Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinderen af Amino’s Webshop Priskrig … eller få en webshop for MINUS 550 kr.:-)

Side 10 ud af 14 (140 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Hvis du har nogle gode ideer til en bedre model, evt. baseret på profit, så vil jeg meget gerne hører den. Ellers er vi ret tilfredse med modellen som den ser ud idag, og ikke mindst den meget positive modtagelse her i tråden.

Jeg syns i skal vurdere at droppe omsætnings-prismodellen. Det bliver hurtigt noget rod - og jeg tror i kommer til at bruge tonnevis med tid på at forklare og forsvare modellen.

Hvad med at slå nogle funktioner fra i den gratis version. Det skal være "Nice to have" funktioner, som den nyopstartede webshop-ejer ikke absolut behøver, men som man gerne vil have - når man ved at butikken kører og der er overskud.

Funktioner, man får ved at betale for shoppen kan f.eks være udsendelse af nyhedsbreve, noget statistik, gavekortfunktion osv.

Det er jo et velprøvet koncept - og vældig enkelt at forstå.

- Søren.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 08:53

DesignYOU:

Nu har der været så meget om selve opbygningen og jeres håndtering af kundens data, så vil jeg godt lige høre om et par andre ting.

Det slår mig alle jeres referencer inkl. cloudsprout.dk er fyld med w3c fejl, alt fra 35 op til 66 ... dette er så kun tjekket på forsiderne...

Jeg skal være helt ærlig og sige at det er længe siden, at vi har gået op i valideringsfejl, det skyldes at SEO eksperterne for nogle år siden slog fast at validerering ikke i sig selv var relevant for SEO, og samtidigt kunne jeg se at vi alligevel blev nødt til at teste i alle browserne.

DesignYOU:
Så vil jeg høre dig har man adgang så man kan rette disse fejl selv?

Ja, de vigtige af dem, dem der ligger i indhold, er man selv herre over. Dem der ligger i kontroller retter vi.

DesignYOU:
Hvordan med HTML5 er den klar her?

Det html der bliver spyttet ud idag, er ikke HTML5. Men fordi CloudSprout sider er stykket sammen af Layout Elementer, som man grafisk sætter op, så kan vi skifte den underliggende html der bliver vist på siden. Det er super smart, fordi når vi understøtter HTML5 så bliver alle CloudSprout sites automatisk til HTML5 også dem der er lavet for lang tid siden, når HTML6 engang kommer så opgraderes de også automatisk til den, når vi har opgraderet layout elementerne.

DesignYOU:
PS jeg vil sætte pris på hvis du vil besvare mine 4 PB jeg har skrevet dig :)

Du må du virkeligt undskylde, jeg havde helt smidt ud at jeg havde ubesvarede PB'er. Jeg har svaret nu!

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:10

Lundsby:
Ja, de vigtige af dem, dem der ligger i indhold, er man selv herre over. Dem der ligger i kontroller retter vi.

Okay, det har sikker intet at sige på SEO siden, men der kan være folk som mig der får fniller af rød validering :)

Lundsby:
Det html der bliver spyttet ud idag, er ikke HTML5. Men fordi CloudSprout sider er stykket sammen af Layout Elementer, som man grafisk sætter op, så kan vi skifte den underliggende html der bliver vist på siden. Det er super smart, fordi når vi understøtter HTML5 så bliver alle CloudSprout sites automatisk til HTML5 også dem der er lavet for lang tid siden, når HTML6 engang kommer så opgraderes de også automatisk til den, når vi har opgraderet layout elementerne.

Genialt :)

Tak for dit svar Peter!

/allan

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:12
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Søren Larsen:

Lundsby:
Hvis du har nogle gode ideer til en bedre model, evt. baseret på profit, så vil jeg meget gerne hører den. Ellers er vi ret tilfredse med modellen som den ser ud idag, og ikke mindst den meget positive modtagelse her i tråden.

Jeg syns i skal vurdere at droppe omsætnings-prismodellen. Det bliver hurtigt noget rod - og jeg tror i kommer til at bruge tonnevis med tid på at forklare og forsvare modellen.

Modellen har været en kæmpe succes, vi fik 60 signups på de første 3 dage, og har fået over 100 nu. Det er langt over vores forventning.

Det kan godt virke som om at jeg bruger lang tid på at forsvarer modellen (og det gør jeg også alt for meget tid, faktisk), men bemærk hvem det er jeg forsvarer den overfor! Det er ikke e-købmænd og folk der vil i gang med webshops, nej de eneste jeg egentligt har skulle forsvare modellen overfor er konkurrenter.
Hvis man ser på hvad andre end konkurrenter skriver i tråden, ja, så er der jo en masse der syntes modellen er super fed.

