Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Påkrav om fjernelse af seo tekst

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Søndergård:

Hvis ikke du direkte har benyttet hans fulde domænenavn i din markedsføring, så er det et helt absurd krav. Sov du blot trygt i nat.

Ja, og hvis du ikke har ret... Så tror jeg lige jeg skal se om jeg ikke kan få "mad.dk", "kage.dk" eller lignende.... Ha'! Jeg sagsøger dig hvis du skriver kage! :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm kage, det kunne jeg godt bruge nu Stick out tongue

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

linuxwebhotel:

hmm kage, det kunne jeg godt bruge nu Stick out tongue

Bare vent til Simon er færdig med at registrere domæner, så kan man slet ikke købe kage længere!!! - Det vil hedde noget andet!

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

De har formodentlig ret idet de henviser til markedsføringsloven for hvis de har anvendt ordet i deres markedsføring som en væsentlig parametre tror jeg de kan komme igennem med et fogedforbud - jeg ville ikke ofre ret meget tid på sagen man lave mine ting om så de ikke konfliktede i relation til markedsføringsloven.

Henvisningen til ophavsloven tror jeg til gengæld ikke holder men det er jo ret ligegyldigt.

Du er vel heller ikke interesseret i at understøtte deres markedsføring.

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle mennesker går bare i små sko. Enten sletter du teksten ellers skaf en advokat.

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Man kan da ikke varemærkeregistrere 'almindelige' ord. - Har du kontrolleret at de overhovedet har et varemærke?

Brug de par tusinde på at få en advokat til at se det igennem. - Tror ikke der er en sag ud fra det jeg læser i dit indlæg.

Jeg må give Carsten ret... Der er intet unikt i dette, og de har ingen sag. Bil import er en handling, og den kan dermed ik varemærkebeskyttes. Ligesom at drikke-mælk.dk eller løbe-marathon.dk heller aldrig ville kunne beskyttes...

Så send et anbefalet brev til modpartens advokat, hvori du gør opmærksom på, at almindelige ord ik kan varemærkebeskyttes, og hold derefter juleferie Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se hvordan de kan gøre det, det er jo BS at sige man har varemærkebeskyttet Bilimport, det lyder som et latterligt forsøg på at køre dig ned, men jeg kan fornemme at jeg skal varemærkeregistrere NyeBiler eller BilLeasing og så er det marked lukket... Det lyder altså utroligt hvis de kan låse et helt marked på baggrund af en hjemmeside,
I Call bullshit.

Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har nu læst markedsføringsloven nogle gange. Der står at man ikke må lave markedsføring eller andet som kan forveksles med andre virksomhedder, så egentlig lyder det som at man ikke må, dog tror jeg ikke det er sådan det er. 

Jeg vælger dog at fjerne det indtil videre, og så vil jeg foreligge det forbruger ombudsmanden i det nye år. da det har alm. interesse for mange hvis det er så simpelt at man kan lave et firma og en side der hedder mobiltelefoner og så markedsføre den og derefter, må andre erhversdrivende ikke nævne ordet.

Dog ser det ud til at det kun omhandler erhvervsdrivende, så det næste kunne være må man så bare gøre som privat.?

Har Rosentand og cookie en mening om den her debat.?

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Trådstarter tager udgangspunkt i et eksempel med "bilimport" - vi kan ikke vide, om det faktiske er en almindelig vending også. Men såfremt det er, synes jeg godt nok også, det vil være mærkeligt, hvis de kan kræve, du skal fjerne det...

Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv vil betragte for et almindeligt ord til branchen. Og ved en søgning på frasen kommer der 95000 resultater som ikke har med dem her at gøre. 

Det sjove er at den her type import kræver myndighedsgodkendelse samt kontrol og registrering. Myndighederne kender bare ikke til dem i denne forbindelse, så det er lidt sjovt at de hævder at det er deres  kendetegn og varemærke gennem mange år, når det andet ikke er på plads. Ydermere sælger den kun varen mod kontant betaling på adressen. Men det er nok nogle andre der kigger på.

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)