Hvad ville prisen være på det Peter? |
4500 kr.
Hvad ville prisen være på det Peter? |
4500 kr. |
Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't
Jeg ville anbefale at du gør det hårde arbejde i starten selv, så du kan lære systemet helt i dybden. Shopify er så nemt, at du kan lære det på ingen tid og så er din shop i gang :-) |
Hej, |
Hej Mathias Jeg tror vi har den perfekte løsning til dig! Der er allerede bygget en del succesfulde sites på CloudSprout f.eks.: |
Mange tak alle sammen. Jeg vil lige sætte mig og kigge på det, og så kan det være jeg hendvender mig til en af jer. -Mathias |
Du kan evt også tage et kig på denne tråd: |
Jeg tror jeg får mig et webhotel, og for sat en magento webside op. Jeg snakket med en anden herinde og anbefaldet mig http://www.trendlining.com/clients/cart.php?gid=3 nogle kommentar? Er der nogle af jer der ville kunne sætte den op for et engangsbeløb hvis jeg fandt og købt mig et frame og hvad ville prisen være? -Mathias |
Det du ser på der er hosting. De tilbyder så en Magento installation - efter det skal der udarbejdes et design på din shop. Det koster alt fra ingenting med gratis themes til en formue. |
Er det ikke også det han skriver?:) |
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.