Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Samsung GALAXY S III

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

http://jyllands-posten.dk/digitalt/mobil/article4983769.ece   

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 15:32

Har selv S3 (4G). Eneste minus er at den sluger strøm som bare fanden! Selvom man bruger juicedefender eller lign. er det stadig meget voldsomt. Eksempelvis var min telefon fuldt opladt da jeg var hjemme igår kl 01.00. Har ikke brugt den voldsomt i dag og nu er den nede på 44%.

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 20:58

Endnu en grund til at skotte Iphone 5 

Et er at den er bøjet og skæv , en anden grund til at den ikke nogensinde vill komme til at virke på TDC  4G netværk ..... denne Iphone 5 er en ommer

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/tdc-kunder-far-ingen-glaede-af-4g-i-iphone-5,lid.23361/ 

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 21:01
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 21:09

Kig på de forskellige Windows Phones (8)

Der er frit valg blandt lækre telefoner, blandt andet Nokia, men stadig garanti for at apps virker, og med Skype som Microsoft nu ejer, er det nok et godt valg frem ad banen.

Har selv haft Windows Phone fra starten for et par år siden, and I will never look back :)

Apps antal? Tjaeh du har måske ikke helt så mange prutte- og beer-apps, men det kan jeg godt leve med. 

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 11:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 08:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 11:04

Måske jeg bør komme med en update på mit køb af Samsung Galaxy SIII 4G her hvor jeg har haft den et par måneder. Og jeg må bare sige at jeg egentligt er lidt skuffet. Den virker sådan set fint nok, men jeg har bare ikke haft et eneste tidspunkt hvor jeg bare tænkte wow. 

Og så hader jeg altså, at man ikke bare får nyeste Android-version tilbudt, men i stedet skal vente, uden at vide om det nogensinde sker.

Jeg er stadig mest glad for min iPhone 5, som stadig ligner en ny, på trods af alt hvad folk skriver om skrøbelighed, og at jeg ikke anvender hverken cover eller beskyttelsesfilm på mine telefoner.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)