jo så, at der sidder rigtig magne unge mennesker, som er langt mere innovative, og vil gå meget længere end ældre mennesker. Syntes da det er en latterlig idé at sætte en begrænsning for amino på 18.
Så vidt jeg kan se gennem tiden, dem der faktisk brokker sig, og er barnlige på amino, er dem som er over 20.
Men hvis det ender ud i sådan noget med 'Jeg er ældre jeg ved mest' her på amino, så vil jeg ihvertfald gerne væk herfra, fordi det syntes jeg er at synke dybt.
Det kan sku godt være i er 30-40-50, og i har x antal års erfaring, men det betyder ikke i ved mest.
Selvom man har erfaring, betyder ikke man kan følge med - unge mennesker er nogle af dem der er gode til at udvikle sig, og ændre sig selv utrolig hurtigt, hvilket giver pote senere hen.
Men fint nok, 18+ - så forsvinder jeg også, fordi så syntes jeg amino er blevet latterlig hvis sådan nogensinde skulle blive indført :)
Og så når det kommer til stykket, hvis man sidder og whiner over, at man ingen kunder får, fordi ens priser er for høje, så burde man måske lære at sælge sig selv bedre.
Det er ikke kun freelancing, men det er sku næsten alle produkter, folk har deres priser, hvis de ikke kan få salg, eller føler de ikke har nok salg, så burde de enden ændre deres priser, eller fortælle folk hvorfor man skal vælge en.
Hvis alt var omkring prisen, så havde jeg sku ingen kunder haft ;)