Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har mistet 6 anmeldelser på Trustpilot, why?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer ..

Tænkte jeg lige ville høre jer, om i kendte til problemet? (Jeg har mailet til Trustpilot) :)

Men kunne bare ikke vente og ville høre om i har prøvet noget lig.n.? Umiddelbart tænker jeg, okay 1 anmeldelse ville være realistisk, hvis en bruger blev slettet eller noget .. Men jeg har mistet 6 anmeldelser fra igår til idag .. Virker mystiskt.

God aften :)

/Martin

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 21:01

Har de allesammen købt noget på din side? For så kan du jo bevise at det ikke er fusk.

De er formentlig slettet fordi TrustPilot mener at der er blevet lavet fake anmeldelser.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 21:03

Som udgangspunkt ja, men aner ikke hvilke anmeldelser der er blevet slettet .. Mangler blot 6 stk.

/martin

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej :)

Har fået svar fra Trustpilot.

Det var tilsyneladende anmeldelser, hvor brugerne ikke var "godkendte" eller "verificerede" og derfor er anmeldelserne slettet.

Jeg spurgte så efterfølgende, om det var muligt at se de slettede anmeldelser, men det var det bestemt ikke. Og fik også følgende besked at vide: "Vi vil ikke besvare yderligere henvendelser vedrørende de slettede anmeldelser"

Jeg tror vist nok lige at jeg boycutter Trustpilot og finder et alternativ, når min "kontrakt" udløber med dem.

Måske det mig, men når de behandler deres kunder så respektløst, så har jeg bestemt ikke lyst til at bruge de slags penge på deres service.

God dag herfra :)

/Martin Jensen

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin du er ikke den eneste som har fået slettet anmeldelser.

Jeg mistede 4 stk. og jeg aner heller ikke hvilke det er. Fik samme besked som dig. 

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:32
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:37

Kim Vinberg:

Martin du er ikke den eneste som har fået slettet anmeldelser.

Jeg mistede 4 stk. og jeg aner heller ikke hvilke det er. Fik samme besked som dig. 

Jeg forstår ikke at de handler som de gør, for de ved det må koste dem nogle kunder i sidste ende. I det mindste, kan de give deres kunder mulighed for at tage kontakt til de kunder som har lavet anmeldelsen, hvis muligt og evt. få dem til at kontakte Trustpilot. For mig betyder 6-7 anmeldelser rigtigt meget, for jeg får kun 1 anmeldelse pr. 20-30 ordre. Ca. rimelig dårlig konverteringsrate.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:39

Tshirt Kongen:
Martin, hvad betaler du til trust pilot ?

6.000,- kr. årligt. inkl. moms. (første år)

Efterfølgende hedder den så 800,- kr. månedligt eksl. moms.

Det vil jeg ikke betale, det er ikke pengene værd .. Og slet ik med den kundeservice de fører. Har tidligere fået rigtig dårlig behandling telefonisk også.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 12:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Martin

Kan godt forstå dig, trustpilot er blevet pengegriske og har ingen former for noget der ligner kundeservice.

De tænker bare på at få penge i kassen. Så er det lige meget hvordan deres system virker, hvordan deres kunder bliver behandlet

eller om anledelser er korrekte eller ej.

Jeg mener heller ikke det er pengene hver på nogen måde.

Ja der er kunder som kigger på trustpilot, men slet ikke i nærheden af så mange som de siger.

Trustpilot mener at man kan tjene 20 % mere ved at bruge deres system.

Vil lige sige at hvis man vil have alle deres funktioner skal man ligge 20.000,- om året.

Det er langt ude.

Vi benytter os heller ikke af trustplot mere. Og vi vækster fint uden deres "hjælp" Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:49

Kim Vinberg:

Det lyder som en sjov fremgangsmåde. Vi har ikke så mange anmeldelser, men jeg har faktisk ikke styr på om der er forsvundet nogen. Men det er der noget der tyder på kan ske.

Det er et kæmpe selvmål af Trustpilot, hvis de begynder at slette anmeldelser der ikke er verificerede, hvis de ikke får en anmeldelse om at der er tale om falske anmeldelser.

For det første forsvinder den tillid, som de mener at de prøver at bygge op, hvis de bare sletter nogen fordi de passer dem, men ikke sletter alle "ikke verificerede anmeldelser". Og hvis de begynder at fjerne alle "ikke verificerede" anmeldelser, vil det betyde at kun dem der betaler til Trustpilot, har mulighed for at blive bedømt.

Som forretningscase kunne det umiddelbart være smart, at "tvinge" kunder til at købe trustpilots ydelse, hvis de gerne vil have anmeldelser. Problemet er bare at dem der er fløjtende ligeglade med kunder, service og overholdelse af aftaler, naturligvis meget gerne slipper for at blive anmeldt på Trustpilot. Så for dem vil det være et kærkomment initiativ, da de selvfølgelig ikke vil betale for at blive svinet til, og få udstillet deres "evner".

Hvis kunderne ikke kan få lov til at fortælle om deres negative oplevelser, forsvinder hele formålet med Trustpilot, og de vil automatisk begynde at kigge efter alternativer. Alternativer der helt sikkert vil dukke op, hvis der kommer et stort hul i markedet.

Alternativet til det kan selvfølgelig være, at de bare lader "ikke verificerede" negative anmeldelser stå, for at opkræve beskyttelsespenge af webshopejerne. Men det er en ekstremt farlig vej at gå, da troværdigheden dermed bliver skyllet ud i toilettet, nærmest ved en offentlig ceremoni. Det finder brugerne hurtigt ud af. Og hvis ikke, er der helt sikkert en del webshops, der nok skal sørge for at de finder ud af det :o)

Så hvis det her er noget generelt der er ved at ske, er de ved at fjerne al troværdighed fra deres side, og dermed smadre deres eget produkt fuldstændigt. Og det virker dumt, for det kommer helt sikkert frem, at de fifler med anmeldelserne.

Det bliver spændende at følge. Hvis der er andre der har samme oplevelse, håber eg de vil dele det her.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)