Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinderen af Amino’s Webshop Priskrig … eller få en webshop for MINUS 550 kr.:-)

Side 13 ud af 14 (140 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Peter Jensen:
Nu har jeg siddet på side-linjen og set jer debattere, og jeg må sige at jeg godt kan mærke janteloven presse på i de forskellige indlæg, særligt http://www.opstartsfasen.dk/ slår mig som at være noget af et skvaderhoved.

Selvom jeg syntes du har ret hvordan du oplever debatten, så er jeg faktisk glad for at alle spørgsmålene og egentligt også kritikken. Selvom jeg måske mener at f.eks. Michael går lidt mere efter manden end bolden. Men det kan jeg godt forstå, jeg var heller ikke helt flink ved ham, da vi snakkede om opsætning af design i Prestashop.

Peter Jensen:
Jeg ønsker dig held og lykke med projektet, selvom du gør mit eget arbejde sværere da vi jo er kon-kollegare :)

Tusind tak, på den lidt længere bane, håber jeg faktisk at vi kan være med til at skabe en horde af succesfulde danske e-købmænd, med fine budgetter til at købe design, seo og markedsføringshjælp. Noget vi ikke har tænkt os, at leverer, vi vil helst "nøjes" med at leverer selve platformen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:50

Michael:
Ja lad den da endelig stoppe her. Du har jo ikke ligefrem tilført debatten noget af værdi. Men du kan da lige nå at komme med et guldkorn til Cloudsprout inden du stopper. Så var der da lidt fornuft i det du startede.

Jeg var glad for Peters indlæg i debatten, selvom jeg også syntes din kritik er hjertelig velkommen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej John

John Nielsen:

Vær nu rare at være opmærksom på, at Lundsbys debattråd er postet i "Jeg har et godt tilbud til dig".

Jeg havde egenligt skrevet dette indlæg i "Teknik og e-handelsløsninger", netop for at få en lidt friere debat, end det traditionelt i "Jeg har et godt tilbud til dig", men så blev det flyttet. Hvilket er fair, for det er basalt set et tilbud.

Men hvis det er okay, med dig og Amino's regelsæt, så vil jeg frygteligt gerne havde en fri debat, jeg er sådan set glad for kritiske spørgsmål, specielt fra konkurrenter, fordi det giver mig chancen for at afmystificerer vores produkt og koncept.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Men hvis det er okay, med dig og Amino's regelsæt, så vil jeg frygteligt gerne havde en fri debat, jeg er sådan set glad for kritiske spørgsmål, specielt fra konkurrenter, fordi det giver mig chancen for at afmystificerer vores produkt og koncept.

Lundsby, der er ikke noget galt i at debattere forskellige detaljer i et forretningsmæssigt setup omkring et produkt.

Med mindre man simpelthen ikke kan lade være med lige at flette et tilbud ind. Så ryger indlægget - naturligvis - over i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig".

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:42

John Nielsen:
Med mindre man simpelthen ikke kan lade være med at flette et tilbud ind. Så ryger indlægget - naturligvis - over i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig".

Jeg ved ikke om jeg får udtrykt mig klart nok, men det var ikke fordi jeg prøvede at snige et tilbud i "Teknik og e-handelsløsninger" hvorfor skulle jeg det, jeg er jo Plus medlem.

Det var fordi, jeg gerne vil give alle inklusiv konkurrenter mulighed for at stille kritiske spørgsmål, og helst uden de skulle føle sig stoppet af at indlægget var lavet i "Jeg har et godt tilbud". Så jeg ville sætte pris, på hvis man bare kunne lade de forskellige parter i denne tråd, for lov at ytre sig som de har lyst.

Selvfølgeligt kun så længe der ikke er tale om injurier etc. men så længe der ikke er tale om det, så ville jeg sætte pris på at debatten kunne fortsætte.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:04

Lundsby:
Jeg ved ikke om jeg får udtrykt mig klart nok, men det var ikke fordi jeg prøvede at snige et tilbud i "Teknik og e-handelsløsninger" hvorfor skulle jeg det, jeg er jo Plus medlem.

Reglerne om placering af tilbud er utvetydige, uanset om skribenten er Plus medlem eller ej. :-)

Lundsby:
det er basalt set et tilbud.

Derfor bliver tilbud flyttet over i "Jeg har et godt tilbud til dig". Det gør det overskueligt for alle, hvor tilbudene er placeret. Og det gør det lettere for vi moderatorer.

Med din erfaring og historik på Amino, og med dine beviste store evner som debattør, er jeg nu ret sikker på, at du sagtens kan adskille den tekniske debat fra tilbudet.

Lundsby:
Selvfølgeligt kun så længe der ikke er tale om injurier etc. men så længe der ikke er tale om det, så ville jeg sætte pris på at debatten kunne fortsætte.

Naturligvis. Omgangstonen skal være ordentlig. Det gælder jo overalt i debatten. :-)

Lundsby:
Så jeg ville sætte pris, på hvis man bare kunne lade de forskellige parter i denne tråd, for lov at ytre sig som de har lyst.

Nu har tråden kørt så længe, at det nok ikke skader nogen, at den får lov at køre som teknisk debat. Men tonen skal være sober. Ellers låser vi den eller giver pause. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:12

John Nielsen:
Nu har tråden kørt så længe, at det nok ikke skader nogen, at den får lov at køre som teknisk debat. Men tonen skal være sober.

Super, lad os håbe den fortsætter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30

Hold kæft et godt tilbud. Det tager vi imod.

Kontakt mig på mm@mooreinvest.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:31

Hej Michael

Michel Moore:
Hold kæft et godt tilbud. Det tager vi imod.

Kontakt mig på mm@mooreinvest.dk

Super du kan lide vores tilbud, i stedet for at jeg sender dig en mail, så er det nemmest at du opretter dig her: http://www.cloudsprout.dk/Tilmeld.html

Så kan du vælge sitenavn og password med det samme.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:54

Hej Peter

Har i ændret i Jeres koncept? Da jeg for første gang hørte om dit system var det til designeren der kunne springe programmøren over, men nu er det for alle?

Nu har jeg selv en webshop og administrerer et par stykker andre. Men det virker umiddelbart til at du ikke er interesseret i at have mig som kunde? Altså webshop ejere der allerede har en webshop og sælger + cirka 3700 pr. måned.?

Jeg mener den eneste fokus du har i din markedsføring her på amino er prisen, hvilket ved første øjekast er det der interessere mig mindst.
Der er mange andre ting som interesserer mig, men dem fokuserer du ikke på, hverken her eller på din hjemmeside.

Side 13 ud af 14 (140 indlæg)