Som jeg ser det er der ikke noget skidt i, at vores konkurrenter ikke kan lide vores tilbud. Faktisk er det lige før at jeg syntes det er positivt, for nogle timer siden fik min første 1 stjerne i denne tråd, den var fra "Lucas - Hosting4Real" som er hosting partner for Thomas (Wuuzuu) som også kunne tænke sig at havde det bedste tilbud til folk der vil i gang med e-handel. Den ene stjerne ser jeg klart som en indikator på at vi har fat i noget af det rigtige.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:45

Lundsby:

Søren Larsen:

Lundsby:

Modellen har været en kæmpe succes, vi fik 60 signups på de første 3 dage, og har fået over 100 nu. Det er langt over vores forventning.

Det kan godt virke som om at jeg bruger lang tid på at forsvarer modellen (og det gør jeg også alt for meget tid, faktisk), men bemærk hvem det er jeg forsvarer den overfor! Det er ikke e-købmænd og folk der vil i gang med webshops, nej de eneste jeg egentligt har skulle forsvare modellen overfor er konkurrenter.
Hvis man ser på hvad andre end konkurrenter skriver i tråden, ja, så er der jo en masse der syntes modellen er super fed.

Som jeg ser det er der ikke noget skidt i, at vores konkurrenter ikke kan lide vores tilbud. Faktisk er det lige før at jeg syntes det er positivt, for nogle timer siden fik min første 1 stjerne i denne tråd, den var fra "Lucas - Hosting4Real" som er hosting partner for Thomas (Wuuzuu) som også kunne tænke sig at havde det bedste tilbud til folk der vil i gang med e-handel. Den ene stjerne ser jeg klart som en indikator på at vi har fat i noget af det rigtige.

Nu giver jeg ikke 1 stjerne til folk fordi de er konkurrenter, jeg gør det hvis der er en specifik post jeg ikke syntes om. Og jeg syntes ikke om den post du skrev der.

Assumptions is the mother to all fuckups.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:31

Hej Lucas

Jeg kan selvfølgeligt læse hvad du skriver, men hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg simpelthen ikke på dig! Så jeg er stadig glad for min ene stjerne :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 10:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lundsby:

Hej Lucas

Jeg kan selvfølgeligt læse hvad du skriver, men hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg simpelthen ikke på dig! Så jeg er stadig glad for min ene stjerne :-)

Det er self. helt op til dig om du ikke tror på mig :) Jeg er sådan set egentligt ligeglad, hvad din holding er, jeg gav dig 1 stjerne, fordi jeg ikke kunne lide dit indlæg.

Man kan på ingen måde sammenligne den service du levere, med folk der udvikler webshops :) Da hos jer, skal man selv bygge sin shop - så kan ikke se du tror at andre er konkurrenter - fordi man er jo kun en konkurrent, hvis 2 produkter minder om hinanden. Og så vidt jeg kan se minder CloudSproud ikke om f.eks. trendlining, wuuzuu, whatever der udvikler webshops for folk.

Men det er jo bare min holdning :-)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:51

Lundsby:

Jeg ser dig ikke som en konkurrent ?. Men jeg undrer mig over at du har tid til at skrive her ?. Er det ikke idag det hele skulle køre for dig ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:58

Lucas - Hosting4Real:
Man kan på ingen måde sammenligne den service du levere, med folk der udvikler webshops :) Da hos jer, skal man selv bygge sin shop - så kan ikke se du tror at andre er konkurrenter - fordi man er jo kun en konkurrent, hvis 2 produkter minder om hinanden. Og så vidt jeg kan se minder CloudSproud ikke om f.eks. trendlining, wuuzuu, whatever der udvikler webshops for folk.

Folk er konkurrenter, når kunderne skal vælge et produkt fra og et andet til. På samme måde konkurrerer offentlig transport, med cykler og biler, om at løse folks transport problemer.

På samme måde, er CloudSprout også et alternativ til at få bygget en shop, hvis man kunne tænke sig at starte med e-handel.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 10:59

Lucas - Hosting4Real:

Lundsby:

Hej Lucas

Det er self. helt op til dig om du ikke tror på mig :) Jeg er sådan set egentligt ligeglad, hvad din holding er, jeg gav dig 1 stjerne, fordi jeg ikke kunne lide dit indlæg.

Men det er jo bare min holdning :-)

Hej Lucas

Jeg er lidt uenig i sætningen man er kun en konkurrent, hvis 2 produkter minder om hinanden. - det er simpelthen ikke sandt, det er nok at produkterne overlapper hinanden. F.eks. Vand på flaske er jo også en konkurrent til Cola, da folk i nogle situationer vil drikke vand i stedet for Cola, og på den måde får en Cola producent solgt 1 enhed mindre.

Det samme med  dem der laver webshops og denne service, specielt de firmaer der primært segmentere sig ved at være billige.

Side 10 ud af 14 (140 indlæg)