Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Samsung GALAXY S III

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle der har erfaring med Samsung GALAXY S III , og vil vide om den virker godt med SKYPE video ...

Jeg vil nok nu investere i denne i stedet for en BØJET Iphone 5 og alle katastrofe  Apple problemerne  ...smiler 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 14:43

Hej Klaus,

Jeg har erfaring med alle Galaxy S' erne :) Fra den første S til S3.

Mine erfaringer støtter hvad der bliver skrevet om den på rundt om på nettet. Den har en super skærm, den er hurtig, der er masser af plads på den - og kombineret med en Google-konto, ja, så spiller det hele bare... :) 

Jeg bruger selv Galaxy Note 2 som jeg fik i gave af en super god ven.. Note 2'eren har en lidt større skærm. Den er lidt hurtigere osv. Og kombineret med min Google-konto, ja, så er den dét bedre end S3'eren :) - Jeg kan dog godt sætte pris på at der er nogle der ude, for hvem at skærmen er for stor. Men for mig, og til det jeg bruger min telefon til, er den helt igennem perfekt :)

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:44

Iphone fungerer fint med skype video opkald, ligesom det fungerer fint på galaxy SIII

... smiler 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:48

For guds skyld ikke IPHONE5   ...med alle de fejl ..blandt andet at telefonen knækker .

jeg kan ikke forstå at et respekteret firma og brand  som APPLE ,  sender sådan en gang dårligt hardware på markedet 

http://jyllands-posten.dk/digitalt/mobil/article4973023.ece

derfor tør jeg ikke at investere 5K ,  men spøger om jeres erfaringer med SAMSUNG

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 15:52

Jeg er med Mehmet på den her!! :)

- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on! 

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 15:56

Jeg må indrømme at jeg er total Apple Fan-boy, men jeg er godt nok i tvivl omkring valget om at opgradere min iPhone 4S til en iPhone 5... Derfor har jeg også haft kig på selvsamme telefon og må sige at jeg godt kunne finde på skifte over til Samsung.. Lækker telefon!

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 16:00
Hej Søren,

- Jeg synes at alle bør følge tyrkerens råd :D vi tyrkere er typisk meget opmærksomme på hvad vi bruger vores penge på! Hehehe

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 16:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke erfaring med Samsung Galaxy S3 (4G) endnu, men jeg har lige bestilt en, og kommer til at bruge den sideløbende med min iPhone 5 da jeg har 2 numre.

Så med mindre du har travlt, så kan jeg godt smide lidt erfaringer omkring den i næste uge.

P.S. Jeg har absolut ingen problemer haft med min iPhone 5, heller ikke med holdbarheden, eller ridser som nogen klager over.

Fra Danmark
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 25
Fra  Httml.dk Skrevet kl. 16:40

Hej Claus

Den fungerer glimrende med Skype, men den har nogle kendte problemer med datanetværket, nogle gange hopper den af datatilslutningen, og der kan gå op til 30 minutter før den selv finder ud af at skabe en dataforbindelse igen. Dette problem er efter sigende løst på de fleste af SIII LTE udgaven, men der er enkelte der rapporter at de stadig har problemet.

Jeg har løst det ved at slå "FastDormancy" fra på min Galaxy SIII i9300, og det er kun fordi at den er rooted, at det kan lade sig gøre.

Dette er vejr at tage med i overvejelserne, hvis du går meget rundt omkring med din telefon og skal benytte Skype på det mobile netværk.

Ellers spiller den bare. Jeg kører Android 4.2.1 på den, og jeg har aldrig nogensinde oplevet en telefon så hurtig til at skabe netværkskontakt til wifi, eller så stabil forbindelse før. 

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 16:44

Mine sidste 2 telefoner har været GS2 og GS3 - aldrig haft bedre telefoner!

jeg har en iphone 4 ved siden af som jeg kun bruger til test af apps og mobildesign, og kunne aldrig drømme om at bruge den som hverdags mobil.

på specifikationer, er iphone 5 lidt bedre ifølge nicolaj sonne. du kan se hans dybdegående anmeldelse her:

http://www.dr.dk/tv/se/so-ein-ding/so-ein-ding-21#!/00:03

trods det kunne jeg ikke selv finde på at skifte min android GS3 ud. men når alt kommer til alt så anbefaler man jo hvad man selv bedst syns om, men jeg syns der er en overvejende tendens til at flere og flere fanboys går imod GS3. ser ikke så mange gå den anden vej.

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)