Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Samsung GALAXY S III

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 25
Fra  Httml.dk Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Den vogn hopper jeg også på.

Jeg har efterhånden læst om 3-4 sager uafhængigt af hinanden, hvor iPhone 5 på mystisk vis bøjer omkring volume-knapperne.
Det virker lidt som en regnefejl på en tegnestue et eller andet sted, men det ved jeg absolut intet om, så det er blot et gæt!
Men mon ikke der kommer flere af den slags på bordet inden længe. 

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 09:41

Michael Thorborg:
jo men sådan tænker folk jo nok også med andre telefoner. modellerne før 5'eren havde jo ikke disse problemer og det er kun med den det sker.

Altså nu havde jeg da også iPhone 4S før min 5'er, og det var da tydeligt for mig da jeg stod med begge telefoner i hånden, at 5'eren på ingen måde ville være lige så robust som 4S, den er jo både tyndere og lettere. Det er svært at få de to features til også at resultere i en stivere telefon. Rimelig logisk i min verden i al fald.

Men ja, der skal nok dukke flere af denne slags sager op, men der er ingen der får mig til at tro på at telefonen bøjer af sig selv.!

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 09:49

Vil da lige give lidt point til Google Nexus.

Det er den mest undervurderet telefon på markedet!
Den koster omkring 2.5k uden abb!
Hardwaren er udviklet i samarbejde med Google, hvor Google har udviklet en helt clean unbranded Android 4.* som bare spiller på telefonen.

Det er den mest flydende og visuelt lækre oplevelse jeg har haft på en telefon til dato.

Skal lige siges jeg har haft Galaxy S2 og kæresten har Galaxy S3, men ingen af dem kommer i min verden op på siden af et unbranded clean Android lavet af Google selv.

At den så også får Android opdateringer længe før alle andre telefoner er bare bonus.

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 09:59

Rasmus Knudsen:

Vil da lige give lidt point til Google Galaxy Nexus.

Det er den mest undervurderet telefon på markedet!
Den koster omkring 2.5k uden abb!
Hardwaren er udviklet i samarbejde med Google, hvor Google har udviklet en helt clean unbranded Android 4.* som bare spiller på telefonen.

Det er den mest flydende og visuelt lækre oplevelse jeg har haft på en telefon til dato.

Det er faktisk et af mine første indtryk af SGS3 4G at den ikke er nær så flydende som min iPhone 5, og jeg overvejede kort om man skulle roote den og installere Android 4.2.*, men efter hvad jeg kan læse mig til, så er der en del ting som ikke vil virke hvis jeg gør det, og som de heller ikke forventer vil komme til at virke.

Det her med opdateringerne og det at skulle vente på dem, det nyder jeg godt nok at slippe for med iPhone/iPad. 

Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:08

Jeg har selv overvejet at anskaffe mig en. Den ser ihvertfald en del bedre ud end en iPhone og folk er gladere for denne. Her er kort overblik, hvis du mangle fakta omkring den. Egentlige ville jeg dog nok lede efter en Nokia. Dem har jeg bedst erfaringer med.

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 13:23

John Sahl:
Det her med opdateringerne og det at skulle vente på dem, det nyder jeg godt nok at slippe for med iPhone/iPad.

ja der skal i bare ud og købe en ny tlf i stedet :-) - som med 3'eren fra 3, til 3g til 3gs

når samsung lancerer noget nyt, så gør de det i form af en helt ny tlf, så man også føler at man rent faktisk får noget nyt frem for en opgradering

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 13:37

Michael Thorborg:
når samsung lancerer noget nyt, så gør de det i form af en helt ny tlf, så man også føler at man rent faktisk får noget nyt frem for en opgradering

Ikke at jeg gider apple-fanboy debatten, men med ovenstående, så skal du så også lige erstatte alt det udstyr du havde til din sidste telefon, det har man som iPhone-ejer været rimeligt forskånet for, trods alt. 

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 15:27

nårh ja fordi iphone 5 ejere skal ikke udskifte deres docks og opladere? :-)

nej gider heller ikke den debat. jeg pointerede blot at når det er en fejl der åbenbart sker for mange, så vil jeg kalde det en... ja fejl på produktet.

desuden har mine sidste 5 telefoner brugt samme oplader :-)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 15:41

Det her kunne komme til at køre i ring ;-)

Der er væsentlig forskel på at det sker med en modelopgradering, og så er der jo lige lidt mere tilbehør der skal skiftes hvis man har en smule andet end en oplader til sin telefon.

Jeg stopper her, men melder gerne tilbage med flere erfaringer med SGS3 4G hvis det har interesse når jeg får brugt den noget mere.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:59
Side 3 ud af 4 (38 indlæg)