Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinderen af Amino’s Webshop Priskrig … eller få en webshop for MINUS 550 kr.:-)

Side 9 ud af 14 (140 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samuel

Jeg kan godt se din pointe, vi har egentligt været opmærksomme på problematikken fra starten. Vi valgte at baserer prismodellen på omsætning, fordi det stadig er en indikator for hvor webshoppen er rent økonomisk og det er samtidigt noget vi nemt kan administrere.

CloudSprout er ikke bare tænkt til det danske marked, planen er at vi går internationalt om et par måneder. Så vi det er ikke realistisk for os, at sætte os, nok ind i den enkelte kundes forretning, til at kunne individuelt fastsætte en omsætning.

Hvis du har nogle gode ideer til en bedre model, evt. baseret på profit, så vil jeg meget gerne hører den. Ellers er vi ret tilfredse med modellen som den ser ud idag, og ikke mindst den meget positive modtagelse her i tråden.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 22
Fra  Mimers Loft Skrevet kl. 21:00

Blot lige en note vedr. jeres forklaring om prisstruktur. På hjemmesiden står det som om det er en betingelse for freemimum, at man har en omsætning på 3.750 kr./mdl.  Der bør stå op til eller maks eller lignende.

Ellers god debat - og det ser ud som et spændende produkt!

Har dog et spørgsmål ifm. SSL-kryptering. Er dette noget I tilbyder?

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 21:19

Jeg synes, det er et fuldstændig fantastisk tilbud. Jeg har tilmeldt mig, og håber at sætte en shop op snarest.

Lige en lille kommentar til en besked jeg fik, da jeg ikke bruger Firefox, og prøver at logge mig ind med en IE-browser.

"Vi kan se du bruger Internet Explorer

CloudSprout er optimeret til FireFox, hvis du ikke allerede har FireFox kan du hente det her

Grunden til vi ikke under er, vi ved at fokuserer på de andre browsere kan give dig en hurtigere og mere brugervenlig oplevelse."

Den sidste sætning forstår jeg simpelthen ikke :-)

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En fornøjelse at læse denne tråd. selvom jeg ikke ved meget eller har brug for en webshop, så lyder jeres service som et ganske overskueligt og kærkomment tilbud til især nye webshop ejere.

Lundsby:
Hvis du har nogle gode ideer til en bedre model, evt. baseret på profit, så vil jeg meget gerne hører den. Ellers er vi ret tilfredse med modellen som den ser ud idag, og ikke mindst den meget positive modtagelse her i tråden.

Som sagt har jeg ikke meget forstand på webshops, så kan godt være at min "idé" ikke kan anvendes i praksis, men jeg forestiller mig at et x antal kr per ordre er en bedre deal end det i tilbyder nu. på den måde kan i både skalere jeres indtjening, og kunderne kan få lavere priser i dårlige tider hvor de ikke sælger så meget. kunne f.eks se sådan ud:

1-499 ordrer/md= 1 kr. pr ordrer

500+ ordrer/md= 0,5 kr. pr ordrer (dog max 499,- pr md) <- dette for ikke at lokke dem væk fra jeres løsning hvis de begynder at sælge rigtig meget.

i denne model kommer i heller ikke ind på kundernens omsætning. uanset om i må eller ej, så kan det godt være at nogle (nævner ingen navne :D) måske vil føle sig lidt set over skulderen

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:36

Roskildekontoret:
Blot lige en note vedr. jeres forklaring om prisstruktur. På hjemmesiden står det som om det er en betingelse for freemimum, at man har en omsætning på 3.750 kr./mdl.  Der bør stå op til eller maks eller lignende.

Godt set! Det er en svipser fra vores side, jeg har rettet det nu.

Jeg er glad for at du syntes CloudSprout ser spændende ud.

Roskildekontoret:
Har dog et spørgsmål ifm. SSL-kryptering. Er dette noget I tilbyder?

Der er SSL kryptering på vores betalingsgateway, men ellers har vi egentligt ikke tænkt over at tilbyde SSL. Men det er ikke noget problem, at sætte op.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:44

Mads:
Jeg synes, det er et fuldstændig fantastisk tilbud. Jeg har tilmeldt mig, og håber at sætte en shop op snarest.

