Jeg snakker open source CMS, som Joomla, Wordpress, Drupal :-) Og ja, der kan være bøvl med dem alle. Men som sagt, så afhænger det af ens viden, og evne til at fixe problem stillingerne. I min verden er de alle lige gode, da de alle kan optimeres fuldt ud, med den rette viden. |
Det er fuldt ud ligegyldigt hvilket CMS du vælger i forhold til land mm. Når det så er sagt, kan forskellige CMS løsninger være mere eller mindre klar til SEO, sprog og meget andet. Det er vigtigt at man sætter sig ind i hvad de enkelte løsninger i udgangspunktet kan og ikke mindst ser på hvordan de løser en problematik, og hvilke plugins/moduler man behøver for at få den funktionalitet man har brug for, for at systemet bliver SEO venligt som det jo hedder.TT Tekstforfatter:Hej SEO-kyndige!
Hvor stor indvirkning på søgemaskineoptimeringen har valget af CMS-system? Og er der forskel fra land til land, hvis nu jeg, eksempelvis, vil skabe et amerikansk website?
Står nogle CMS-systemer stærkere i forhold til SEO i visse lande, eller er det fuldkommen underordnet? Det ville jeg umiddelbart tro, men jeg vil jo gerne være på den sikre side :-)
De bedste hilsner
Thomas
Når du har gjort det, står du meget stærkere også i længden. Men når det så også er sagt, så er WP nu det der er mest tiltalende hvad angår søgemaskinevenlighed og open source løsninger i deres udgangspunkt.
Kender ikke silverstripe.
MVH Kim