Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO vs. pinguin/panda

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1758
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucca:
Vi er nu ret klar over SeO og funktionerne det er panda/penguin jeg selv ilke er helt inde i hvad kan gøre. Og som det ser ud i denne tråd er der åbenbart flere der ikke er fuldstændig klar over det. ;)

Dvs dit spørgsmål er om du bare skal gøre som du plejer mht SEO, eller om du skal tage Penguin / Panda med i dine betragtninger, når du laver det nye design.

Ja, det skal du, for som Demib skriver, er de nu en del af den måde Google ser på websites - du kan ikke undgå Penguin / Panda, de er en del af gamet.

Du kan læse lidt om, hvordan du fremover skal optimere, i en artikel jeg udgav fra 4 dage siden på kommunikationsforum

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 13:42

Ja præcis :) Det skal så lige siges det ikke er mig der står for koderne jeg er mere the silent partner der kommer med ideerne og får dem til at ske ;) Men jeg vil gerne stadig vide hvad vi har med at gøre nu jeg står for en stor del af salget :)

Mange tak for jeres svar, jeg vender dem med min programmør og fremhæver jeres argumenter :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:38

Lucca:
Det skal så lige siges det ikke er mig der står for koderne

Bare husk, at SEO kun i meget lille grad handler om koderne. Langt den største del handler om indhold, kvalitetsfaktorer, links og sociale signaler

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)