Super, jeg glæder mig til at se hvad du får bygget.

Mads:

Lige en lille kommentar til en besked jeg fik, da jeg ikke bruger Firefox, og prøver at logge mig ind med en IE-browser.

"Vi kan se du bruger Internet Explorer

CloudSprout er optimeret til FireFox, hvis du ikke allerede har FireFox kan du hente det her

Grunden til vi ikke under er, vi ved at fokuserer på de andre browsere kan give dig en hurtigere og mere brugervenlig oplevelse."

Den sidste sætning forstår jeg simpelthen ikke :-)

Jeg må nok erkende at jeg er bedre til at formulerer mig i programmeringssprog, end jeg er i dansk. Vi har en anden i firmaet som lige skal havde læst alle teksterne igennem og sørge for at de bliver forståelige.

Grunden til at vi har valgt at optimerer til FireFox, og fravalgte IE er at CloudSprout bruger JavaScript i ekstremt høj grad, og IE JavaScript motor er relativt langsom. Så vi mente simpelthen ikke at CloudSprout kørte godt nok i IE til at vi ville udsætte nogen for det.

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 10:51

Hej Lundsby

Du skriver:

Lundsby:
Grunden til at vi har valgt at optimerer til FireFox, og fravalgte IE er at CloudSprout bruger JavaScript i ekstremt høj grad, og IE JavaScript motor er relativt langsom. Så vi mente simpelthen ikke at CloudSprout kørte godt nok i IE til at vi ville udsætte nogen for det.

Det er forhåbentlig kun i designdelen det gælder, eller betyder det at brugere der kører IE vil få en dårlig (langsom) oplevelse, når de tilgår en side der er bygget i Cloudsprout?

MVH

Kim

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael Thorborg:
En fornøjelse at læse denne tråd. selvom jeg ikke ved meget eller har brug for en webshop, så lyder jeres service som et ganske overskueligt og kærkomment tilbud til især nye webshop ejere.

Mange tak.

Jeg syntes iøvrigt din ide ser rigtigt god ud, vi har selv overvejet noget lignende, med en pr. ordre model. Men vi foretrækker egentligt den anden fordi der går noget tid for at man skal havde kortet op af lommen, og fordi man har priser der ligner resten af markedet, når man har fået sin shop op at kører. Men den altoverskyggende grund er nok

For nogen kan 375 kr. pr. måned lyde af meget, men når man har en kørende forretning, så er det faktisk nærmest ingenting. Det jeg tror iværksættere har brug for er at kunne starte med ingen eller meget små omkostninger, senere når de tjener penge, tror jeg ikke de har noget imod at betale for deres løsning.

Michael Thorborg:
i denne model kommer i heller ikke ind på kundernens omsætning. uanset om i må eller ej, så kan det godt være at nogle (nævner ingen navne :D) måske vil føle sig lidt set over skulderen

Jeg tror helt ærligt det var en enlig svale, fra en der også gerne ville sælge webshops. Jeg har ikke stødt på andre hvor det var et problem.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:08

Hej Kim

Kim Villumsen:
Det er forhåbentlig kun i designdelen det gælder, eller betyder det at brugere der kører IE vil få en dårlig (langsom) oplevelse, når de tilgår en side der er bygget i Cloudsprout?

Det er kun administrationsmodulet, der er bygget til FF. De sites man bygger virker selvfølgeligt i alle browsere også IE.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Lundsby

Nu har der været så meget om selve opbygningen og jeres håndtering af kundens data, så vil jeg godt lige høre om et par andre ting.

Det slår mig alle jeres referencer inkl. cloudsprout.dk er fyld med w3c fejl, alt fra 35 op til 66 ... dette er så kun tjekket på forsiderne...

Så vil jeg høre dig har man adgang så man kan rette disse fejl selv?

Hvordan med HTML5 er den klar her?

/allan
PS jeg vil sætte pris på hvis du vil besvare mine 4 PB jeg har skrevet dig :)

Side 9 ud af 14 (140 indlæg)