Jeg tror at rigtig mange vil tænke at når man er 14 år og har en webshop så er det ikke noget seriøst, og folk bliver nok ikke så trygge. Det er jeg bange for!
Mange hilsner
Mads
Personligt tror jeg, at så længe din hjemmeside ser fornuftig og god ud, så er folk ret ligeglade (hvis så din trustpilot også er positiv, så er det super) :)
Held og lykke med det mester!
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
Jeg synes du burde vinkle din pressedækning over imod, at du er startet op som 14-årig, og hvordan du kan inspirere andre til at starte op. Måske lave en artikel, hvor du interviewer dig selv (udfordringer, gevinster, interessante sidegevinster etc.).
Jeg har god erfaring med anvendelse af www.pressesystemet.dk til at udsende pressemeddelelser til forskellige medier - du udvælger selv medierne, efter at have uploadet din pressemeddelelse og angivet offentliggørelsesdato.
Nu har du fået en masse tilkendegivelser fra folk som helt klart ville købe fra dig og jeg synes ikke, som du selv skriver skal begynde i det små.. Få dine forældre til at skrive en pressemeddelelse og så få den sendt ud til en masse medier, det kan på ingen måde skade dig!
Jeg tror faktisk, at du vil få flere salg netop fordi du er så ung som du er og folk gerne vil støtte op omkring dette. Der er ingen der vil ytre sig negativt, sålænge du leverer et godt produkt og din service er god, så er du lige så god som en på 32 eller 55 år..
Løb mens du kan og sæt dine forældre til, at arbejde lidt for dig ;)
Held og lykke med det hele fremover!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
For mig tyder det samtidigt på at du har god hjælp og støtte fra din far, og det kunne du måske drage ind i historien. Æblet falder jo tydeligvis ikke langt fra stammen i sådan en iværksætterfamilie. På den måde har du flere positive vinkler med inde over, og den med støtten fra din far må næsten kunne overbevise de få der eventuelt ville fravælge dig pga. din unge alder.
Måske jeg kan få et svar fra en som er imod at jeg går ud og laver PR!?
Det virker på mig som om, at du er bange for at stille dig frem og vise hvem du er.. Og det kan jeg godt forstå - det er også skræmmende! Men du har altså en masse herinde som skriver positivt omkring dig og siger, at du bare skal kaste dig ud i det. Så hvorfor leder du efter én som skal skrive, at du ikke skal gøre det?
Du har din familie som kan støtte dig og du skal da også helt klart tale med dem, hvis du begynder med noget PR - da det er muligt, at aviser og tv-programmer gerne vil have fat i dig.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.