Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo design til konkurrencedygtig pris

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Fra  OutdoorNation Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg søger en kreativ sjæl, der kan hjælpe mig med et logo i vektorformat og med fulde rettigheder til OutdoorNation.

"Krav" (nærmere idéer):

- Farver, primært grøn/sort/hvid - det skal lægge sig op af naturens farver, men jeg er lidt skeptisk overfor brun (sidder der nogle med høj selvtillid derude, så modtages logoforslag med brun også Skype-Wink )

- Skrifttype, jeg aner det ikke - jeg har selv flere bud, men jeg er langt fra overbevist om at jeg selv har ret i den sag, så andre bud modtages med glæde

- Udformning; aner det ikke. Jeg har ikke de store krav, men omvendt er jeg meget bevidst om hvad jeg kan lide og ikke kan lide - så jeg er forberedt på at det desværre kan kræve en del forslag, før jeg er tilfreds. Jeg tager gerne imod mange kreative forslag

- Det vigtigste og altafgørende er dog at mit logo signalerer og understreger en stor glæde ved naturen og ikke mindst OPLEVELSER i naturen...

Jeg er meget bevidst om at det er DIG, der er den kreative sjæl og kunstneren i foretagendet, hvis jeg kunne det selv, så havde jeg gjort det selv. Det er af samme grund at ovenstående retningslinjer ikke er mere faste end de er, for jeg vil også lade kreativiteten og idéerne råde uden at jeg blot dikterer håndens bevægelser ud fra min egen tro på hvad der er pænt og ikke pænt.

Er du den, der kan lave et logo til mig, som jeg bliver tilfreds med, så ligger der 100% sikkert flere designopgaver og venter i fremtiden, da jeg har mere i posen for virksomheden fremadrettet. Lige nu er jeg blot igang med opstart.

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

/Jacob, OutdoorNation

Fra Gilleleje
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob

Jeg har et logo-forslag til dig.
Jeg har tænkt natur og oplevelser i naturen - farverne kan selvfølgelig justeres. 

Kh. Mette

Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:50
Fra Nørresundby
Tilmeldt 13. Dec 12
Fra  OutdoorNation Skrevet kl. 13:43

Hej Mette.

Tak for dit forslag, men det er simpelthen for rodet til mig, tror jeg. Jeg er på udkig efter noget mere simpelt. Jeg tænker et "grafisk kendetegn" i venstre side måske med selve navnet umiddelbart til højre for. Og i og med at kendetegn og navn skal kunne "deles" grafisk og bruges hver for sig på f.eks. tryksager eller som favicon, så stiller det jo lidt krav til integrationen/seperationen de to elementer imellem...

Mvh Jacob

Fra Nørresundby
Tilmeldt 13. Dec 12
Fra  OutdoorNation Skrevet kl. 13:46

@Morty: Takker, kigger lige på det og ser om det er noget for mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09

OutdoorNation:
så jeg er forberedt på at det desværre kan kræve en del forslag, før jeg er tilfreds.

Så kunne vor "no cure - no pay" - løsning jo være noget for dig :-)

Du kan læse mere HER og se nogle få af alle vore referencer HER

dbh.

Brian

Fra Nørresundby
Tilmeldt 13. Dec 12
Fra  OutdoorNation Skrevet kl. 16:42

Hej Brian.

Lyder spændende - men hvad er prisen når/hvis du så finder på et, jeg rigtig godt kan lide?

Mvh Jacob

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:47

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:48

Og lige så alle kan se den.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:25

Et skud i tågen.

Holdt i 3 trykfarver....

Men bare for at høre hvor vi er på vej hen, og hvor vi ikke skal hen
hvis vi havde en webside at kigge på, kunne vi bedre skrue os ind på, hvad det skal udstråle..... 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)