Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinderen af Amino’s Webshop Priskrig … eller få en webshop for MINUS 550 kr.:-)

Side 12 ud af 14 (140 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lundsby:
Man bliver orienteret om de forskellige muligheder, når man tilmelder sig.

Nu er det jo meningen at man skal blive orienteret om de forskellige muligheder, inden man tilmelder sig. Der var den så igen med at have styr på det grundlæggende.

Hvad siger du forresten til det her eksempel = Jeg opretter en webshop hos dig. Men når kunden skal betale bliver de ledt over i min egen webshop. Ergo har jeg ingen omsætning hos dig. Og du kan få lov at hoste en shop gratis. Da du jo ingen regler har kan der jo ikke være noget galt i det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Michael:

Lundsby:
Man bliver orienteret om de forskellige muligheder, når man tilmelder sig.

Nu er det jo meningen at man skal blive orienteret om de forskellige muligheder, inden man tilmelder sig. Der var den så igen med at have styr på det grundlæggende.

Det er fuldstændigt korrekt, men hvis vi havde ventet til at alt var forklaret på websitet og kigget efter flere detaljer, så havde vi jo ikke fået nogle signups endnu. Som vi har gjort det nu, vi har fået en masse!

Michael:
Hvad siger du forresten til det her eksempel = Jeg opretter en webshop hos dig. Men når kunden skal betale bliver de ledt over i min egen webshop. Ergo har jeg ingen omsætning hos dig. Og du kan få lov at hoste en shop gratis. Da du jo ingen regler har kan der jo ikke være noget galt i det.

Det har du helt ret i, jeg er sikker på at man kan finde flere smuthuller, så man kan snyde for betaling. CloudSprout er tænkt lidt mere ud fra et slags karma princip, vi vil stille et fantatisk produkt til rådighed for folk, og så håber vi bare at de ikke prøver at snyde os.

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 15:44
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej Lundsby!

Nu har jeg siddet på side-linjen og set jer debattere, og jeg må sige at jeg godt kan mærke janteloven presse på i de forskellige indlæg, særligt http://www.opstartsfasen.dk/ slår mig som at være noget af et skvaderhoved. Jeg ønsker dig held og lykke med projektet, selvom du gør mit eget arbejde sværere da vi jo er kon-kollegare :)

Med venlig hilsen

Peter Jensen

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:11

Peter Jensen:
slår mig som at være noget af et skvaderhoved.

Nu behøver det jo ikke at blive mudderkastning det her bare fordi du ikke er i stand til at udtrykke dig ordentlig. Må jeg have lov til at foreslå du bliver ude på side linien næste gang.

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 18:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Nu behøver det jo ikke at blive mudderkastning det her bare fordi du ikke er i stand til at udtrykke dig ordentlig. Må jeg have lov til at foreslå du bliver ude på side linien næste gang.

Jeg beklager hvis jeg ikke fik forklaret mig ordentligt, det jeg mente med skvaderhoved er at du forsøger at oplyse Lundsby om hvordan man driver en forretning, selvom at du selv er milevidt fra hans standard. Din sans for takt og tone er i mine øjne meget mangelfuld.

blandt andet skriver du:

"Jeg ser dig ikke som en konkurrent ?. Men jeg undrer mig over at du har tid til at skrive her ?. Er det ikke idag det hele skulle køre for dig ?."

Udover det går du "out of your way" For at fremhæve hver eneste af Cloudsprouts konkurrenter.

Jeg syntes at du skulle prøve at kigge dine indlæg igennem, og lige tage en vurdering på om du ikke kunne være mere konstruktiv i din formulering

Peter Jensen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Helt enig Peter Jensen

Af en ikke konkurrent/and at være, kan det undre en at det ligner en and, går som en and og skrapper som en and... men det er ikke en and.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Peter Jensen:

Jeg beklager hvis jeg ikke fik forklaret mig ordentligt, det jeg mente med skvaderhoved er at du forsøger at oplyse Lundsby om hvordan man driver en forretning, selvom at du selv er milevidt fra hans standard. Din sans for takt og tone er i mine øjne meget mangelfuld.

blandt andet skriver du:

"Jeg ser dig ikke som en konkurrent ?. Men jeg undrer mig over at du har tid til at skrive her ?. Er det ikke idag det hele skulle køre for dig ?."

Udover det går du "out of your way" For at fremhæve hver eneste af Cloudsprouts konkurrenter.

Jeg syntes at du skulle prøve at kigge dine indlæg igennem, og lige tage en vurdering på om du ikke kunne være mere konstruktiv i din formulering

Du er så langt ved siden af som du kan komme. Og så snakker DU om takt og tone.

Jeg har på intet tidspunkt fortalt ham hvordan han skal drive sin forretning. Jeg har bare givet konstruktiv kritik som han faktisk selv har bedt om hvis du ellers gad læse tåden.

Og så beklager jeg da at jeg ikke er konstruktiv nok i mine formuleringer til dig ?. Men alle de stjerner jeg har fået tyder jo på nogle mener at det kan bruges.

Og så vil jeg da gerne se bare et eksempel på at jeg har fremhævet Cloudsprouts konkurrenter ?.

Mon ikke du lige skulle prøve at læse tråden igennem igen. Og husk at tage de farvede briller af.

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 19:04

Kære Michael,

Jeg kunne da godt bruge tid på at "copy paste" dine indlæg igennem, men jeg er overbevidst om at det er spild af tid og ikke tjener nogen gavn.

Hvad siger du til at vi lader den ligge her, uden flere passive aggressive kommentarer og hvis du så har lyst kan vi da godt tage den privat over PB.

Peter Jensen

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Peter Jensen:
Hvad siger du til at vi lader den ligge her, uden flere passive aggressive kommentarer og hvis du så har lyst kan vi da godt tage den privat over PB.

Ja lad den da endelig stoppe her. Du har jo ikke ligefrem tilført debatten noget af værdi. Men du kan da lige nå at komme med et guldkorn til Cloudsprout inden du stopper. Så var der da lidt fornuft i det du startede.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:10

Hej med jer,

Vær nu rare at være opmærksom på, at Lundsbys debattråd er postet i "Jeg har et godt tilbud til dig".

Det er altså et tilbud. Har man ikke et opklarende spørgsmål eller lignende, er man velkommen til at holde sig fra tråden.

Personlige mellemværende visse debattører imellem bedes holdt udenfor tråden.

De som sidder og kaster en mængde 1-stjerner efter hinanden, stop det.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 12 ud af 14 (140 indlæg)