Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen helt enig - og der findes rigtig mange der kan løse opgaver med Magento. Det var blot en hjælp til trådstarter, da han skal være klar over det han køber udelukkende er en "skal" til en shop og noget serverplads :)

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 10:13

Hey igen.

Jeg vil høre om der er nogle af jer der vil give mig et tilbud på at sætte en magento shop op for mig, hvis jeg har et templet, altså med det hele oversættelse til dansk osv.

Jeg ville bruge et webhotel kaldt meebox.

-Mathias

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 10:17

Hej igen,

Jeg vil klart anbefale at bruge trendlining frem for meebox hvis du vælger magento. Jeg er selv faktisk i denne uge skiftet fra netop meebox til trendlining. Loadtiden med trendlining er fantastisk med magento, da de er eksperter inden for det område. Med meebox var loadtiden mellem 4 og 11 sekunder på min magento shop - langt fra acceptabelt. Og så sparer jeg endda penge ved at bruge trendlining.
Det er et dumt sted at gå på kompromis, da loadtid er vigtigt i forhold til dine konverteringer :)

Mvh.
Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:23

MMYnwa:

Hey igen.

Jeg vil høre om der er nogle af jer der vil give mig et tilbud på at sætte en magento shop op for mig, hvis jeg har et templet, altså med det hele oversættelse til dansk osv.

-Mathias

Hej Mathias.

Når du køber et rigtigt magentohotel er magento installeret incl. dansk sprog og betalingsgateway.
Sender du os din template, installerer vi den gerne uden beregning.

God vind med shoppen og god weekend!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 10:23

Hej igen Lars. 

Tak, det var bare Mikkel der forslog mig det :) Men jeg prøver at snakke med ham, bruger du deres lille parke?

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 14:33

Powerhosting:

MMYnwa:

Hey igen.

-Mathias

Hej Mathias.

Når du køber et rigtigt magentohotel er magento installeret incl. dansk sprog og betalingsgateway.
Sender du os din template, installerer vi den gerne uden beregning.

God vind med shoppen og god weekend!

Altså hvis jeg køber en webhotel ved eks meebox, og en temples så sætter i den gerne op og oversætter den til dansk for mig(også opsætning af betaling hvis jeg har købt det) Eller hvad? 

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 17:41

Hey, jeg håber der er en af jer der kan hjælpe. Jeg vil prøve at lave min shop selv pt har jeg fundet et tamplet jeg vil bruge, men har intet domæne navn inu. Jeg har søgt nu i et stykke tid men kan intet svar finde. Kan jeg ikke arbejde vidre på det tamplet offline? Altså som en slag simulator så jeg kan lave shoppen lige som jeg vil inde jeg køber domæne. Lidt ligsom når man rigtig programere så kan man se det man har lavet som en "fake" internet side? HJÆLP!! :)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)