Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den billigste webshop på Amino

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der bliver stort set dagligt oprettet tilbud med webshopsAmino - men hvad er reelt billigst? Og hvordan skal man udregne sine omkostninger? Og hvis du laver shoppen selv, er det så virkelig gratis?

Se på hvad der er med fra start.
Hvad indeholder din webshop fra start. Skal du købe ekstramoduler, hvis shoppen lige pludselig vokser. Og har du reelt mulighed for, at få udviklet udvidelser til din shop af en uafhængig leverandør, så du ikke er stavnsbundet til din shopudbyder.

Kan du selv designe?
Har du selv evnerne til at udarbejde dit eget design. Rammer det din målgruppe, eller ender du med noget der er et kompromis, fordi du ikke mestrer PhotoShop og andre programmer. Og hvor lang tid skal du bruge på det - hvad ender det endelige tidsforbrug med? Du kan nemt komme til at bruge både dage og uger - mange gange er det tid, man ikke har, hvis man er iværksætter. For der er SÅ mange andre ting, der skal tages hensyn til.

Hvad er de reelle omkostninger?
Tag et kig på dine driftomkostninger for en shop over 24 måneder - og vel at mærke en shop, hvor du forventer at skulle tjene penge. Så vil du typisk skulle slippe i mellem 6000-12000 kroner og det endda hvis du finder det billigt. Den gratis løsning, hvor du downloader og installere gratis shopsystem kan godt virke billigere - men er den det? Regn på din egen tid, regn på den eksterne hjælp du med garanti for behov for - hvis du vel og mærke ønsker en løsning, der virker så professionel så du sælger noget.

Webshop og support?
Hvad gør du den dag du står med en shop, hvor du ikke lige kan finde ud af at placere dit logo rigtig - eller du vil have ændret baggrundsfarven på dine billeder. Eller du vil have sat en boks ind med ny information? Med den gratis løsning så er det KUN dig der kan løse opgaven, med mindre du vil betale dig fra det - og det gælder i mange andre løsninger. Så se på hvor meget support du får med i prisen. Det er afgørende for, om din shop får succes fremover.

Ingen tvivl om, at du kan komme langt med den gratis løsning. Og ingen tvivl om du kan komme et stykke vej med de hostede løsninger. Jeg vil dog tillade mig at påstå, du kan komme endnu længere med vores løsning.

Hvor hurtigt er du i gang?
Hvis du vælger "gør-det-selv" løsningen kan du jo sikkert være i gang på rigtig kort tid, men er du dybest set tilfreds med løsningen. Du vil nok få høvl af en del grafikere og marketingfolk, fordi shoppen måske ikke lige er så professionel at se på, men du er da online. "Gør-det-selv" er fint, men de fleste er nok enige i, at professionelle er bedre.

Design
Hvad skal du selv gøre? Så lidt som muligt! Vi udarbejdet designforslag, der er tilpasset din målgruppe. Og det gøres ikke uden erfaring - over 25 år med marketing giver en hvis erfaring.

System
100% open source. Hvis du har specialtilretninger og tænker: "Jeg gider da ikke bruge dem for at tilpasse det". Så gør du det bare selv eller får andre til det. Du har adgang til ALT. Og da systemet er udviklet i PHP, så kan der rettes efter behov.

Service
12 måneders e-mailsupport. Og vi er stort set altid på mailen - også aften og weekend. Og vores support dækker ikke kun spørgsmål om løsningen, vi hjælper gerne med meget andet.

Prisen
Vores løsninger er prissat til kr. 9.995,- og det er overvældende billigt! Der bruges mange timer på design - og vi er kritiske. Vi er så kritiske, så mange af de ting vi tilretter måske vil blive betragtet som småting, men intet er for småt. Vi går efter at skabe perfekte løsninger, med fokus på du skal skabe SALG! - for i sidste ende handler ALT om dit salg.

Tilbud til søndag.
Vi har nedsat prisen til søndag. En komplet shop for 3.495,- med unikt design og serverplads i et år. Det er helt GAK. Og vi skal gøre opmærksomme på, at dette tilbud KUN er gældende til søndag. Så er resten af året booket op.

Skulle der være nysgerrige sjæle der vil vide mere, så skrive endelig i tråden eller send en privat besked.

God weekend og husk at feje sne :)

Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:45

Hej Thomas

Har i nogle referencer? :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:48

Hvis du sender en PM, så sender jeg dig en stak referencer :) Jeg vil ikke poste referencer i tråden, så længe de ikke er clearet med kunden.

Fra Herfølge
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Lit Trading Skrevet kl. 22:28

Jeg har nu et par gange være inde og kigge på Wuuzuu .. Men jeg kan simpelthen ikke finde der hvor man skal indtaste rabatkoden ??

Er ved at have en smule små-travlt hvis jeg skal nå det inden tilbudet udløber :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:44

Hej,
efter du har trykket "bestil" på selve varen kommer du til indkøbskurven - her står "indtast rabatkode" :)

Ellers kan du sende mig en mail med dine informationer:

mail@wuuzuu.com

Så klarer vi det bare på den måde.

God aften....

Med venlig hilsen

Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)