Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har mistet 6 anmeldelser på Trustpilot, why?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Holm:
Når du nu har så meget imod Trustpilot, hvorfor vælger du så at bruge penge på det?

Jeg har skam ikke brugt en krone på TP

Nu er det ikke kun TP jeg har noget imod, det er generelt helt konceptet også e-mærket (som sådan set er fint nok det er bare alt for dyrt) Men mener de lukrerer på folks uvidenhed og usikkerhed for at handle på nettet.

Et koncept som e-mærket er efter min mening skruet helt og aldelse forkert sammen, verden vil helt klart have været en bedre sted uden denne service og det menr jeg ikke fordi jeg yder en dårlig service for hvis man altid yder en god service har vi ikke brug for disse koncetper der kun har et formål, at gøre det dyrere for os e-købmand at drive en forretning.

Vi har i forvejen en masse gratis rettigheds organisationer, forbrugerdomstole, ombudsmanden og en hel samling bøger der hedder købeloven. Forbrugerne er beskyttet i hoved og i r.. hvis forbrugeren eller vil det og får brug for det.

Så mit råd er stadig (til andre der måtte læse det her) brug pengene på AdWords i stedet Smile

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når min kontrakt udløber med Trustpilot, vil jeg ikke forlænge.

Jeg vil gøre følgende:

Istedet for den "boks" jeg har nu på min hjemmeside, der viser antal "bedømmelser", som er leveret af "Trustpilot" - Så vil jeg designe min egen skabelon, men uden navnet "Trustpilot" fremgår. Det kunne f.eks være. "Læs alle vores positive kundeanmeldelser" med nogle stjerner og lig.n. Når kunderne så klikker, så ryger de til Trustpilot.

Pt. er det automatiseret, så efter 7 dage, modtager kunden en mail fra Trustpilot om at anmelde oplevelsen på min webshop. Nu har jeg en funktion på min webshop, så jeg selv kan sende en mail ud til min kunde, vedr. anmeldelse på Trustpilot.

Formoder ikke denne fremgangsmåde er ulovlig, så længe "Trustpilot´s" logoer og navn ikke fremgår direkte på min hjemmeside?

En ting er helt sikkert, kommer ALDRIG til at smide 20.000 kr. efter deres produkt, det er fuldstændig sindsygt. Især for en webshop som min, hvor jeg ikke lever af den endnu. Allerede de 6.000 årligt. jeg gir nu, er urealistisk i mine øjne og som flere nævner, er de kun ude på at fylde lommerne med guld.

/Martin :)

Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 16:19

Frank Rasmussen:

Jeg har skam ikke brugt en krone på TP

Du giver 15% rabat til dem som anmelder, de 15% kunne du jo lige så godt proppe i lommen:)

Jeg giver dig ret lidt hen ad vejen, men jeg har vurderet at det jeg betaler til Trustpilot kan give et større plus på bundlinien. Når man nu som mig aktivt bruger Trustpilot og alle kunder modtager en mail hvor de opfordres til at lave en anmeldelse betyder det at man er nødt til at yde en super kundeservice, ellers bliver man straffet med det samme. Det betyder selvfølgelig ikke at servicen skal halte hvis man ikke bruger Trustpilot, men det er med til at motiverer.

E-mærket har i mine øjne heller ingen værdi, men de danske forbrugere har lært at det er det mærke de skal kigge efter for at vurderer om det er en seriøs/troværdig butik. Så ligesom med Trustpilot skal man tage stilling til om de  4-6000kr E-mærket koster giver value på bundlinien (øget konvertering).

E-mærket og Trustpilot mener jeg skal betragtes som markedsføring, på samme niveau som f.eks. Adwords m.m.

Jeg går ikke så meget op i hvad jeg syntes bedst om, men kun hvad jeg mener giver mest værdi på bundlinien, så det er bare med at komme i gang med at split-teste for at finde ud af hvad der virker bedst.

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Tilmeldt 12. Jan 06
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 09:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Socks & Me

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:56
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15

Carsten Holm:
Jeg kom lige til at tænke på noget. Har du f.eks. lavet en anmeldelse af trustpilot på Trustpilot?

LOL Tongue Tied

Tilmeldt 12. Jan 06
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 11:28

Super, så kan det jo være du får et svar den vej, lad os høre hvad der sker i sagen.

Socks & Me

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:33

Carsten Holm:

Super, så kan det jo være du får et svar den vej, lad os høre hvad der sker i sagen.

Jeg holder jer opdateret :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10

Carsten Holm:

Har du f.eks. lavet en anmeldelse af trustpilot på Trustpilot?

Ha ha! Fremragende forslag.

Jeg ville dog tage reviews af Trustpilot på Trustpilots eget site med et meget stort gran salt!

Trustpilot kan beholde de "let kritiske" reviews for at bevare deres troværdighed og slette de reviews, som de ikke kan lide.

Trustpilot lukrerer på vores behov for at sværte andre til, så vi selv fremstår som "engle". De lukrerer på firmaers skræk for dårlig omtale.

Det er der ikke meget trust i!

Tilmeldt 12. Jan 06
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 14:22

Hej Poul

Du har helt ret, vi ved ikke hvordan Trustpilot behandler deres egne anmeldelser.

Min pointe i denne tråd er at man nok skal droppe sin personlige mening om Trustpilot og i stedet for bruge det til markedsføring af sin webshop og kundeservice m.m. da Trustpilot nok er kommet for at blive.

Nar man Google'er Helsehelse kommer trustpilot på 3. pladsen og viser stjerner og uddrag af anmeldelserne, det mener jeg har en værdi jeg godt vil betale for.

Summasumarum:

Jeg vil hellere bruge penge på Trustpilot en penge på alle de annonce sælgere der ringer til mig:)

Socks & Me

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)