Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har mistet 6 anmeldelser på Trustpilot, why?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja prøv med kun facebook likes. Og så brug penge på markedsføring
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 13:07

Jeg har også brugt Trustpilot et par år efterhånden, men har ikke bemærket om der er blevet slettet nogen. Jeg benytter den indstilling i kontrolpanelet at det kun er kunder med et ordrenummer der kan lave en anmeldelse, og så er anmeldelsen vel vertificeret.

Jeg tror godt at Trustpilot kan have en god effekt på salget, og jeg tror effekten er større jo flere anmeldelser man har, da mange stadig tror at det er venner og familie der laver anmeldelserne.

Med hensyn til deres kundeservice er det vil ikke unormalt at servicen bliver forringet når det går godt:)

Jeg har valgt at bruge Trustpilot frem for E-mærket, men måske skal man prøve at droppe Trustpilot når kontrakten udløber og prøve E-mærket i stedet for.

Er der andre muligheder end disse 2?

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:16
Findes der ik en produkt anmeldes facebookbox man kan indsætte på sin hjemmeside ?
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 13:29

Att : Camilla,

Får du alle deres funktioner til den pris ?.....det er noget med de har forskellige pakker......

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 13:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin, du skriver da bare nogle nye "fake" anmeldelser eller får nogle bekendte til at gøre det for dig. Jeg skal gerne skrive en god bedømmelse hvis du ønsker det. TP er alligevel så utroværdigt som når Lauritz.com sælger nye møbler og Trendsales ikke sælger kopi varer.

De er helt til grin, desværre.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:02

Carsten Holm:
eg har valgt at bruge Trustpilot frem for E-mærket, men måske skal man prøve at droppe Trustpilot når kontrakten udløber og prøve E-mærket i stedet for.

Carsten jeg syntes du skulle droppe begge services og bruge dine penge på nogle AdWords i stedet for. Men nu er det ikke for at skabe en debat omkring e-mærket og TP, bare et råd som du kan bruge eller lade være :-)

Tilmeldt 12. Jan 06
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 14:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Frank

Jeg bruger skam også penge på Adwords, men det hjælper jo ikke noget hvis kunden kun handler hvis man har en pæn Trustscore:)

Jeg var i starten også meget skeptisk i forhold til Trustpilot, og tænkte også at det var familie og venner som lavede anmeldelserne. Nu hvor man har en betalt løsning og anmeldelserne i mit tilfælde er bundet op på et ordrenummer, ved jeg at alle mine små 500 anmeldelser er "ægte".

Selvfølgelig kan der snydes med anmeldelserne, men når en kunde besøger en butik som f.eks. har 1000 anmeldelser, må det vel stadig give kunden en fornemmelse af at det er et sikkert sted at handle, kontra en butik med 10 anmeldelser, for de er nok fake. Dem som er ligeglade med Trustpilot kigger nok på andre ting i shoppen, og vurderer om den ser seriøst ud.

Jeg har fravalgt E-mærket da de ting man skal opfylde for at få mærket er næsten identiske med det man skal opfylde for at få en betalingsløsning.

Jeg tror man skal måle på hvad E-mærket og Trustpilot giver ens forretning på bundlinien, og ikke så meget på hvad man personligt kan lide.

Socks & Me

Tilmeldt 12. Jan 06
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 15:00

Du Frank, nu kan jeg se at du tilbyder dine kunder 15% rabat hvis de laver en anmeldelse af din butik på Trustpilot.

Er det ikke bare med til at gøre Trustpilot endnu mere useriøst - eller hvad:)

Socks & Me

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 15:07

Ja det er korrekt, hvor har du set det henne?  

Der er heller ikke noget jeg har tænkt mig at blive med, men da jeg kun har meget få anmeldelser syntes jeg det er en god ide at belønne kunderne med 15% hvis de vil gøre sig den ulejlighed at skrive en bedømmelse, så indtil jeg får en 20-25 anmeldelser vil jeg fortsat blive ved, så kan man sig om det er med til at gøre TP endnu mere useriøst, ja måske men det er ikke min hovedpine :) jeg skylder bestemt ikke TP noget og desuden kan de næste ikke blivbe mere useriøse end de er i forvejen.

mvh

Frank

Tilmeldt 12. Jan 06
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 15:22

Det siger jeg ikke, men måske er der nogle andre der vil prøve at finde ud af hvor jeg så det, så får du lidt trafik til siden:)

Når du nu har så meget imod Trustpilot, hvorfor vælger du så at bruge penge på det?

Socks & Me

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)