Hej Simon, Jeg synes siden slet ikke er sigende i forhold til hvad du sælger. Der er alt for meget pakket ind på siderne. Prøv på forsiden at se hvor mange steder du kan komme ind til "Levering" via. Jeg kan finde 3 steder, derudover er der tilmed en "Tjek levering" felt også. Det samme med betingelserne de står nederst i venstre menu, i footeren. I selve kød-menuen er opdelingen ringe efter min mening, du kan igen vælge svinekød tre forskellige steder, ligesom der står både "Pålæg" og "Spegepølse" slå dem dog sammen? Kontrolrapporten flyt den til footeren, når du får elite smiley så smasker du det elite ikon oppe i toppen et sted. Logoet fortæller ikke hvad du laver. Produktbillederne virker kedelige. Prøv at brug de samme men at zoome ind så der intet hvidt er, så kan det godt være at citronspringerne og tomaterne bliver skåret i billedets kant, men hellere det end alt det hvide. Få også taget bedre billeder der ikke er i fugleperspektiv, tag dem ligesom kartoffel billedet (Som så bare skal zoomes længere ind) Priserne er jo over hvad gaspakket detailkød koster, du henvender dig derfor til en helt anden målgruppe, og der er dine kødpriser helt fair. Og så mangler du da en masse udskæringer. Under bøffer er der kun hakket køds bøffer, hvor er min rib-eye, oksefileten osv. Under stege har du heller ikke ting som oksemørbrad, tyndsteg o.l Iøvrigt står der under hakket kød, at holdbarheden er 24 timer på køl. Du skal nok lige angive at det er 24 timer fra hakke-tidspunktet, og IKKE fra når kunden modtager. Slutteligt så vær sød at omdøb punktet i toppen fra "Ønskebrøden" til "Forslag?" eller lignende, ønskebrønden er forbeholdt frituren på dårlige grillbare. Nå ja forresten, hvis du skal bruge nogle opskrifter så send en pm. Jeg er sikker på vi kan finde en fornuftig løsning ;-) |
Nå ja forresten - Video!
Få lavet noget video dels til forsiden med hvorfor madkammer.dk og hvorfor kød online, samt evt. video af produkterne, når man ikke selv kan se dem så er det meget rart at kunne se hvordan man kan forvente de ser ud.