Ingen tvivl. Køb den. Det er en super dejlig telefon som er lidt stor, men med så meget andet, så vænner man sig til det. Telefonen kan nemt køre Skype samt andre programmer som kan det samme.
Mange Tak for de mange positive erfaringer ved SAMSUNG. jeg hører gerne nogle flere....smiler
og jeg vil gerne vente til næste uge for at få de sidste erfaringer med. Selvfølgelig skal jeg have 4G LTE versionen ...smiler
Vedrørende IPHONE 5 , "bend og break" problem , kunne man i det mindste , have fået en forklaring eller statement fra APPLE... Jeg har googled problemet , og det er ikke nyt ...der er mange i US der har og har haft problemet ..... og ikke et ord fra APPLE
.. Men dem der er tavse , samtykker ....er det ikke det man siger ...smiler
Det måtte jo komme før eller siden. Apple er desværre bare alt for dygtige til at manøvrere uden om disse skandaler, og få lagt låg på i en pokkers til fart :(
Du får mig altså ikke til at tro på at telefonerne på magisk vis selv bliver skæve, bare sådan ud af det blå. Den historie må de længere ud på landet med.
Jeg har lige fået SGS3 4G ind af døren, og jeg kan indtil nu sige: Fuck hvor er den da stor. Jeg skal have nye bukser med større lommer ;-)
Du får mig altså ikke til at tro på at telefonerne på magisk vis selv bliver skæve, bare sådan ud af det blå
men mon ikke der er en svaghed der giver grundlag til denne fejl? der er en del der har oplevet det, og har ikke hørt om at det sker med andre telefoner
men mon ikke der er en svaghed der giver grundlag til denne fejl? der er en del der har oplevet det, og har ikke hørt om at det sker med andre telefoner
Fejl og fejl, jeg har jo selv iPhone 5, og min logik siger mig at jeg skal passe godt på den, da den er lavet af aluminium og ikke er ret tyk. Derfor passer jeg altid utroligt godt på den. Men jeg ser hver dag hvordan andre behandler samme telefon. Nogen gange skulle man tro at folk ikke selv havde betalt for dem, eller endda bare havde stjålet dem, eller var dumme som snot i deres tro på hvad de kan holde til.