Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årig webshop ejer - Vil du købe der?

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer!

Jeg er en dreng på 14, som ejer babytoys.dk. Jeg ved ikke om jeg skal gå ud og lave et PR stunt og fortælle at jeg er 14 år, om jeg vil midste kunder på det.

Vil i selv købe hos en i den alder hvis i vidste det?

På forhånd tak!

Mange hilsner

Mads Herlev

Vil du købe hos en 14 årig?

Vil du købe hos en 14 årig som ejer webshop?

• Ja (68,5%)
  • Nej (31,5%)
  • Totalt antal stemmer: 108
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 18:21

Det ville ikke betyde noget for mig at du kun er 14 år. Tit så aner jeg ikke hvor gamle folk er, når jeg bestiller noget hos dem. Troværdigheden lider derfor ikke et knæk ved det.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 18:27

Hej Marc!

Tak for dit svar.

Jeg tror at rigtig mange vil tænke at når man er 14 år og har en webshop så er det ikke noget seriøst, og folk bliver nok ikke så trygge. Det er jeg bange for!

Mange hilsner

Mads

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 18:29

Du skal bare skabe troværdighed. Vis dit ansigt på hjemmesiden, få et par gode anmeldelse på Trustpilot, gør dig selv synlig. Så betyder det intet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 18:29

Hej Mads,

Jeg synes din webshop ser meget professionel ud, på alle måder, så jeg ville ikke tøve med at købe noget fra din shop.

Et PR-stunt vil sikkert være med til at sparke gang i salget, men det er vigtigt at du er meget bevist om dit koncept og dine mål, så du ikke kommer til at fremstå som en "uerfaren amatør" fremfor et "ungt talent".

Held og lykke med det i hvert fald!

mvh

Tobias Ehlig

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 18:31

Mads Herlev:

Hej Marc!

Tak for dit svar.

Jeg tror at rigtig mange vil tænke at når man er 14 år og har en webshop så er det ikke noget seriøst, og folk bliver nok ikke så trygge. Det er jeg bange for!

Mange hilsner

Mads

Jeg tror ikke, at du skal være bange for at miste kunder. Og jeg kunne forestille mig, at der er god chance for en spandfuld PR, hvis du serverer det på en pæn og professionel måde Skype-Wink

Medierne har for vane med at kunne lide rå tal på bordet. Hvis du præsenterer en pæn omsætning, så kunne det sagtens være "14-årig omsætter for X.XXX kroner om måneden" eller noget lignende. Det falder de sikkert for. Og folk vil kun tænke "Hold kæft det er godt gået" Skype-Wink

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 18:34

Hej mester :-)
Jeg ville ikke have noget problem med at købe hos dig hvis prisen er rigtig ville jeg bare bestille og afvente min varer men angående kundespørgsmål og erfaring med de forskellige produkter ville jeg muligvis stille spørgsmål tegn til ikke fordi jeg ikke tror du ville kunde besvarer mere dine kunder vil tænke det ved han ikke han er jo kun 14 så synes ikke du skylder dine kunder at vide hvem eller hvor gammel du er

Håber det kunne bruges
Mvh Jonas Kolding

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:36

Nu sælger du jo "baby" toys - så det hænger jo godt sammen med alderen :)

Men det er vel ikke dig der ejer shoppen - det må være dine forældre der står bag...

Uanset, så tror jeg at jeg ville holde det "for mig selv" - jeg tror ikke du ville vinde andele på at slå på alderen, tværtimod skal der nok være nogle som vil synes at så er det nok useriøst eller lignende.

Hvis det går godt, så kør da bare videre i det spor - Jeg synes det er super flot gået , og en fin shop Yes

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 18:38

Hej!

Tak for alle jeres indlæg. Jeg tænker meget over det, og jeg er helt sikker på at pressen vil kunne lide at skrive om det, så jeg tror ikke at det bliver et problem at få det frem, men jeg vil ikke gøre det hvis det vil skade min omsætning!

Mange hilsner

Mads Herlev

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:47

Hej Mads

Reaktionen vil afhænge af hvor godt du formår at præsenterer dig selv og din virksomhed. Det jeg læser, både i denne debat og på din hjemmeside, ville ikke afskrække mig fra at handle på din hjemmeside.

Men du kan også slå en selvironisk stemning an. "Babylegetøj af højeste kvalitet, gennemtestet af ejeren selv."

Go' fornøjelse! Smile

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)