Jeg vil også råde dig til at sætte en WordPressblog op. De par features du nævner kan nemt laves med WordPress uden teknisk kendskab. Det eneste det kræver er lidt at din tid til at sætte dig ind i hvordan WordPress installeres og sættes korrekt op.
Når du så har fundet ud af om dit koncept det holder kan du gå ud få lavet dig et nyt tema etc. At bruge 9000,- er ganske meget når du selv kan sætte det op for under 1000,- incl. et prof tema, webhotel og domænenavn.
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Du skal dog være opmærksom på at der følger noget erfaring og ekspertise med når du får en hjemmesideløsning fra et webbureau.
hvis du nøjes med at købe et webhotel for at prøve selv, vil jeg IKKE anbefale meebox. Har jeg tidligere gjort, men min erfaring er langesomme webhoteller og en masse roderi, der giver problemer for afviklingen af almindelige cmshjemmesider.
Du skal dog være opmærksom på at der følger noget erfaring og ekspertise med når du får en hjemmesideløsning fra et webbureau.
Ja, den er da lavet i WordPress - og endda i et standard-theme :-)
Jeg vil også gerne lige tilføje, at jeg har været med til at lave hjemmesider der lå langt over 9000,- - både i større team, men også alene. Og de har mere end tjent sig hjem.
Min grundholdning er også at en virksomhedsejer kan få mere ud af at betale sig fra hjælp, medmindre det er en der har det at lave hjemmesider som hobby.
Nu er det bare i oplægget en fattig studerende, og det er endda et simpelt nyhedssite, hvor der er gode muligheder for at bruge WordPress med et standard-template. Personligt ville jeg heller ikke tage i nærheden af de 9000,- for at sætte sådan et op, medmindre der absolut skulle laves en masse skræddersyet design og funktioner.
Okay, men er der så ikke nogen der kan vise mig hvordan man sætter wordpress op på sin hjemmeside?
Har en hjemmeside på one.com - hvis nogen kunne fortælle mig hvordan man kunne få siden sat op med wordpress ville det hjælpe meget. forstår nemlig ikke vejledningen hos wordpress
Jeg tager heller ikke 9.000 kr. for at installere en wordpress med et theme, men 2.999 kr. inkl. moms.
Med i prisen er så også et kvalitets webhotel med telefonsupport, hvilket mange kunne ha' gavn af, samt al den hjælp der er behov for i forbindelse med opstart.
Okay, men er der så ikke nogen der kan vise mig hvordan man sætter wordpress op på sin hjemmeside?
Har en hjemmeside på one.com - hvis nogen kunne fortælle mig hvordan man kunne få siden sat op med wordpress ville det hjælpe meget. forstår nemlig ikke vejledningen hos wordpress