Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget betyder valg af CMS-system i forhold til SEO?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Held og lykke med det.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Ok. Tror jeg forstår det lidt bedre, men jeg er ikke sikker: Dét, som du og Gita siger, er, at SilverStripe burde være til at finde ud af, også selvom man ellers kun har arbejdet med Wordpress, Joomla, etc.?

Ja

Tak! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Med dig,

Bare for at gøre din tvivl og forvirring lidt større.

Prøv at kikke lidt på Concrete5 Danmark. Concrete5 CMS er open source og derfor helt gratis.

Concrete5 CMS har lige vundet CMS Critics konkurrence om "Best Open Source CMS" - Du kan læse mere om det her...

Jeg tror helt sikkert du vil komme rigtig langt med Concrete5 CMS (også uden en tilknyttet programmør). Concrete5 CMS er netop bygget til brugeren og gør det nemt for dig at lave din egen hjemmeside.
Concrete5 CMS har selvfølgelig en SEO tilgang der til at forstå og mange ting kan automatiseres.

Jeg vil ikke debattere hvad der er bedst da det som regel kommer til at handle om religion her på Amino. Så hvis du vil vide mere, så skriv til os på info@concrete5.dk. Og jeg skal personligt love dig at svare på alle dine spørgsmål.

Med venlig hilsen

Concrete5 Danmark
Michael Jensen-Maar

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Jeg har jo snart været i webbranchen i noget tid, og jeg har efterhånden kommet til den konklusion at man altid bør vælge mennesker fremfor systemer.

Jeg kan faktisk ikke huske et eneste tilfælde hvor det rigtige folk der ikke rigtigt havde styr på deres ting, kom i mål med et imponerende resultat. Omvendt har jeg set mange dygtige folk leverer imponerende resultater, på basis af fuldstændigt håbløse teknologi valg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

SEO kan godt være lidt optimeret af visse CMS værktøjer, men alligevel er der meget

du kan gøre selv som intet CMS værkstøj gør for dig. Der findes mange små ting man

kan gøre, med ekstrem gode resultater. De fleste af mine WEBs er på side 1 i google,

i de lande jeg arbejde i, så det er muligt uden de store investeringer.

Du er velkommen til en chat om dette via Skype på thomthej

Mange venlige hilsner og held og lykke

Thomas

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Bare så du ved det, så er det altså ikke mig, der har givet dig én stjerne. Men det er ikke så populært her på Amino at forsøge at sælge nogen noget i en tråd, man ikke selv har oprettet (som Plusprofil).

Bortset fra det, så lyder det da som et spændende CMS-system, du der omtaler. Det er dog ikke aktuelt for mig. Jeg leder ikke efter et CMS-system, men var derimod mere interesseret i at finde ud af, hvad valget  af et system har af betydning for selve SEO-delen. Og om nogen kender noget til netop SilverStripe.

Jeg vil som nævnt meget gerne arbejde sammen med den pågældende programmør, som er en meget behagelig og hæderlig person. Det eneste, der trykker lidt, er, at CMS'en tilsyneladende er så tilpas ukendt, som det er. Heldigvis lader det ifølge et par andre Aminoer til, at det ikke burde være en hindring.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Hej Thomas

Jeg har jo snart været i webbranchen i noget tid, og jeg har efterhånden kommet til den konklusion at man altid bør vælge mennesker fremfor systemer.

Jeg kan faktisk ikke huske et eneste tilfælde hvor det rigtige folk der ikke rigtigt havde styr på deres ting, kom i mål med et imponerende resultat. Omvendt har jeg set mange dygtige folk leverer imponerende resultater, på basis af fuldstændigt håbløse teknologi valg.

Hej Peter. Tak for din mening, som jeg er meget enig i. Det er nemlig også min egen opfattelse. Så jeg tror, at konklusionen må blive, at jeg vil favorisere personen fremfor CMS-systemet. :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Thejlade:

Hej Thomas

SEO kan godt være lidt optimeret af visse CMS værktøjer, men alligevel er der meget

du kan gøre selv som intet CMS værkstøj gør for dig. Der findes mange små ting man

kan gøre, med ekstrem gode resultater. De fleste af mine WEBs er på side 1 i google,

i de lande jeg arbejde i, så det er muligt uden de store investeringer.

Du er velkommen til en chat om dette via Skype på thomthej

Mange venlige hilsner og held og lykke

Thomas

Hej Thomas.

Tak for din feedback og dit tilbud! Det kan være, jeg tager dig på ordet. :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)