Jeg syns i skal vurdere at droppe omsætnings-prismodellen. Det bliver hurtigt noget rod - og jeg tror i kommer til at bruge tonnevis med tid på at forklare og forsvare modellen. Hvad med at slå nogle funktioner fra i den gratis version. Det skal være "Nice to have" funktioner, som den nyopstartede webshop-ejer ikke absolut behøver, men som man gerne vil have - når man ved at butikken kører og der er overskud. Funktioner, man får ved at betale for shoppen kan f.eks være udsendelse af nyhedsbreve, noget statistik, gavekortfunktion osv. Det er jo et velprøvet koncept - og vældig enkelt at forstå.
- Søren. |
DesignYOU:Nu har der været så meget om selve opbygningen og jeres håndtering af kundens data, så vil jeg godt lige høre om et par andre ting.
Det slår mig alle jeres referencer inkl. cloudsprout.dk er fyld med w3c fejl, alt fra 35 op til 66 ... dette er så kun tjekket på forsiderne...
Jeg skal være helt ærlig og sige at det er længe siden, at vi har gået op i valideringsfejl, det skyldes at SEO eksperterne for nogle år siden slog fast at validerering ikke i sig selv var relevant for SEO, og samtidigt kunne jeg se at vi alligevel blev nødt til at teste i alle browserne.
DesignYOU:Så vil jeg høre dig har man adgang så man kan rette disse fejl selv?
Ja, de vigtige af dem, dem der ligger i indhold, er man selv herre over. Dem der ligger i kontroller retter vi.
DesignYOU:Hvordan med HTML5 er den klar her?
Det html der bliver spyttet ud idag, er ikke HTML5. Men fordi CloudSprout sider er stykket sammen af Layout Elementer, som man grafisk sætter op, så kan vi skifte den underliggende html der bliver vist på siden. Det er super smart, fordi når vi understøtter HTML5 så bliver alle CloudSprout sites automatisk til HTML5 også dem der er lavet for lang tid siden, når HTML6 engang kommer så opgraderes de også automatisk til den, når vi har opgraderet layout elementerne.
DesignYOU:PS jeg vil sætte pris på hvis du vil besvare mine 4 PB jeg har skrevet dig :)
Du må du virkeligt undskylde, jeg havde helt smidt ud at jeg havde ubesvarede PB'er. Jeg har svaret nu!